sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Inne dyscypliny

Dodaj odpowiedź

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

Wysłana -
Pod nieobecność Sołtysa pozwoliłem sobie założyć dalszą część tematu o naszej przygodzie z wyskokiem.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
to tak jak chciałeś to masz

1. 24 lat
2. Siatkówka
3. Poniedziałek wtorek czwartek piątek
4. tak więcej niż 1.5 roku teraz chodzę na siłownie ogólnorozwojowkę robię 5 razy w tygodniu lekko
a. 100/105 pełny przysiad
b. martwy no nie wiem 100 spokojnie w martwym
c. podrzut nie mam pojęcia ale 50 kg powianiem podrzucić spokojnie
5. ile chcę codziennie na siłkę mogę chodzić mam karnet
6. zero kontuzji od dłuższego czasu
7. dosiężny nie wiem z miejsca mało, łapie się za kosz czyli jakieś 60cm, z nabiegu 80 cm z dwóch nóg
8. z dwóch nóg oczywiście chce poprawić

dietę ogólnie trzymam sporo biała węgli
Wysłana -
Ja bym to widział tak: w off-seasonie nabić jak najwięcej kg w przysiadzie, a podczas sezonu plan 5/3/1 - jest względne mało wyczerpujący i bywa cholernie skuteczny. Na off-season proponowałbym Bill Starra lub jakąś z jego modyfikacji. Jako że w planie nie ma zaplanowanego zarzutu ani jump squata, polecam dodać jedno z nich do jednego lub dwóch treningów w tygodniu na sam początek
Wysłana -
no dobrze max w przysiadzie staram się robić nawet w sezonie.... ale jakie ćwiczenia ci chodzi możesz jakoś dokładniej wytłumaczyć i o jaki plan jakieś rozpiski ?
Wysłana -
Wpisz w googlach "Bill Starr" i przeszukaj, jest parę interesujących odmian
Wysłana -
wiem o co ci chodzi, chodzi ci o trening progresywny 5x5 ale podaj mi plan treningowy z uwzględnieniem kilogramów ćwiczeń serii powtórzeń itp pod jumpa, myślałem że mi wyłożysz wszystko albo mnie naprowadzisz żeby to miało ręce i nogi :)
Wysłana -
Jumpa się robi przez rozwijanie siły, mocy i szybkości (bardzo spłycając sprawę) - trening siły to Bill Starr, trening mocy - jump squat lub zarzut 1-2x w tygodniu 10 serii po 3 powtórzenia (ciężar 30-50% CM z przysiadu), a trening szybkości: podpatrz plyometrykę na yt albo treningi sprinterskie
Wysłana -
możesz mi plan napisać z tymi ćwiczeniami co masz na myśli i z kilogramami liczbę powtórzeń serii i w jakie dni ?
Wysłana -
Przecież masz gotowca, co to za problem wpakować przed całym treningiem parę serii jump squatów czy zarzutów?
Wysłana -
Witam.
Wiek : 15
Staż : kilka tygodni

Nie mam dostępu do siłowni i ćwiczę z obciążeniem własnego ciała. 3.02 wracam do regularnych ćwiczeń i biorę się za polepszanie wyskoku (aktualnie 30+ cm). Zakładałem już wcześniej temat w dziale, lecz uzyskałem odpowiedź tylko na temat ćwiczeń kształtujących wyskok bez użycia obciążeń. Teraz chciałbym to wszystko skomponować w plan treningowy. Chodzi mi wyłącznie o trening partii mięśniowych zaangażowanych w skakaniu. Resztę planu mam ogarniętą.
Wysłana -
Zajrzyj parę stron wcześniej do tematu z planami, sporo tego powstało
Strona 1 z 54
Dodaj odpowiedź