SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

[DT] liona

Wysłana -
Wtorkowy trening 26.09 :
1. HT 4x10 55kg/ 60kg/ 65kg/ 70kg
Na następnym treningu zostanę przy tych obciążeniach bo w ostatniej serii trochę za bardzo szarpałam
2. Bułgary 4x12 cc/cc/cc/cc
Lewa jakoś idzie, prawą miota jak szatan. Czy TRX powinnam mieć na wysokości kolana??
3. Podciąganie 6/6/6/6
Ostatnie powtórzenia weszły ledwo co. Zastanawiam się czy lepiej w dalszej będzie dodawać powtórzeń czy zacząć wieszać na sobie dodatkowe obciążenie?? Anyone??
4. MC 5x5 75kg/ 80kg/ 85kg/ 90kg/ 95kg
Tym razem nie pomyliłam sztangi O dziwo zaczęła mi siadać psycha ale to może dalszy efekt sklusczenia
5. Pompki 3xmax 10/15/10
Zrobiłam różne wariacje i chyba na razie najlepiej wchodzą takie na uchwytach - więc takie będę robić
6. Wyciskanie na barki 4x12 6kg /6kg/x /x
Odpuściłam po drugiej serii bo za bardzo bolał mnie lewy bark po poniedziałkowej rurce - było dużo stania na rękach
7. Stretch i rozluźnienie

Całkiem dobry trening, spore zmęczenia ale chyba bardziej układu nerwowego niż mięśni. Rozważam dodanie z powrotem brzucha na koniec - myślicie że allahy byłyby spoko?

W środę dostałam @ więc niestety wypadła rurka i posypała się dieta - zjadłam milijon węgli. Dzisiaj pewnie będzie podobnie. w planach mam stretch - ale to kwestia tego jak się będę czuła, a rano było źle. Zrobiłam ciasto na bazie kaszy jaglanej, ale przepis jest jeszcze do dopracowania

W piątek planuje rurkę i stretch, a w sobotę mam warsztaty exoticowe - 3h , w niedziele mam nadzieję zrobić drugi w tym tygodniu trening siłowy.
Wysłana -
liona

Całkiem dobry trening, spore zmęczenia ale chyba bardziej układu nerwowego niż mięśni. Rozważam dodanie z powrotem brzucha na koniec - myślicie że allahy byłyby spoko?



To dobre ćwiczenie - o ile używa się brzucha a nie zginaczy bioder. Kwestia techniki.
Wysłana -
jak wyżej
plus dodam jedynie, ze dobrze by była zachowana równowaga między ćwiczeniami dopinającym i skracającymi brzuch, a ćwiczeniami rozciągającymi mięśnie brzucha
jest to szczególnie istotne u osób mających problemy ze spiętymi mięśniami dna miednicy, u osob cierpiących na zaparcia, czy tez wszelkiego rodzaju bóle w rejonie brzucha i dolnej cześci pleców
Wysłana -
Night Nigdy jeszcze nie robiłam tego ćwiczenia - postaram się nagrać w niedzielę filmik. Będę bardzo wdzięczna jeżeli dałbyś radę na niego spojrzeć i ocenić.

Bziu wydaje mi się że ja mam wręcz za mało dopięty brzuch. Żadnych z tych dolegliwości nie zaobserwowałam, nie wiem tylko czym się objawiają spięte mięśnie dna miednicy, a dół pleców czułam jak coś popsułam w HT - ale teraz jest już ok.
Wysłana -
Wrzucaj wrzucaj. Ogólnie chodzi w tym ćwiczeniu o to żeby dopinaniem brzucha starać się zbliżyć klatkę do bioder a nie po prostu robić skłon ciągnąc z góry ciężar.
Wysłana -
Niestety z przyczyn losowych jestem zmuszona zawiesić prowadzenie dziennika, jak tylko aura będzie sprzyjać wrócę do niego.
Wysłana -
Ok - to życzę jak najszybszej stabilizacji i powrotu dobrej aury. Powodzenia.
Strona 14 z 14
Dodaj odpowiedź