SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Adam 77 - siła i sprawność

Wysłana -
Witajcie w nowym dzienniku.

Jak widać po tytule trochę inne priorytety. Zakładam nowy dziennik bo w starym panuje lekki bajzel. Bieganie (w sensie treningów) na jakiś czas odpuszczam. Rekreacyjnie oczywiście czasem potruchtam. W sumie to już dawno chyba odpuściłem tylko jakoś ciężko mi się z tą myślą było pogodzić
Celem na najbliższy czas będzie poprawa siły i sprawności. Jako, że naprawdę silny nigdy nie byłem to postanawiam to na stare lata zmienić. Trening siłowy będzie się opierał na 4-ech ćwiczeniach - przysiady, martwy ciąg, wyciskanie stojąc i wyciskanie leżąc lub pompki na poręczach plus jakieś dodatki w postaci ketli i innych ćwiczeń ze sztangą lub hantlami. Planu konkretnego nie mam bo czas przeznaczony na treningi mam w zależności od tego jak się układają zmiany moje i żonie w pracy. Rdzeń treningu jednak pozostaje niezmienny czyli 4 ćwiczenia o których pisałem powyżej.

Zapraszam do czytania i komentowania.

To tyle

Jak coś to poniżej link do starego dziennika: http://www.sfd.pl/Adam_77_DT__Ketle,_bieganie_i_inne_duperele-t1040831.html 

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dzisiejszy trening.

1. Rozgrzewka - 15'
2. Przysiad tylny (ATG) - 20kgx5x3, 25kgx5, 30kgx5, 40kgx5, 50kgx5, 60kgx5, 54kgx5, 47.5kgx5x5
3. Martwy ciąg "rumuński" - 3x8powt 50kg
4. TGU - 3/3 - 16kg, 20kg, 24kg
5. Windmill - 3/3 - 16kg
6. Rozciąganie - długo

Ciężki początek treningu. Po piątkowym treningu zakwas w górnej połowie ciała konkretny ale jakoś się rozruszałem.

Jutro wolne.
Jakieś chorubsko się do mnie dobiera ale narazie organizm walczy mimo tego samopoczucie bez rewelacji.

Pozdrawiam
Wysłana -
Obecny!
Wysłana -
Jak wygląda martwy ciąg "rumuński"?Pierwszy raz słyszę taką nazwę stąd ta ciekawość.
Wysłana -
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)
Wysłana -
Obecny:)
Wysłana -
Z ciekawością będę zaglądał.
Wysłana -
xzaar77
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)


Marcin dzięki za uwagi a o drążku nie zapominam zwłaszcza, że to moja bolączka Ogólnie jestem słaby a drążek to już dramat więc nie mogę go odpuścić. Natomiast z martwego ciągu nie zrezygnuję. Lubię to ćwiczenie no i to jest jednak podstawa podstaw
Wysłana -
Dobra zaległe wypiski. Czas ostatnio mi się kurczy

17.11.2015 Wtorek

1. Rozgrzewka
2a Wyciskanie sztangi stojąc - 15kgx5x2, 20kgx5, 25kgx5, 30kgx5, 36kgx5, 32.5kgx5, 30kgx5x5
2b. Drążek podchwyt 10x2powt
3a. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem (ławka pozioma) - 20kgx10, 30kgx10, 40kgx10x4
3b Biceps - kilka serii po 10 powt

19.11.2015 Czwartek

1. Rozgrzewka - 10' - skakanka, przysiady przy ścianie, aureole, pompki, dynamiczne rozciąganie itd
2. Zarzut sztangi - 20kgx5x2, 25kgx3, 30kgx3, 35kgx3, 40kgx3x2, 42.5kgx3x2
3. Martwy ciąg - 50kgx5, 60kgx5, 70kgx5, 77.5kgx5, 70kgx5, 62.5kgx5x5
4. Przysiady przednie (lekko) - 25kgx8, 30kgx8, 35kgx8, 30kgx8

Treningi robione o 6 rano. Ciężko się rozruszać zwłaszcza, że córka znowu chora więc noce raczej słabo przesypiane. Tęsknie za łikendem

Mało ruchu mam ostatnio i nie chodzi o to, że tęsknię za bieganiem ale po prostu od 3-4 tygodni wszędzie autem jeżdżę, w robocie siedzę itd. Spacery z córką też zawieszone bo chora i pogoda nie bardzo. Nie dla mnie siedzący tryb życia. W przyszłym tygodniu już będzie lepiej na szczęście. Mam nadzieję

Jutro wolne.
Pozdrawiam
Wysłana -
adam77
Ogólnie jestem słaby



Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz. Dlatego uważaj na takie myśli, przekonania a najlepiej stosuj pozytywne afirmacje i wizualizacje. Partia czuwa :)
Trening o 6 rano - szacun!


Zmieniony przez - nieraz w dniu 2015-11-20 11:04:34
Wysłana -
nieraz

Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz.


Obawiam się, że to ma krótkie nogi. Jesteś tym, kim jesteś. Jaki masz obraz siebie, ten realny, i ten idealny, to już inna historia. Znam ludzi, którzy myśleli, że są ptakami. Tylko latanie im nie chciało wychodzić mimo prób
Strona 1 z 32
Dodaj odpowiedź