SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Inne dyscypliny

Dodaj odpowiedź

Ćwiczmy razem!-wyskok vol.5

Wysłana -
Witam,chciałbym ćwiczyć ten plan co będzie niżej w tym poście,ale nie mam dostępu do sztangi tylko do atlasu i sztangielek :///
Więc będę musiał go zmodyfikować albo znaleźć inny plan.I tu liczę na waszą pomoc :) !
Polecicie jakieś ćwiczenia zamiast tych ze sztangą,które mógłbym wykonać i dałyby podobny efekt ?
Możecie też polecieć inny plan treningowy w którym nie będzie ćwiczeń ze sztangą tylko jakieś inne.

PLAN KTÓRY CHCIAŁEM TRENOWAĆ,NIESTETY NIE BĘDĘ Z BRAKU SZTANGI ://
1 Dzien:
solidna rozgrzewka, rozciaganie dynamicznie, lekkie podskoki itp
tuck jumps 3x10
podskoki z przysiadu 30% maksa x 5 serii x 5 powtorzen
Przysiad 5x5 progresja co serie
wykroki w tyl (reverse lunges) lub przysiad bulgarski 3x6
brzuch silowo

2 Dzien:
solidna rozgrzewka, rozciaganie dynamicznie, lekkie podskoki itp
skoki dosiezne 6 x 1 powtorzenie (odpoczywamy troche miedzy kolejnymi skokami) lub tuck jumps 3 x 10
zarzut ze zwisu serii? x 3 powtorzenia
push press 5x5
rumunski martwy ciag 5x5
brzuch silowo

Mam nadzieje że pomożecie mi odpowiednio zmodyfikować ten plan zamieniając ćwiczenia ze sztangą na jakieś inne lub podrzucicie inne ciekawe plany na wyskok :)
Z góry dziękuję za odpowiedzi :)



Zmieniony przez - Neyen w dniu 2017-06-23 23:18:18
Wysłana -
Jak wyskok to tylko wolne ciężary. Chcesz skakać wyżej to musisz zadbać o odpowiednie zabezpieczenie stawów.
Nawet w dużych miastach można znaleźć "domowe" siłownie za grosze jak nie masz kasy na siłownie z prawdziwego zdarzenia.


Co do atlasu to przyrząd na barki można wykorzystać do wypychania + wstawanie z ciężarem. Suwnicę odpuść bo taki zakres ruchu nijak ma się do budowania skoka.

Bez siłowni mogę jedynie polecić dużo grać w siatkówkę/kosza. Po graniu dziesiątki skoków do wyznaczonego punktu.
Sprinty, wieloskoki, podskoki na jednej nodze, skoki w bok. Wszystko to musi być wykonywane w seriach po naście powtórzeń na max możliwości bez opjerdala****


Zmieniony przez - mesjasz19 w dniu 2017-06-24 21:56:06
Wysłana -
Mesjasz nie masz racji, sprintow ani skokow nie robimy do "zayebania" , ani po nascie razy pwt w serii, bo wtedy cwiczymy wytrzymalosc szybkosciowa , inaczej zdolnosc generowania maksymalnej mocy w najdluzszym dla nas mozliwym czasie (anaerobic endurance). Moc czyli wyskok poprawiamy przez.mala liczbe powtorzen (skoki , sprinty itp) umiarkowana lub mala liczbe serii, maksymalna intensywnosc oraz dlugie przerwy odpoczynku. Radze poczytac o systemach przemianach energii podczas wysilku w przypadku poprawg wyskoku dla nas najbardziej odpowiednia bedzie poprawa przemian beztlenowo-niekwasomlekowej (alactic power)
http://m.sfd.pl/Interwały_co_i_jak_Art-t640172.html radze to przeczytac, dopiero potem sie udzielac a nie pisac p******y








Zmieniony przez - Carlitos w dniu 2017-07-05 00:20:17
Wysłana -
Czepiasz się...
Jak gościu ma problem ze skokiem to chyba logiczne, że nie zrobi 20x100m.
To samo z innymi ćwiczeniami, każda osoba która dopiero będzie budować skoczność nie wykona tych ćwiczeń w 10 seriach.
Pisząc na maxa mam na myśli skupianie się na każdym powtórzeniu danego ćwiczenia, żeby nie był oto na pół gwizdka.

Być może się mylę bo nawet roku na AWF nie wytrzymałem więc swoich racji papierkiem nie poprę. Bazuję natomiast na swoim doświadczeniu, po każdej kontuzji większej lub mniejszej przygotowania do skakania zaczynałem od wyż.wym. ćwiczeń, bynajmniej nie w liczbie 2 czy 3 serii.
Wysłana -
A co sądzicie o takim treningu ? Da on mi coś ?
Ćwiczyłbym go 3 razy w tygodniu (pon,śr,pt)

Przeskok przez skrzynie 20 razy
Wyskok energiczny 20 razy
Wyskok ze zmianą nóg w powietrzu 40 razy
Wznoszenie łydek jedna noga 30 razy na noge
Przysiady bułgarski 20 razy na noge
Wykroki 20 razy
Nożyce 20 razy


Zmieniony przez - Neyen w dniu 2017-07-19 21:17:14
Wysłana -
Polećcie mi jakieś ćwiczenia na wyskok,które mógłbym wykonywać w domu.Z góry dziękuje ! :)
Wysłana -
Chłopie odpuść sobie te trenowanie w domu. Nie masz kasy na siłkę to idź zarób, nie wiem jak w innych miastach ale u mnie nawet poniżej 100zł można karnet dostać bez limitu wejść. Tobie potrzeba 2x w tygodniu żeby znacząco poprawić wyskok. MIesiąc wakacji został więc masz czas zarobić. Od siedzenia nad upie nic się nie zmieni z twoim skokiem.

Nie łudź się że od programów typu super dunks będziesz skkał jak gracze nba, rozwalisz stawy i tyle będzie.


Zmieniony przez - mesjasz19 w dniu 2017-07-30 17:00:34
Wysłana -
Dobry, widzę ze temat troche umarł...
Mam pytanie co mógłbym ewentualnie robić raz w tygodniu na skoka? Przeważnie 3x gram w siatkę (pon,sro,pia). Czy raz w tygodniu? Powiedzmy sobota, ma sens robienie przysiadów i treningu siłowego?
Wysłana -
Wg mnie warto dodać trening siłowy w sobotę, ale polecił bym FBW . Przysiad i martwy powinny przełożyć się dobrze na siłę w nogach tylko, że zmęczenie może być odczuwalne mocne na siatce w poniedziałek przez kilka tygodni. Także są wady i zalety dodania tego treningu siłowego, ale ja bym raczej opowiadał się za i robieniem całego ciała, zamiast samych ćwiczeń które najmocniej przekładają się na wyskok.
Wysłana -
mesjasz19 o cholerę Ci chodzi gość chce trenować a Ty mu p******isz że musi koniecznie iść na siłkę idź się schowaj jak masz tak pisać ludziom albo wypier..... ćwiczenia w domu jeżeli masz schody to nawet wskakiwanie na schodki na jednej nodze ale to jest ostateczność, wyskoki np na krzesło stół żeby było wyżej niż 50cm :) zeskok z 50cm albo wyżej i wtedy wyskok w górę ogólnie coś tam zrobisz do przodu nie dużo ale formą napewno Ci nie spadnie :) np możesz kupić sobie samą sztangę i wyskakiwać z nią mase ćwiczeń tylko to zależy od chęci ale jak chcesz coś więcej zrobić to bez siłki się nie obędzie :D
Strona 54 z 54
Dodaj odpowiedź