SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Śmietana 30 na redukcji

Wysłana -
Czyli jakbym sobie zrobił lody z mleka 2% i śmietanki to byłoby dobrym posiłkiem potreningowym?
Wysłana -
Nie , posiłek potreningowy ma być pełnowartościowy i odpowiednio zbilansowany
Wysłana -
WiechuPolska
Czyli jakbym sobie zrobił lody z mleka 2% i śmietanki to byłoby dobrym posiłkiem potreningowym?


jakbys zrobil je sobie dodatkowo z owocow typu banan, truskawka, malina itp. z dodatkiem wpc to nie widze nic zlego w zjedzeniu sobie takiej porcji, jako opcja posilku bezposrednio po treningu - bezposrednio po rozumiem jako ok. 30 min po zakonczonej sesji treningowej. natomiast pozniej normalny, zbilansowany, pelnowartosciowy posilek.
Wysłana -
Mam aktualnie tak, ze treningi (przez wakacje biegowe) mam po 20, wiec wracam o 21 i jem kolacje. Można wtedy dodać takiej śmietanki do ostatniego posiłku będącego zarazem posiłkiem potreningowym? Oraz ogólnie maja to być bardziej tłuszcze, węglowodany czy zbilansowany posiłek?
Wysłana -
Dostałeś już odpowiedź na to pytanie. Po treningu warto zjeść posiłek pełnowartościowy, a śmietana może być elementem posiłków.
Wysłana -
sery ok ale najlepiej brać np mozarelle i unikać różnych produktów sero podobnych.
Wysłana -
Mozzarella i parmezan mają zdecydowanie najlepsze proporcje wapnia do fosforu, co jest dość istotne.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź