SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

16 lat, split, kalorie

Wysłana -
Witam
Mam 16 lat ćwicze ok. 3 lat z czego 2 lata to głównie teoria, małe ciężary w domu, teraz siłownia 5 miesiąc z rzedu.
Waga: 81 kg
Wzrost: 185
Małe osiągnięcia:
Klata 80kg
Martwy ciąg: 130 kg
Ohp: 52kg
Nogi: 100kg
Mój plan:
Poniedziałek: Klata+barki+triceps
Wtorek: Plecy+biceps+nogi
Środa: wolne
Czwartek: Klata+barki+triceps
Piątek: Plecy+biceps+nogi
Dieta:
Próbowałem mieć wiele diet, najpierw starałem sie wbić 2800 i co tydzien zwiększać 200-300 kcal i dojść do 3800. Udało mi sie to przytyłem z 75-84kg Potem już nie miałem czasu, z doświadczenia na szybko liczyłem ile zjadłem przez dzień, ale to nie bylo to samo, teraz cięzko mi jesć wiecej niz te 3000-3500 kcal. Nie mam czasu. Aktualnie tak jak pisałem dieta "na oko" ale jem wszystko co moge, ograniczam słodycze i napoje słodkie :)
(oczywiście te 3800 kcal to nie były słodycze czy jakiś syf starałem sie 50% tłuszcze 30% białko 20% tłuszcze)

Pytanie takie, progress jest, idzie powoli... Ale idzie. Czy mój plan jest odpowiedni do wieku, idę w masę, głównie duże ciężary, na każdym treningu 110% czy to dobrze? Proszę też o jakieś wskazówki ;)
Dziękuje.





Zmieniony przez - KrzakuPL w dniu 2018-07-01 02:31:28

Zmieniony przez - KrzakuPL w dniu 2018-07-01 02:33:42

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Po pierwsze ten plan to nieporozumienie, jeżeli juz chcesz split to nogi zawsze w oddzielny dzien. Nie 110% na każdym treningu to nie jest dobrze, proponuje cyklicznie jechac 4-6 tygodni na maksa potem 4 tygodnie na 70-80% i zapętlasz.
Wysłana -
Okej, plan zmienię i zastostosuje twoje porady :)
Wysłana -
Osobiście na 4 dni proponuję podział:

push
pull
x
push
pull

Lub

góra ciała
dół ciała
x
góra ciała
dół ciała
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź