SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ławeczka + obciążenia + gryf

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5186

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1915
Na początku chciałbym napisać, że sprzęt chciałbym wykorzystywać w mieszkaniu, gdzie nie mam zbyt dużo miejsca, dlatego też zależy mi aby nie było to wszystko nie wiadomo jak duże. Na ławeczkę,obciążenia i gryf mam przygotowane 1000zł. Patrzyłem różne zestawy na allegro, ale nie znam się, jestem żółtodziobem. Najważniejsze aby sprzęt mi służył do powiększania klatki piersiowej.
Ławeczka - chciałbym, aby była wielofunkcyjna, lecz zastanowię się nad każdą opcją
Gryf - chciałbym, aby był i prosty i łamany
obciążenia - chciałbym, aby troche tego było (80-100kg)
ps. i chciałbym aby ławeczka była składana.. bo naprawde nie mam gdzie tego pomiescic..

co byście mi mogli polecić?


Zmieniony przez - kiro91 w dniu 2017-12-27 10:08:00
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2358 Napisanych postów 30594 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 270604
a dlaczego by miały nie pasować? jeśli gryf ma ciut mniejszą średnicę niż otwór talerza to nie ma opcji by nie pasowało.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293