SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

2 miesiące... Czy będą jakieś efekty?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4581

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 123 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 417
Cześć wam. Od razu mówię na wstępie, że w światku kulturystycznym, czy jak to można nazwać to jestem właściwie nikim, bo nie znam się na tym po prostu I mam pytanie bo mam 16 lat, jestem chudy, bo przy wzroście 170 cm waże 50 kg i czy przez 2 miesiące ćwiczeń, ale tylko takich domowych typu pompki, jakieś rozciągania, ciężarki, jakaś tandetna sztanga , i przy odpowiednej diecie czy będą jakieś efekty we wrześniu? Bo nie wiem czy nawet próbować.. Pozdrawiam :]

Nikt nie obiecywal, ze po drugiej stronie bedzie na Nas czekal Pan...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1289 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16702
dieta na mase ktora za chwile dasz do dzialu Odzywianie do poprawy + jakis trening domatora i napewno przytyjesz itd zalapiesz troche masy
a czemu wlasnie na 2 miechy i do wrzesnia ?

Magazines call me a bodybuilding star, girls call me a cock star...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 52823
Nie cwicz do wrzesnia bo nei warto, zeby jakos wygladac to lata ciezkiej pracy trzeba wlozyc

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 464
Jakiś konkretny cel chcesz sobie obrać?
...
Napisał(a)