SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

[DT] Pączek

Wysłana -
Witam wszystkich serdecznie!
Od dłuższego czasu podczytuję regularnie forum, czerpiąc z niego wiele cennych informacji i wskazówek. Jednak z racji tego, że ćwiczę w domu, a moja wiedza na temat treningu pochodzi jedynie z informacji znalezionych w internecie, postanowiłam założyć ten dziennik, ponieważ widzę, że Osoby tu będące są zawsze chętne do pomocy i służą radą.
Kilka informacji o mnie.
Mam 27lat i ćwiczę regularnie od ponad 3lat, zaczęłam 2 miesiące po porodzie i na początku były to dywanówki z Mel B itp. Jednak co raz bardziej interesował mnie trening siłowy i tak od ponad 2lat z każdym treningiem bardziej się wkręcam. Ćwiczę w domu, ponieważ mieszkam na wsi i niestety ale siłowni to tu nie mamy:( za to posiadam ławeczkę prostą ze stojakami, hantle, sztangę, gumy do ćwiczeń, drążek, piłkę swiss i sporo obciążenia, które z biegiem czasu udało mi się kompletować z czego jestem niezmiernie dumna.
Plany ćwiczeń układam sobie sama, obecnie jest to FBW trening A i B z naciskiem na pośladki.
Postaram się jak najszybciej dodać ankietę i zdjęcia.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Pączek
WIEK: 27
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3 lata

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 61kg
WZROST: 174
OBWÓD RAMIENIA: 27cm
OBWÓD ŁYDKI: 34cm
OBWÓD UDA: 50cm
OBWÓD BIODER: 92cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 75cm
OBWÓD TALI 70cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Proporcjonalną, zgrabna sylwetkę i trochę tyłka;)
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ?
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? Tak
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: magnez
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
w latach młodości różne głodowe porcje, oparte na marnych produktach,
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuję wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE ćwiczę w domu, posiadam ławeczkę ze stojakami, sztangę, hantle, drążek, piłkę, gumy do ćwiczeń

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
FBW A
1. Przysiad bułgarski ze sztanga na barkach 4x10powt.
2. Podciąganie na drążku podchwytem 4xmax
3. Martwy ciąg na prostych nogach 4x10powt.
4. Wyciskanie żołnierskie 4x10powt.
5. Wznosy bioder leżąc na macie z gumami nad kolanami 4x20
6. Brzuch (to różnie, co mi przyjdzie do głowy) 4x
7. Monster walk z gumą nad kolanami

Fbw B
1. Hip thrust 4x10
2. Opuszczanie na drążku 4x5
3. Martwy ciąg na jednej nodze 4x10
4 Wyciskanie leżąc 3x
5 Odwodzenia nogi z guma leżąc na boku 4x20
6. Wznosy ramion w bok z hantlami 4x10
6b. Brzuch (dowolnie) 4x
ZDJĘCIA
w pozycji neutralnej przodem, bokiem i tylem.





Zmieniony przez - aneta.kaczmarek w dniu 2017-05-13 11:46:12

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj
czekamy zatem jeszcze na zdjęcia i na wypiskę z jedzenia

w treningu na pewno brakuje jakieś formy wiosłowania jeśli chodzi o plecy
do monster walka polecam gumę zakłądać nad kostki, nie nad kolana
Wysłana -
Witam! Dziękuję Dziubzius za odpowiedź i radę, a tak się właśnie zastanawiałam, czy zamiast jednego podciągania nie dać wiosła sztangą lub sztangielką jednorącz, a może i podciąganie i wiosło w jednym treningu? Co do monster walk oczywiście zastosuje Twoją radę:) Wrzucam zrzut diety, jadam czysto i zdrowo od 2lat, nie mam problemu z utrzymaniem czystej miski, nie korcą mnie słodycze, fast foody itp. kocham to jak jem i nie zamieniłabym tego na nic innego;) warzyw nie wliczam, a jem ich bardzo dużo, kaloryczność ok2200kcal przy czym zwiększam, ponieważ od kiedy poszłam do pracy (w sklepie, na 2zmiany) waga zaczęła spadać.





















Zmieniony przez - aneta.kaczmarek w dniu 2017-05-14 09:57:03

Zmieniony przez - aneta.kaczmarek w dniu 2017-05-14 10:10:43
Wysłana -
micha ładna

sylwetka również
nad pupą popracować i będzie super
Wysłana -
Dziękuję Bziubzius za miłe słowa, pilechtalo mnie
Wysłana -
Dziękuję Bziubzius za miłe słowa, pilechtalo mnie
Wysłana -
Mi też sie podoba!!:) Dużo bym dała za takie łapki. Chyba góra Ci łatwiej wchodzi niż dół, co?
Wysłana -
Dziekuje Paatik, bardzo miło mi słyszeć takie słowa, ale macie rację, mój dół jest bardzo oporny, jednak w porównaniu z naleśnikiem jaki miałam to i tak jest postęp..mam nadzieję że z Waszą pomocą uda mi się coś zbudować..

Wrzucam dzisiejszy jadłospis a rozpiskę dzisiejszego treningu wrzucę jutro.






Zmieniony przez - aneta.kaczmarek w dniu 2017-05-15 23:11:07

Zmieniony przez - aneta.kaczmarek w dniu 2017-05-15 23:13:38
Wysłana -
Kurcze wpadłam tu w poszukiwaniu pączków i co?

Góra faktycznie super, trzymam kciuki za budowę dołu :)
Wysłana -
Teapot dzięki wielkie! A Paczek to mi z dzieciństwa zostało..liczę że ten dół uda mi się dobudować co by nie odstawał od reszty.
Wysłana -
No wlasnie dobrze zeby ten tylek troche odstawal c'nie?

No i miche masz fajna, ta dziczyzna... musi byc mniam. Zawsze sie zastanawiam skad sie ja kupuje?


Zmieniony przez - Teapot w dniu 5/16/2017 12:50:50 AM
Strona 1 z 11
Dodaj odpowiedź