SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź

15lat-regeneracja

Wysłana -
Cześć mam pytanie do was, co zrobić żeby lepiej sie zregenerować? Myślałem o jakimś BCAA. Trenuje 5 razy w tygodniu street workout i zależy mi na dobrej regeneracji. Sam sen niezbyt mi wystarcza. Mam 15 lat.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Sen w odpowiednich godzinach (czyt. 22-7), żeby te 7,5-8h wpadało + ograniczenie światła niebieskiego w godz. po południowych poprzez instalacje programów na telefon/komputer tj.flux. Ogarnięta miska pokrywające twoje zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze.
Nie uważam, że jest to już odpowiedni moment na pakowanie się w suplementy. Patrząc jednak długofalowo to omega 3 i na razie bym został przy tym . Po czym widzisz, że są problemy z regeneracją?
Wysłana -
Istotne będą podstawy: dieta i ilość godzin snu. W celu poprawy regeneracji np.:

- ZMA,
- GABA,
- BCAA,
- ashwaganda.



Zmieniony przez - domer w dniu 2018-03-06 08:33:26
Wysłana -
a może problem leży w przetrenowaniu a nie regeneracji. Jak w takim wieku masz problem z regeneracją to albo jesteś chory albo zbyt dużo trenujesz. Pewnie druga opcja. Pamiętaj -> w tym sporcie więcej nie znaczy lepiej, musisz wszystko z głową robić albo zahamujesz progres.
Wysłana -
SZOGUN9909
Cześć mam pytanie do was, co zrobić żeby lepiej sie zregenerować? Myślałem o jakimś BCAA. Trenuje 5 razy w tygodniu street workout i zależy mi na dobrej regeneracji. Sam sen niezbyt mi wystarcza. Mam 15 lat.


problem moze lezec rowniez w jakosci snu, odzywianiu, czy ograniczeniu innych aktywnosci
5 razy w tygodniu treningi, to dosc spora ilosc, byc moze warto tego typu pomysl zarzucic na jakis czas
Wysłana -
SZOGUNIE, na jakiej postawie/jakie masz objawy, ze sadzisz iz Twoja regeneracja jest na kiepskim poziomie ?
Wysłana -
NoIzZeR
SZOGUNIE, na jakiej postawie/jakie masz objawy, ze sadzisz iz Twoja regeneracja jest na kiepskim poziomie ?

Już jest wszystko okej, nie były wcale to aż takie duże problemy z regeneracja a z tym że byłem trochę taki senny ale teraz przed treningiem pije kakao z zielona herbata i jest wszystko okej. Staram sie również więcej spać.
Wysłana -
WnMPapa
Sen w odpowiednich godzinach (czyt. 22-7), żeby te 7,5-8h wpadało + ograniczenie światła niebieskiego w godz. po południowych poprzez instalacje programów na telefon/komputer tj.flux. Ogarnięta miska pokrywające twoje zapotrzebowanie na wszystkie składniki odżywcze.
Nie uważam, że jest to już odpowiedni moment na pakowanie się w suplementy. Patrząc jednak długofalowo to omega 3 i na razie bym został przy tym . Po czym widzisz, że są problemy z regeneracją?

Już jest wszystko git. Więcej śpię i przed treningiem żeby Nie być sennym pije kakao z zielona herbata.
Wysłana -
TomQ-MAG
SZOGUN9909
Cześć mam pytanie do was, co zrobić żeby lepiej sie zregenerować? Myślałem o jakimś BCAA. Trenuje 5 razy w tygodniu street workout i zależy mi na dobrej regeneracji. Sam sen niezbyt mi wystarcza. Mam 15 lat.


problem moze lezec rowniez w jakosci snu, odzywianiu, czy ograniczeniu innych aktywnosci
5 razy w tygodniu treningi, to dosc spora ilosc, byc moze warto tego typu pomysl zarzucic na jakis czas

Już jest wszystko okej, problem nie leżał aż tak bardzo w regeneracji a senności po lekcjach w szkole, teraz przed treningiem pije kakao z zielona herbata żeby dostarczyć kofeinę i wszystko jest okej. Co do 5 treningów jest to odpowiednia ilość, po treningu sie rozcieram w street workout to nie siłownia i po takim treningu szybciej jestem zregenerowany niż jak kiedyś robiłem typowo siłowe na wolnych ciężarach.
Wysłana -
najdus
a może problem leży w przetrenowaniu a nie regeneracji. Jak w takim wieku masz problem z regeneracją to albo jesteś chory albo zbyt dużo trenujesz. Pewnie druga opcja. Pamiętaj -> w tym sporcie więcej nie znaczy lepiej, musisz wszystko z głową robić albo zahamujesz progres.

Już wszystko okej problem nie leżał w regeneracji a w senności po zajęciach szkolnych teraz przed treningiem pije kakao z zielona herbata aby nie być sennym
Wysłana -
kontroluj na biezaco czy problem sie nie nasili, czy bole miensiowe nie utrzymuja sie dluzej itd, co bedzie wskaznikiem, ze regeneracja jednak dalej bedzie kiepska
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź