sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Aktualności - Sporty Siłowe

Dodaj odpowiedź

10 tygodniowy PLAN WYCISKANIA LEŻĄC

Wysłana -
Wzorek- mial pan racje co do rozgrzewki dzis zrobilem wiecej seri i w drugiej roboczej byl zapas kilku powtorzen :)

A wygladalo to tak
Rozgrzewka
10-10
20-10
30-8
40-8
Robocze
70-8
80-8
90-8! :)

No i teraz mam problem, mialem zrobic za 2tyg 90-6 a poszlo szybciej i brakuje mi obciazenia na 2ostatnie tyg fbw na 6p. Obciazenie dokupie (2 x20kg) ale za 2tygodnie-po wyplacie.
pomyslow mam kilka
1 zrobic te dwa tygodnie lekkie
2 zaczac robic 4serie zasadnicze po 3p i starac sie dokladac powtorzen
3 robic zaplanowany trening "6" z tym ze zrobic przeskoki co 2,5kg czyli 4serie od 80-90kg i starac sie ew maxowac 90z
4.zrobic jeden tydzien lekki i zaczac jakis konkretny plan na sile np Bill Star 5 x 5

porosze o pomoc jak to rozwiazac
Wysłana -
Proponuję zostać na 90kg i zrobić zamiast 70,80....3 serie 90kg x 8 a jak będzie siła to jeszcze doładuj czwartą taką serię.
Jak uda Ci się to zrobić , to pomyślimy nad kolejnymi treningami i obciążęniach..
Wysłana -
Ja za miesiac jeszcze nie zrobie 3s po 8 na 90kg.
Moze zeby utrzymac sie na "8" a za 2tyg przejsc na "6" to zejsc na 80kg i robic 3s po 8 progresujac co trening po 1kg?

Dzisiejsze obciazenie robocze lacznie 1920kg a 3s po 8 na 90 to 2160kg wiec nie wyczaruje 240kg z treningu na trening w tylu samo seriach ;)
wiec albo przyjme ze zostaje na "8" i zejde z ciezaru
albo przyjmuje ze zostaje na 90kg i schodze z powtorzeb zaczynajac od 3s po 3p i bede staral sie dolozyc powtorzen bo jak zrobie w pierwszej 8p 90 to w drugiej juz bd klapa nie mowiac w 3... Ja dopiero 4tygodnie przetrenowalem i to fbw na roztrenowanie wiec nie mam tak dobrej wytrzymalosci miesniowej
ew juz zejde na poczatek na 3s po 6 na 90 a z czasem doloze 4s o to mi soe najbardziej wydaje realne 2s powinienem dac razde zrobic na 6p
Wysłana -
Dobra zamowilem 2 x 5kg na szybko. Udalo mi sie wykabinowac 91kg wiec przechodze na "6" pierwszy trening w niedziele i progresujmy dalej. Cel 100kg x6. Mam duzo drobnego nominalu 0.5 do 2kg
Wysłana -
Czyli decyzja jest...
Wysłana -
Mam 2pytania.

1 wyczytalem gdzies ze jezeli sztanga przy najciezszym powtorzeniu ucieka.tak jak by pod kontem nad glowe a nie w lini prostej to ze barki silniejsze niz triceps czy jakos tak... Klasc wiekszy nacisk na triceps czy jest ok i najwazniejsze ze sie "daje rade"?

2. Tez czytalem ze sprawdzanie rekordu czyli ciezar maxymalny raz na 4-6tyg dobrze wplywa na uklad nerwowy. Faktycznie tak jest i podchodzic regularnie co 6tyg do maxa? Czy nie ma to znaczenia i mozna raz na pol roku sprobowac "ile pojdzie"?
Wysłana -
Zbyt częste sprawdzanie maksów , nie ma sensu...najlepiej sprawdzać się na zawodach.
Wysłana -
Rozumiem na razie jednak nie przewiduje zadnych zawodow.
Lubie miec zawsze trening zaplanowany z wyprzedzeniem przede mna ostatni tydzien fbw na "6"
Pytanie co dalej?
Pomysly mam dwa

1.
Ciagnac fbw dalej schowac w WL kolejno na 4s x 5p, 4s x 3p i 4s x2p

Pomysl 2
To rozpoczac trening Bill Starr 5x5

Doszlo juz obciazenie 2x20kg wiec ocenie nie mam problemu z obciazeniem.
Prosze o pomoc moze ktos ma inne pomysly
Strona 70 z 70
Dodaj odpowiedź