SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

1 cykl dla chłopaczka 128kg

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4537

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 1025 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8980
witam nie jestem amatorem dopingu i nawet tak się nie czuje bo za mną dziesiątki cykli łącznie z użyciem T3,trenu,antka,insuliny itp. ale mam problem z pomocą znajomemu w zasadzie to mógł bym coś standardowego polecić rozpisać i wytłumaczyć ale wole zapytać


więc napisze to co wiem
lat 27
waga 128kg
wzrost 185cm
staż 1,7lat
obwód bicepsa 52cm
obwód przedramienia 46cm

ogólnie wygląd ze standardową ilością tłuszczu mam na myśli tyle ile przeciętny człowiek na masie ale nie zalany wodą i obrośnięty tłuszczem

wygląda ***itnie lubi wypić walnąć po nosie prawdziwa kozacka genetyka do tego łysy wydzierany

a więc co dla takiej osoby na 1 cykl bo chyba nie standard

ma dostęp do polskiej apteki i tylko na tym chce sie opierać

acha jeśli chodzi o siłę to nie specjalnie jak na taka budowę ją ma

...wole usiąść,zjeść,bez ciśnień pomyśleć..

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24186 Napisanych postów 67925 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 537250
ankieta cala nie po lebkach
wygląda ***itnie lubi wypić walnąć po nosie prawdziwa kozacka genetyka do tego łysy wydzierany

wiecej takich opisów, czy tylko koks musi byc wydziarany i lysy ?

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2749 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 45388