SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

01.05.2017 start z siłownią- co tydzień przed?

Wysłana -
Siema,

mam na imię Konrad, mam 26 lat(rocznikowo) i postanowiłem spróbować swoich sił z siłownią. Moje doświadczenie jest równe zeru. Kiedyś w ogólniaku(dekada do tyłu) chodziło się troszkę, ale to było dla zabawy- 50'tka miętówki żołądkowej na rozgrzewkę i wiadomo- biceps i klata ;). Ale żadnych "dysproporcji" nie mam. Na chwilę obecną czekam na sprzęt, który dziś zamówiłem. Jestem na etapie układania diety i FBW, który raczej już prostszych i ogólnorozwojowych ćwiczeń nie może zawierać. Z racji tego, iż biorę się za to z jajem zastanawiam się na czym mogę się skupić tzw. "tydzień przed"? Zwiększam od dziś poziom magnezu oraz redukuję ilość kofeiny. W tym tygodniu wypada mi nocna zmiana także najgorzej będzie z papierosami. Z piwami hamuję ostro. Postanowiłem trochę wprowadzić sobie dyscypliny i zredukować też sen nie zależnie od zmiany. Będzie boleć, ale chcę spać po 6,5-7h plus 15min drzemki w domu. Z dietą i ilością posiłków nie ma problemu. Do pracy mam 10 min na pieszo- także kończąc zmianę o 14.00 często o 14.20 siedzę u siebie w mieszkaniu na klopie ;). Jakieś porady?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Najważniejsze to zabrać się za ogarnięcie prawidłowego odżywiania oraz treningu , poniższy link będzie pomocny:
http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 

dlaczego chcesz zredukować ilość snu ?
Wysłana -
Koncówka wypowiedzi rozwala
Jak już będziesz miał ułożoną tą diete to wrzuc tutaj do sprawdzenia

BPL - ja podejrzewam że po nocnej zmianie np często wydłużał ten sen, ja rownież tak miałem i też starałem się nie spać więcej niż 7h żeby nie tracić dnia - ale to tylko moje podejrzenia
Wysłana -
Problem polega na tym, iż całymi dniami chodzę "nabity" kofeiną przez co pod koniec dnia jestem na kofeinowym podrażnieniu i bezsenności. Co na logiczny tok myślenia muszę zamaskować 2-3 browarami. Z kolei to ma wpływ na długość snu. Średnio śpię po 10-12h przez co potem jestem nieprzytomny- przez co znów faszeruje się kawą. A uważam, że 7h to bardzo dobra ilość jak dla mnie.

A nocki jak nocki.
Wysłana -
ile dziennie spozywasz tej kofeiny?
Wysłana -
5-6 kaw po turecku. Każda po 2,5 płaskiej łyżeczki.
Wysłana -
za duzo:)
ogranicz koniecznie, bo nadnercza pewnie juz leżą i kwiczą
Wysłana -
Jestem wysoki i chudy- czy na start BTW 2/1,5/3 starczą? Ewentualnie potem podnosić węglowodany o 1g na kmc.
Wysłana -
Wysoki i chudy wiele nie mówią, wypelnij ankietę
Wysłana -
Dokładnie za dużo 2 kawy dziennie wystarczą , co do ilości snu optymalnie mniej więcej 7-8 h indywidualna sprawa, powyzej 10 to juz za duzo nastepny dzien wtedy zamulony rowniez mozesz byc
Wysłana -
zacznij od wyliczenia kaloryczności ile powinieneś dostarczyć http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html 
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź