SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

2x FBW + Nogi.

Wysłana -
Jakby nie było to w takim rozwiązaniu trzeba używać właściwie czegoś z gatunku najcięższych, można próbować i wklejać cos bardziej izolowanego ale tu już wg. mnie tylko wtedy gdy nie uszczuplamy powyższego, czyli np dając cięższe ćwiczenie z lżejszym na zasadzie serii włączonej itp, inaczej trening bylby rozdmuchany albo przeciwnie biedny...
Wysłana -
Trening ten zacząłem wykonywać od tygodnia, ale wcześniej te same ćwiczenia wykonywałem w FBW 3x w tygodniu (już tak około roku) i wtedy nogi robiłem na każdym treningu a nie osobno. Dzisiaj po 2 miesiącach zrobiłem pomiary i niestety mam duży zastój. Dieta na masę wdrożona i bardzo restrykcyjnie przestrzegana, a mięśnie praktycznie stoją. Klatka piersiowa lekko ruszyła (2cm), udo 1cm, ale biceps, przedramię, łydki od 2 miesięcy nic. Waga tylko 0.5 do przodu... Chyba muszę to wszystko od nowa poustawiać... Może jesteście w stanie mi coś pomóc? Może więcej ćwiczeń izolowanych? Sam już nie wiem. Do tej pory praktycznie cały czas robię tylko i wyłącznie ćwiczenia ze sztangą i hantlami, zero maszyn.

Będę bardzo wdzięczny za wskazówki...


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2018-02-04 21:26:30
Wysłana -
Trzeba zmienic może niektóre ćwiczenia czy tez komponenty treningu- zakładając oczywiście, że technika i dieta i regeneracja jest ok- może to wystarczyć...
Wysłana -
Technika jest ok. Trenuję na siłowni około 3 lat, ale nadal zdarza mi się podpytywać trenerów na siłowni o wykonywanie ćwiczeń. Uważam, że uczymy się cały czas, a tym bardziej taki zafiksowany amator jak ja. Z regeneracją nie ma problemu. Dużo sypiam, nie mam ciężkiej pracy, tutaj wydaje mi się, że powinno być ok... Kwestia diety. Wszystko ustalałem na forum i staram się tego strasznie rygorystycznie przestrzegać. Natomiast jeszcze w dniu dzisiejszym podpytam o jakieś modyfikacje, zmiany, może jest też potrzeba delikatnych zmian.

Teraz pytanie odnośnie treningu. Mam 3 dni w tygodniu na siłownię. 2 dni na piłkę nożną i 2 dni całkowitej regeneracji. Pytanie czy tak może być? Mogę zrezygnować z jednego treningu piłki w tygodniu, bo robię to już obecnie jako pasja a nie profesjonalne granie, natomiast jeżeli może tak zostać to byłoby bardzo fajnie. Mieszkam 30 kilometrów od siłowni i niestety obowiązki rodzinne nie pozwolą mi na więcej niż 3 treningi w tygodniu.

Pytanie jakie ćwiczenia lub komponenty zmienić? Nie mam w tym doświadczenia. Dużo czytałem forum, ale to przy mojej wiedzy powoduje tylko większy mętlik w głowie... Może zmiana treningu na ćwiczenia 1 partii raz w tygodniu? Czy pozostawić to o czym pisaliśmy w temacie, tylko pozamieniać ćwiczenia?

Bardzo proszę o pomoc.


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2018-02-05 11:52:56
Wysłana -
Wrzucę jeszcze do wglądu zdjęcia. Może coś pomogą.












Wysłana -
Witam ponownie. Nadal oczekuję od Was pomocy... Jak ustawić trening na 3 dni w tygodniu + osobny dzień na nogi? Czy to co opisałem będzie ok? Może zmiana ćwiczeń (te robię już bardzo długo)? Może po 3 latach ćwiczeń w 2 dniach danej partii mogę zmienić ilość serii, albo powtórzeń (ostatnio cały czas to 3x10, 2x10)?
A może wejść w split 3 dni?


Zmieniony przez - Wojcieszko87 w dniu 2018-02-07 21:51:39
Wysłana -
Drodzy forumowicze, nadal liczę na Waszą pomoc.
Wysłana -
to znaczy, że cały czas- jak dotąd- trenowałeś systemem FBW?

możesz pociągnąć tym co zaproponowałeś, bo nogi chyba odstają, a resztę trzeba będzie lekko zmodyfikować
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź