SFD.pl Kuchnia SFD

Dodaj odpowiedź

2 śniadanie

Wysłana -
Cześć!
Mam problem co zrobić na 2 śniadanie do szkoły
Nie mam też dużo czasu żeby je zjeść
Macie jakieś pomysły?
Wysłana -
Trzymanie się diety często jest problemem dla wielu z nas. Szczególnie na początku przygody z kształtowaniem sylwetki. Wynika to z konieczności zmiany przyzwyczajeń i nawyków żywieniowych.

Każdy z nas chodził do szkoły, większość studiowała i prawie wszyscy gdzieś pracują. Przechodząc przez te wszystkie etapy życia, każdy bardziej doświadczony niż Ty powie Ci, że czas, kiedy chodzisz do szkoły jest najłatwiejszym okresem, kiedy to zadbać możesz o swoją dietę i treningi. Mamy wtedy najwięcej czasu i bez problemu możemy przeznaczyć go na przygotowanie posiłków, zjedzenie ich i trenowanie.

W szkole z reguły jesteś od 8 do 14. Rzadko kiedy dłużej. Częściej krócej. Między lekcjami każdy ma od 5 do 15 minut przerwy. O ile w 5 minut rzeczywiście ciężko jest zjeść posiłek, o tyle 15 minut w zupełności wystarczy. Tak więc posiłki w swojej diecie rozłożyć możesz w ten sposób:

1 - śniadanie w domu.
2 - posiłek w szkole.
3 - obiad w domu po treningu lub jeszcze przed nim.
4 - kolacja w dom lub posiłek potreningowy.

Masz więc kilka przerw w szkole. Nawet jeżeli nie dasz rady zjeść posiłku w 15 minut, to śmiało możesz go dojeść w czasie kolejnej przerwy. Polecam więc przygotować dowolny posiłek w pojemnik i zabrać go ze sobą do szkoły.



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Np placek owsiany. Tortille jakąś, sałatkę na bazie wiejskiego

To jakaś dziwna ta szkoła jak przerwy nie macie, zawsze była długa przerwa chyba 15 minut.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-02-18 18:08:44
Wysłana -
Znaczy przerwy mamy ale trwają one 10 min i w tym czasie musimy jescze przejść do innej sali
Wysłana -
Normalne rzeczy i tak sie kiedyś żyło
To co możesz zrobić do jedzenia do szkoły zależy od tego jakie masz makro przeznaczone na ten posiłek
Wysłana -
Zawsze możesz to podzielić na dwa posiłki.
Wysłana -
Placki proteinowe. Kanapki z dobrego pieczywa z pieczonym miesem. Zalezy od makro
Wysłana -
W sumie to wszystko co można zjeść na zimno. Widelec czy łyżkę też można nosić w plecaku, nie widzę z tym żadnego problemu. A jak nie masz czasu to rób coś co Ci smakuje i ma dużo wartości odżywczych w małej objętości. Ja tu zawsze polecam placuszki z serka wiejskiego http://www.sfd.pl/Placuszki_z_serka_wiejskiego_by_melo15-t1148716-s1.html#post-18112901l W minutę wciągniesz wszystkie :D
Wysłana -
Najszybciej to ryż albo kaszę jaglaną bądź inną blendujesz z czym tylko chcesz i pijesz
Wysłana -
Zupa krem do bidonu termoizolowanego. Wygodne, można popijać w każdym momencie. Wirtualnie nieograniczone możliwości wariantów. Można nawet na słodko z owocami.
Wysłana -
Zawsze można iść na łatwiznę i kupić batony białkowe lub bialkowo /węglowodanowe
Ew zrobić samemu w dziale jest kilka fajnych przepisów
Wysłana -
Można, pytanie czy ludzie potrzebuję tyle protein? Nadmiar jest szkodliwy, i nawet nie mówię tutaj już o ekstremalnym nadmiarze niszczącym wątrobę i nerki.
Powiedzmy, spożywając obiad składający się z 1 piersi kurczaka dostarczamy ~50g białka, z kasz/ziemniaków/warzyw może dochodzić kolejne ~5-10g (już wziąłem poprawkę na strawność i profil aminokwasowy), średnio z takiego tradycyjnego obiadu da się wyciągnąć 60g do 70g - i to wcale nie jakiegoś dużego, ot średniego, przeciętnego obiadu zjadanego przez przeciętnego, niećwiczącego człowieka.
Śniadanie - jajka, jakaś wędlina, ser (chociaż sam wędlin nie polecam), czy tam płatki z orzechami/ziarnami - jak kto lubi, średnio ze śniadania wpada człowiekowi 15-30g białka, też bez "bogactwa" na talerzu.
Mamy już 75-100g białka z dwóch przeciętnych posiłków.
Widzę, że autor chodzi jeszcze do szkoły, ile może ważyć? 70kg? Przy górnej granicy dostarcza praktycznie 1,5g białka/kg co jest ilością już dużą, a jeszcze jak dorzuci jakąś odżywkę proteinową to o białko z pewnością martwić się nie musi.
We współczesnej, typowej diecie jest wręcz nadmiar protein.

Jeśli chodzi o przekąski w ciągu dnia - dobrze mogą spisywać się chipsy ziemniaczane na gorącym powietrzu. 7g pełnowartościowego biała na 100g, sporo witamin i minerałów, ale trzeba uważać na kalorie.


Zmieniony przez - CarbonBasedLifeforms w dniu 2018-04-01 18:53:10
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź