SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ActivLab - Creatine monohydrant Tabs - 300tab Jak stosować?

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8822

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 40
Witam na wstępie Chciałbym poinformować iż jestem nowy na forum i przepraszam jeśli zadaje nieodpowiednie pytania, a przychodząc do pytania- Zakupiłem kreatynę (nazwa w temacie) i nie wiem jak ją stosować tzn. Ile tabletek dziennie ile w DT i ile w DNT. Jeśli chodzi o mój staż to ćwiczę od jakiś 10 miesięcy z tym ze treningi nie są regularne można powiedzieć że ćwicze kiedy mi się chce, teraz postanowiłem porządnie zabrac sie do pracy ważę około 73kg mam 175 cm i 17 lat, do tej pory czytałem dużo na innych forach o odżywianiu i staram sie jeść danie które zawierają białka oraz węglowodany, wiem też że przy stosowaniu tej kreatyny trzeba ograniczać tłuszczę lub tez całkiem je wykluczyć. Z góry dziękuje za odpowiedz oraz pozdrawiam :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 3785 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 21149
szkół przyjmowania kreatyny jest wiele i każda ma swoje za i przeciw.
opjca 1 - ładowanie - przez ok 7 dni przyjmujesz ok 20g kreatyny codziennie rozbite przez cały dzień a potem przez ok 5 tyg po 4g
opcja 2 - codziennie przyjmujesz 10g kreatyny
opcja 3 - 10 w dni treningowe i 5 w nietreningowe
opcja 4 - łączy się z opcją 2 - 3 ponieważ szkoły dalej mówią że kreatyne bierze się po treningu / przed treningiem /w trakcie treningu (kto ma racje ? zapewne każdy )