SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ćwiczenia do planu treningowego

Temat przeniesiony z 'Plany treningowe' przez: rion10
Wysłana -
Witam,zacząłem porządnie ćwiczyć oraz chcę trochę wyrzeźbić ciało, zależy mi też na sile. Od zawsze starałem się być aktywny fizycznie, (granie na boisku do późna, wf, na piechotę do szkoły z 1.5 km w jedną stronę) robiłem pąpki itd chciałem coś zmienić ale było to zbyt chaotyczne i nagłe. Czy mógłby ktoś podać jakąś propozycję ćwiczeń? Najbardziej na tym mi zależy. Dziękuję za pomoc :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 17

Waga : 70

Wzrost : 173

Cel treningowy : siła, rzeźba

Staż treningowy na siłowni : z 3 miesiące (głównie ćwiczyłem na własny ciężar ciała)

Uprawiane inne sporty :

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :
siłownia, do tego domownia :D (hantle, gryf, sztanga, ławeczka)
Dieta : przeliczanie na makro(od miesiąca) zdrowe odżywianie itd, od zawsze ograniczałem fast food i w miarę słodkie napoje itd

Przeciwskazania medyczne : żadne

Zażywane suplementy : czasem biało Ostrovit WPC 80

Ostatnio przerabiany plan: jakiś tam na kalistenikę, pąpki, brzuszki, scyzoryki, i ewentualnie siłownia i praca ze sprzętem, trening 4 razy w tygodniu

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
wyciskanie na ławce leżąc, aktualnie 70 kg jestem w stanie podnieść ze 2 razy
Wysłana -
luki15141
Witam,zacząłem porządnie ćwiczyć oraz chcę trochę wyrzeźbić ciało, zależy mi też na sile. Od zawsze starałem się być aktywny fizycznie, (granie na boisku do późna, wf, na piechotę do szkoły z 1.5 km w jedną stronę) robiłem pąpki itd chciałem coś zmienić ale było to zbyt chaotyczne i nagłe. Czy mógłby ktoś podać jakąś propozycję ćwiczeń? Najbardziej na tym mi zależy. Dziękuję za pomoc :)

Jak coś to typ budowy sylwetki: mezomorfik, Obwody: biceps 33, przedramie 28, udo 52 i łydki 38
Wysłana -
A gdzie chcesz trenować? Będziesz normalnie chodził na siłownie? Jakim sprzętem dysponujesz do treningu?
Wysłana -
ćwicząc w domu mam do dyspozycji hantle, sztangę, ławeczke, gryf łamany, a na siłownia na której byłem jest bardzo dobrze wyposażona, mi to obojętne gdzie aby był sprzęt.


Zmieniony przez - luki15141 w dniu 2018-02-15 12:29:22
Wysłana -
Jak masz dostęp do podstawowego sprzętu to wejdź w temat pierwszy rok treningów i tam znajdziesz gotowe plany na cały rok
Wysłana -
okej, już mam, wielkie dzięki
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź