SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ćwiczenia na redukcję

Wysłana -
W sensie ryż rzuciłem jako przykład :D. Po prostu te ilości to dla mnie mega przesadza. Nie jestem w stanie tyle zjeść. Wystarczy u mnie 140g białka? Bo się zastanawiam jak to by wyglądało gdyby dziennie robić jednego shake'a.
Wysłana -
Dieta jest zla. Dodanie jednego szejka nie sprawi, ze bedzie dobra. Ronnie napisla Ci rozklad
Wysłana -
Jeśli obetniesz trochę białka to nic się nie stanie. Jednak resztą makro bym trzymał w tych granicach co napisałem o obcinał kiedy redukcja przystopuje.

Na Twojej diecie nie ma z czego obcinać.
Wysłana -
Węglowodany może dam radę wymusić dodając coś do przekąski, ale czy tłuszcze też muszą być tyle większe? I pytanie też co do białka odrazu czy branie białka serwatki jest ok? I jeśli to jakie brać? W tej chwili mam "all nutrition" 4kg z aminokwasami itd itd, ale nie wiem czy branie 60g dziennie będzie zdrowe?
Wysłana -
bialko stosujemy wg brakow w diecie, jest to uzupelnienie diety. jak potrzebujesz 60g odzywki przy zapotrzebownaiu 140g to jest to juz dosc spory procent calosci

ja tutaj widze maly reset i rozpoczecie wszystkiego od poczatku

tj odpowiednio skomponowana dieta, pozniej dograny treningi i wszytsko powinno leciec az milo
Wysłana -
Tylko mam teraz obawy w ramach tej diety, bo ciężko mi zrezygnować z dietetyka po wypłaceniu coś około 700 zł, a z drugiej strony ciężko by mi było pozbyć się mięśni bo trochę ich jest, jednak dużo chodziłem na siłownię w życiu.
Wysłana -
Drakopsy
Węglowodany może dam radę wymusić dodając coś do przekąski, ale czy tłuszcze też muszą być tyle większe? I pytanie też co do białka odrazu czy branie białka serwatki jest ok? I jeśli to jakie brać? W tej chwili mam "all nutrition" 4kg z aminokwasami itd itd, ale nie wiem czy branie 60g dziennie będzie zdrowe?


Może być mniej tych tłuszczy, nic sie nie stanie.


Generalnie im więcej będziesz jadł tym większy apetyt powinieneś mieć. Ale to przychodzi z czasem.
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź