SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

[blog] Rafał Tsunami ;-)

Wysłana -
Cześć, obecnie mam przerwę. Ale wkrótce planuję powrót do regularnych treningów. Z kulturystyką już za pan brat wiele lat. Kiedyś nawet startowałem jako junior (około 10 lat temu):
Tutaj z Witkiem Pomećko, który wtedy wygrał . Ciekawe czy jest na forum, Witek halo???


Później wiele lat przerwy, na inne sporty... Na początku tego roku wziąłem się za siebie żeby przygotować co nieco na wakacje


A obecnie znowu nie ćwiczę, bloga będę tutaj prowadził głownie dla siebie. Kto chce ten poczyta.
Pzdr RS





Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2017-10-26 11:49:32

Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2017-10-26 11:51:05

Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2017-10-26 11:52:03

Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2017-10-26 11:53:34
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
czyli nie ćwiczysz, ale bloga będziesz prowadził ? hehe to dział treningowy, więc jestem ciekaw co tutaj się będzie działo ;)
powodzenia
Wysłana -
Cześć Banan, Ciebie to też ze sto lat nie widziałem. Blog zaczynam bo znowu wracam


Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2017-10-26 12:00:19
Wysłana -
Witaj :) to trzymam kciuki i będę na pewno obserwował
Wysłana -
Wracaj do sportu
Powiedzenia, będę śledził
Wysłana -
Trzymam kciuki zeby owy powrot nie byl tylko chwilowa przygoda
Wysłana -

Waga 107-108 kg. Definicja jak na zimę całkiem ok. Zaczałem trenować partie raz na 5-6 dni. Wcześniej każda 2 x tydzień i to w superseriach.
1 dzień klata+plecy
2 dzień barki+ręce
3 dzień nogi
4 powtórka

Obecnie standardowy split ale bez dni wolnych. Na początku treningu w pierwszym ćwiczeniu typowa siłówka, poźniej już pumping. Ogólnie dużo serii.


Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2018-01-06 22:20:37
Wysłana -
Banan
czyli nie ćwiczysz, ale bloga będziesz prowadził ? hehe to dział treningowy, więc jestem ciekaw co tutaj się będzie działo ;)
powodzenia




Ha ha, nic się nie działo
Wysłana -
no niestety :(
Wysłana -
Ostatnio ciągle łapią mnie przeziębienia. Może dlatego że zawsze po treningu idę do sauny. W sumie trenuję codziennie. Dzień wolny robię tylko kiedy coś mi wypadnie.
Dzisiaj zrobiłem barki. W sumie dosyć lekko, z powodu gorączki. Klasyczny trening:
1. Wznosy przodem, chwyt młotkowy 3x20-6 w ostatniej serii drop set, 4kg dopaliłem 20 powtórzeń
2.
a)Wznosy bokiem, 3x20-6 w ostatniej serii drop set,
w superserii
b) wyciskanie zza karku, 3x20-6 w ostatniej serii drop set,
3.
a)Wznosy w opadzie, 3x20-6 w ostatniej serii drop set,
w gigant serii
b)podciąganie tych samych sztangielek którymi robiłem wznosy, do brody, 3x20-6 w ostatniej serii drop set,
c)szrugsy ze sztangielkami trzymanymi z tylu, 3x20-6 w ostatniej serii drop set,
4.
Wyciskanie na maszynie, 3x8






Edit: czy ktos może mi powiedzieć czemu wrzuca mi zdjęcia obrócone skoro normalnie nie są?
Jest jakiś bbcode rotate itp?



Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2018-01-19 12:41:34

Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2018-01-19 12:43:40

Zmieniony przez - RafalSzrajnert w dniu 2018-01-19 12:48:48
Wysłana -
jak wrzucasz bezposrednio z telefonu, to musisz na telefonie obrócić zdjęcie o 360 st zapisać na nowo i dopiero wrzucić, wtedy będzie ok, przynajmniej w przypadku iphone tak to działa, dlaczego się tak dzieje - tego nie wie nikt ;)

słabo niestety wygląda prowadzenie tego 'dziennika' , a linki z podpisu łamią regulamin
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź