SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

200 pompek 3xtyg

Wysłana -
Witajcie, mam pytanie odnośnie mojego treningu.
ponieważ mam problem z łokciem golfisty musiałem na razie odstawić siłownie (ból przy ćwiczeniach bicepsów oraz pleców). zacząłem robić trening w domu:
pon - 200 pompek
wt - barki, triceps, przysiady - w superseriach - 7 serii + 4 razy deska rano, 4 razy wieczorem (3-40 sek)
śr - 200 pompek
czw - barki, triceps, przysiady - w superseriach - 7 serii + 4 razy deska rano, 4 razy wieczorem (3-40 sek)
pt - 200 pompek
sob - barki, triceps, przysiady - w superseriach - 7 serii + 4 razy deska rano, 4 razy wieczorem (3-40 sek)
nd - odpoczynek

co myślicie o takim zestawie treningowym
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na łokieć golfisty niestety musisz ograniczyć zupełnie aktywność i obciążenie stawu łokciowego, przy pozostałych ćwiczeniach nie czujesz dyskomfortu?
Wysłana -
Miałem ok 15 zabiegów akupunktury ból zminimalizowany do ok 5-10% od stanu początkowego. Teraz po prostu chcę coś ćwiczyć, i ten plan stosuję od 2 tygodni bez bólu i dyskomfortu.
Wysłana -
Jeśli nie ma bólu to ćwicz, chociaż warto podpytać lekarza czy to nie zaszkodzi...jeśli nie samemu łokciowi to przebiegowi rehabilitacji
Wysłana -
konsultowałem, powiedział że jeśli nie odczuwam bólu lub/i dyskomfortu to OK.
Bardziej chciałem podpytać Was o sam trening, co o nim myślicie??
Wysłana -
Trening patrząc na intensywność i możliwość zakresu ćwiczeń jakie mogą obciążać Twój łokieć, to trening wystarczy do podtrzymania lekkiej formy. Czy rozmawiałeś z lekarzem lub sam myślałeś o ćwiczeniach wykonywanych na kółkach gimnastycznych bądź trxach?
Wysłana -
rudy23
konsultowałem, powiedział że jeśli nie odczuwam bólu lub/i dyskomfortu to OK.
Bardziej chciałem podpytać Was o sam trening, co o nim myślicie??


Trening oczywiście bez sensu. Rob po 12-15 powtórzeń w serii ale zwolnij tempo lub wprowadź pauzy.
Wysłana -
Dlaczego bez sensu?
w którym aspekcie??

pompki robię w seriach od 20 do 12 z ok 2 min przerwą.
superserie robie dokładnie tak jak mówisz - po ok 12 powtórzeń
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź