sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Źródła składników odżywczych

Wysłana -
Witam, czy pieczone ziemniaki oraz pieczony indyk i ryba mintaj i gotowane ziemniaki są zdrowe na redukcyjnej diecie?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Produkty, które wymieniłeś są zdrowe. Czy na masie czy na redukcji. Kwestia tego jak przygotowana jest ryba. Smażenie w tradycyjnej panierce odpada, bo nasiąka ona tłuszczem.

I postaraj się pytać o wszystko w jednym temacie, bo się bałagan robi.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-16 20:17:21
Wysłana -
deja vu
Produkty, które wymieniłeś są zdrowe. Czy na masie czy na redukcji. Kwestia tego jak przygotowana jest ryba. Smażenie w tradycyjnej panierce odpada, bo nasiąka ona tłuszczem.

I postaraj się pytać o wszystko w jednym temacie, bo się bałagan robi.



Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-16 20:17:21


Posypane tylko ziołem peruwańskim i do piekarnika, dzięki
Wysłana -
Tylko, że te dwa poisłki które wymieniłeś są pobawione tłuszczu, wiec jakiś jego dodatek byłby uzasadniony, żeby zbilansowac posiłek.
Wysłana -
deja vu
Tylko, że te dwa poisłki które wymieniłeś są pobawione tłuszczu, wiec jakiś jego dodatek byłby uzasadniony, żeby zbilansowac posiłek.


jaki np dodatek? olej liniany? w jakich ilościach
Wysłana -
To zależy od całokształtu diety: oliwa, olej, masło, awokado.

Tu masz ściągawki
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html


http://www.sfd.pl/Ryby__po_które_warto_sięgać_-t1132561.html

http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html

http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html



Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-16 20:47:03
Wysłana -
Pytanie- szklanka soku z buraków bez innych dodatków licząc 3 razy dziennie czy będzie zdrowe na redu, orientuje się ktoś ile ma kcl taki magiczny sok?

oraz gdy dolacze olej lniany do posilku to zeby calkowicie jego kcl przyjac i tluszcz to ja musze wypic tą ilość tak?


Zmieniony przez - vAsher w dniu 2017-06-17 09:57:00
Wysłana -
Moim zdaniem nic nie jest dobre 3 razy dziennie Bo liczy się urozmaicenie.
http://www.sfd.pl/Sok_z_burakow_poprawia_wydolnosc-t678189.html 

http://www.sfd.pl/Taka_ciekawostka__Sok_z_buraków_lepszy_niż_trening_-t519664.html 
Dla mnie picie jakichkolwiek tłuszczy solo, to jakiś absurd.
Nigdy nie widziałam, żeby w restauracjach podawali oleje na kieliszki.
Robisz surówkę - doadajesz tłusz, smażysz mięso - dodajesz tłuszcz.
Ile dodałeś, tyle wliczasz, bez zastanawiania się czy jakies resztki zostały na patelni, łyżce, talerzu - bo dochodzimy do absurdu. Wszelkie obliczenia są szacunkowe - jedno jabłko będzie słodsze od drugiego i będzie różna zawartośc cukru jedno będzie miało mniej wody, bo obeschło. Masło raz będzie miało 82 a raz 84 % tłuszczu.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-17 11:32:20
Wysłana -
Tak jak koleżanka deja vu napisała - produkty nie dzielą się na te które można jeść w okresie budowy masy mięśniowej, a w trakcie redukcji. Chodzi o umiejętne rozplanowanie produktów w ciągu dnia, w taki sposób aby pokryć zapotrzebowanie na wszystkie niezbędne składniki odżywcze oprócz energii czyt.(aminokwasy egzogenne, witaminy, minerały, błonnik, niezbędne kwasy tłuszczowe). Zadajesz zbyt ogólne pytania..
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź