SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ćwiczenia na redukcję

Wysłana -
Hej, mam pytanko co do wymienionych niżej ćwiczeń. Czy będą odpowiednie przy redukcji? Waga około 120kg.

Klatka :
- wyciskanie płaskie
- wyciskanie skos górny (hantle / sztanga)
Plecy :
- martwy ciąg
- wiosłowanie (hantle)
- podciągania (maszyna)
- ściąganie wyciągu górnego do klatki
Nogi :
- przysiad tylny
Barki :
- wyciskanie sztangi
- podnoszenie prostych rąk z talerzem na wysokość brody
- maszyny
Biceps :
- unoszenie sztangi/hantli stojąc
- lamany gryf + modlitewnik
Triceps :
- prostowanie rąk wyciągu górnego
Brzuch :
- deska
- brzuszki
- przyciąganie nóg do klatki (wisząc)

I pytanie końcowe robić przed lub po treningu 15 minut bieżni czy nie?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ale jak chcesz to połączyć? Rozpisz poszczególne dni, ilość serii i powtórzeń. No i napisz coś więcej o sobie, najlepiej wypełniając ankietę działu.
Wysłana -
witaj, cwiczenia ktore rozpisales sa ok, jednak w jaki sposob chcesz je rozlozyc na jendym treningu?

edit: nie widzialem postu wyzej.

osobiscie bym wykorzystal wymienione cwiczenia w formie FBW


Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-02-08 09:35:29
Wysłana -
Chyba o te ankietę chodzi?

1.WIEK: 22
2.WAGA: 125
3.WZROST: 180
4.WYMIARY: nie wiem
5.STAZ NA SILOWNI: powyżej 3 lat (z przerwami)
6.CEL SUPLEMENTACJI: -
7.DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: kreatyna, spalacz, bcaa, beta alanina
8.KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: brak
9.POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) ok 30% (jak dobrze pamiętam)
10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ciężko stwierdzić
11.WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC)
-Klata:)
-Przysiad:)
-Mc:)
12. Czy masz dietę? Tak

Ćwiczenia wszystko w seriach 3x12 co seria większe obciążenie.
Wysłana -
Dokładnie chodzi mi o fbw. Po jednym ćwiczeniu z listy na treningu. 3x w tygodniu
Wysłana -
powinno byc ok zatem, mozesz wrzucic z 2-3 zestawy, jak widzisz bysmy skorygowali dla pewnosci
Wysłana -
Generalnie ulubiony trening wygląda tak

Wyciskanie skos
Ściąganie drążka do klatki
Przysiady tylne
Wyciskanie (barki)
Biceps sztanga stojąc
Prostowanie rąk z drążkiem (triceps)
Deska

I pytanie jeszcze co z ta bieżnia robić czy nie a jak tam to ile i kiedy :D?
Wysłana -
Reszta ćwiczeń w zależności co jest wolne i na co mam ochotę, czasem treść izolowane dla rozmaitości :)
Wysłana -
Dałbym rowerek zamiast bieżni, żeby nie obciążać kolan i kostek, bo jednak masz sporą wagę. W diecie ile masz makroskladnikow ?
Wysłana -
Ile proc nie liczyłem ale mogę jeden dzień wrzucić bo wychodzi praktycznie tyle samo każdego.

A tego rowerka ile minut i przed czy po treningu?

Wysłana -
To podpowiedzialby ktoś ile około by trzeba ten rowerek kazdorazowo robić :)?
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź