SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Aeroby, szybki bieg czy spacer pod wzniesienie?

Wysłana -
WIEK: 22LATA
WAGA: 89KG
WZROST: 185CM
OBWÓD RAMIENIA: 39CM
OBWÓD KLATKI: 119CM
OBWÓD UDA: 61CM
OBWÓD TALII: 93CM
DIETA: JEST: 217g. BIAŁKA/ 381g. WĘGLI/ 110g. TŁUSZCZU/ 3379KCAL.
STAŻ OGÓŁEM: OK 3 LAT
CEL: MASA MIĘŚNIOWA
STAN ZDROWIA: OK
WYCISKANIE MAX : 125KG
PRZYSIAD: 105KG
MARTWY CIĄG: Nie robiłem nigdy na max
ODŻYWKI/SAA: 2 miesiac enan + suple bcaa itd.

Witam Panowie, mam pytanie bo wczoraj rozmawialem z znajomym,bo mam problem tzn dylemat, biegam na biezni codziennie na czczo po ok 10 minut = 2km
i po kazdym treningu na silowni ok 10minut srednim tempem. zauwazylem ze jak robie rozgrzewke np na predkosci 7km/h spacer szybszy to puls na biezni pokazuje mi ok 110-125, natomiast gdy zaczynam biec to puls spada do 60 - 70 , a z tego co wiem to puls ok 120 kilku najlepszy na spalanie tluszczu, to lepiej biegac tylko cos z pulsometrem nie tak w praktycznie nowej biezni jest czy jak polecil kolega lepiej robic ok 20 25 minut spacer pod wzniesienie i pulsometr jest dobry tylko zle to robie?
Moze gluipe ale dla mnie bardzo wazne, z góry dzieki wam za pomoc i każdą porade i przyrostów ;)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ale 10 minut na bieżni to jest rozgrzewka a nie jakieś sensowne aeroby więc na tym nadmiarowej tkanki tłuszczowej nie spalisz.
Wysłana -
a ile bys proponował robic aeroby i jaka predkoscia? 10minut robie na predkosci ok 14km/h biegiem, ale nie wiem czy lepiej biegac na nizszym pulsie czy spacer pod wzniesienie i trzymac rece na tym co mierzy puls i patrzec czy jest 120+ ? bo nie bardzo wiem a to praktycznie tak smao wazne dla mnie jak i treningi
Wysłana -
Wszystko zależy od Twojej kondycji bo najlepiej byłoby robić interwały zamiast aerobów będą skuteczniejsze.
JAk długo już redukujesz? Nie wystarczy na razie miska + trening?
Wysłana -
aktualnie to jestem na cylku i robie mase, jednak nie hcec sie zbytnio zalac i dla formy wydolnosci i utrzymania w miare czystego wygladu po zdjeciu koszulki czy spodni chce robic aeroby, no i po prostu zeby sie lepiej czuc bo jak nie pobiegam to jakis taki ociezaly sie czuje nieraz i wkrecam sobie ze mnie zaleje :D
a co do interwałów to jak długo bys polecił ?
bo boje sie za mocno krecic zeby nie spalic miesni, moze za duzo sie naczytałem na roznych forach i dlatego sobie cos wkrecam xd
Wysłana -
Myślałem nad czymś takim ale nie wiem czy będzie ok
Wysłana -
2 minuty lekki spacer później 2 minuty 14km/h 1min spacer 2 bieg 1 spacer 2 bieg, po ok 15 2o minut rano i po treningu zależnie od sił i jak kondycja będzie, czy za słabo ?





Zmieniony przez - Maniszu w dniu 2018-03-22 16:49:28
Wysłana -
Możesz zrobić taki interwał ale w krótszych cyklach czasowych np 20/60 sekund
Wysłana -
czyli 20 sekund spacer 60 bieg ?





Zmieniony przez - Maniszu w dniu 2018-03-22 16:50:30
Wysłana -
Tak to aktualnie wygląda, jedyne co mnie mega drazni to wzdety na dole brzuch po Metce nexiuma ktorej nikomu juz za darmo nawet nie dam tak falki wali xd ale to kwestia probiotyku w wiekszosci i miski i zejdzie, jednak nie chce zbytniego zalania ale tez boje sie zeby nie spalić mięsnia i nie bardzo wiem jak robic tyle sie naczytałem, ze sam nie wiem juz jak bedzie ok
Wysłana -
Tak dokładnie. Dobrze to wygląda a jak jesteś na cyklu to tak łatwo tych mięśni nie zgubisz
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź