sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

[DT] Myraen w walce o siebie

Wysłana -
Pare slow wstepu:
Ostatnie 2 miesiace to w moim zyciu calkowita rewolucja. Spotkalam fantastycznego czlowieka. Po calkowitej rozpaczy i braku checi do zycia zaczelam walczyc o siebie, zaczelam sie leczyc i chodzic na terapie. Podobno jestem silna, jestem ciekawa ile w tym prawdy. Dziennik treningowy bedzie moim kolejnym krokiem ku lepszemu jutru.

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Myraen
WIEK: 24
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY:
cwicze regularnie od miesiaca
dawno dawno temu cwiczylam pol roku silowo

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WZROST: 170cm



****CEL*************************************************

CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
poprawa samopoczucia i zdrowia
redukcja tkanki tluszczowej, wzmocnienie miesni

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
naprawde musze ?
- depresja
- fobia spoleczna
- skrzywiona przegroda nosowa
- pcos
- hiperprolaktynemia
- insulinoopornosc
- niedoczynnosc tarczycy
- przepuklina rozworu przelykowego
wiecej chorob nie pamietam

PRZEBYTE KONTUZJE:
male klopoty z kolanem kiedys tam, nie ma przeciwskazan do cwiczen

WADY POSTAWY: -
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie

CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?
- euthyrox 112
- bromergon 1tabl
- metformax (1000-1000-1000)
- duphaston 15-25 dzien cyklu
- efectin er 150
- triticco cr 1/3 tabl 2godz przed snem

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY:
wit D3 + K2
tran
tylko tyle na chwile obecna

CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) :
roznie to bywalo w zaleznosci od samopoczucia, poczynajac od niejedzenia przez kilka dni po objadanie sie czasem udawalo sie jesc "dobrze"
od miesiaca staram sie jesc regularnie 5 wartosciowych posilkow + posilek po treningu

****DIETA*************************************************

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
bede wrzucac na bierzaco

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
wage mniej wiecej utrzymuje, ale cm leca w dol

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: tak
w domu pilka, hantle regulowane 20kg, taśmy, orbitrek
jedyny brak w domowym ekwipunku to brak miejsca

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
trenuje z trenerka ktora mnie broni przed strasznymi panami
a na powaznie:
trening silowy 3x w tyg
rozpiski z treningu bede wrzucac z miskami

ZDJĘCIA
nie mam i raczej nie wrzuce ich publicznie. wygladam okropnie




Zmieniony przez - Myraen w dniu 5/24/2017 12:54:17 AM

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
No to witamy. Spadki w tabelce są ogromne. Widać, że masz zapał i chęci - więc i efekty powinny być. Tylko trzymaj się celu a go zrealizujesz.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2017-05-24 07:59:21
Wysłana -
łał, rewelacyjne zmiany w tabelce jak na miesiąc pracy! oby tak dalej, zwłaszcza że lista kłopotów zdrowotnych na pewno nie ułatwia sprawy. czekamy na wypiski i trzymamy kciuki
Wysłana -
24.05.2017

Miska



Trening

rozgrzewka

1a Przysiady 12/12/12/10
1b Przyciąganie piłki do pośladków 12/12/12/12

2a Przyciąganie wyciągu dolnego w opadzie 10x5kg/10x7.5kg/10x7.5kg/10x7.5kg
2b Martwy ciąg na sztywnych nogach 10x16kg/10x16kg/8x16kg/8x14kg

3a Wyciskanie końca sztangi oburącz 12x20kg/12x20kg/12x20kg/12x20kg
3b Spięcia brzucha ze skrętem na piłce 16(po 8 na strone)/16/16/16

rozciąganie
_________

Dzisiaj wyjatkowo 4 serie były (zwykle sa 3serie 4zestawów).
Cwiczenia wykonywane sa parami, np. 1a + 1b i chwila przerwy. x 4serie
Po rozgrzewce (a konkretniej po bieżni) zgłosiłam trenerowi, że bolą mnie stopy. Ból był trochę upierdliwy przy pierwszych przysiadach, ale później ustąpił. Zaczął się wywiad na temat płaskostopia i ostatnich aktywności. Zostałam skierowana po treningu na rolling massager, żeby rozmasować stopy i łydki. Zakochałam się w tym urządzeniu






Zmieniony przez - Myraen w dniu 5/24/2017 11:27:45 PM
Wysłana -
Również dołączam sie do powitania i trzymam kciuki Wytrwalosci przede wszystkim.

Co do miski madrzejsi sie wypowiedza ale chyba ciut malo?
Wysłana -
Przy sporej nadwadze można zaczynać i na bardzo dużym deficycie - jednak kiedy efekty zwalniają to trzeba raczej dołożyć a nie dalej ciąć - bo już nie ma z czego.Ja myślę , że na około 1800-1900 też by ładnie leciała waga.
Wysłana -
25.05.2017

Mam dziś strasznie leniwy dzień... trochę stresów - stąd ksylitol dzisiaj w misce, wolałam się rzucić na słodki omlet niż cukier współlokatorki a ten potrafię łyżkami wyjadać

Co do kcal ... chętnie bym dołożyła tylko przy większych ilościach ww złożonych brzuch mi zaczyna rewolucje... zgaga, burczenie, wzdęcia, uczucie przepełnienia i odrzucanie od jedzenia... z drugiej strony ww proste przy IO to proszenie się o kłopoty... i bądź tu człowieku mądry.
Wrzucenie na raz 1800kcal kończyło się tylko wyrzutami, że nie potrafię miski utrzymać. Powoli próbuje dokładać

i na koniec: nie ma to jak motywacja od koleżanek



Miska





Zmieniony przez - Myraen w dniu 5/25/2017 7:51:46 PM
Wysłana -
to może spróbuj chociaż stopniowo zwiększać kcal, np. o 100 co tydzień? jak się rozkręcisz z ćwiczeniami, to będziesz się dziwić, jak mogłaś na początku jeść tak mało
Wysłana -
Hm... skoro nie mogę dodać ww (jeszcze) to może podbić kcal tłuszczem?
zjedzenie ok 15g orzechów, migdałów itd nie powinno być większym problemem. Próbowałam też awokado, ale jakoś mi nie podeszło, chyba że w małych ilościach będę je jakoś przemycać... coś się wykombinuje
Wysłana -
jasne, podbijaj również tłuszcz. te 50g, które masz w swoich miskach, to zdecydowanie za mało - tym bardziej jeśli masz problemy hormonalne i nie miesiączkujesz regularnie.

a awokado polecam zblendować i dodać do jakiegoś koktajlu owocowego albo warzywnego. sama tak robię, bo też nie przepadam i zabijam jego smak bananem
Wysłana -
Awokado idealnie pasuje do sałatki z jajkiem na twardo i wędzonym lub surowym (solonym) łososiem - plus odrobinę wasabi i sosu sojowego. Śniadanie mistrzów !!!
Strona 1 z 17
Dodaj odpowiedź