SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie Dzienniki Juniorów

Dodaj odpowiedź

[DT] MateO robi forme

Wysłana -
Wczoraj nogi, dzisiaj Plecy.

NOGI
Rozgrzewka 10 minut na orbitreku
1.Uginanie nóg w siadzie(5 serii 10 powtórzeń 45kg)
2.Przysiad ze sztangą(5 serii 10 powtórzeń 60kg)
3.Uginanie nóg stojąc na dwójki(4 serie 10 powtórzeń 15kg)
4.Wspięcia ze sztangą(4 serie 10 powtórzeń 60kg)

PLECY
1.Podciąganie się nachwytem(4 serie 8/7/6/5 waga ciała+5kg)
2.Ściąganie drążka za głowę(4 serie 10 powtórzeń 50kg)
3.Wiosłowanie sztangą w opadzie(4 serie 12 powtórzeń 40kg)
4.Focze wiosłowanie(3 serie 10 powtórzeń 12kg)
5.Martwy Ciąg(4 serie 10/8/6/4 50/70/90/100kg)
Wysłana -
Całe ferie będę pracował, więc nie będę miał zbytnio możliwość iść na siłownie, ale gdy taka okazja się nadarzy to na pewno to zrobię.
Wysłana -
Ile godzin dziennie będziesz pracował?
Wysłana -
Maksyms II
Ile godzin dziennie będziesz pracował?


Od 9 do 14 godzin +dojazd i powrót co daje dodatkowa godzinę. Czas pracy zależny jest od ilości ludzi na stoku, jak ludzie jeżdżą do 22 to do 22 muszę zostać, jeśli pójdą wcześniej to ja też schodzę. Czasami zmiany są od8 rano do 17 i od 17 do 22.
Najprawdopodobniej 9/14/9/14/9/14/9. Wczoraj na stoku padał deszcz więc dzisiaj wolne i jutro prawdopodobnie też. Właśnie idę zrobić FBW, a jutro mam trening na hali. Co daje nam 10 lub 15 godzin poza domem :/


Zmieniony przez - LaMaTeusz w dniu 2016-02-02 19:05:36
Wysłana -
Dzisiaj FBW wleciało.
1.Wyciskanie sztangi leżąc(5 serii 20/20/10/10/5 powtórzeń 30/50/70/70/80kg)
2.Wyciskanie żołnierskie(5 serii 20/15/12/10/10 powtórzeń 10/15/30/30/30kg)
3.Wyciskanie francuskie leżąc(4 serie 20/15/15/10 powtórzeń 15/15/15/15kg)
4.Uginanie gryfu łamanego podchwytem(3 serie 21/21/21 powtórzeń 15kg)
5.Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia(3 serie 12/12/12 powtórzeń 30kg)
6.Przysiady ze ciężarem własnego ciała(2 serie 20 powtórzeń)
7.Prostowanie nóg w siadzie(3 serie 14/12/12 powtórzeń 35/40/45kg)


Zmieniony przez - LaMaTeusz w dniu 2016-02-02 21:38:25
Wysłana -
Spóźniłem się na autobus i na trening nie pojechałem, więc poszedłem na siłownie i po raz kolejny zrobiłem FBW
1.Wyciskanie sztangi leżąc na skosie dodatnim(5 serii 20/20/12/10/8 powtórzeń 30/40/50/55/60kg)
2.Wyciskanie żołnierskie za głową(4 serie 12/12/10/10 powtórzeń 30/30/35/35kg)
3.Dipy na poręczach(3 serie 12/10/10 powtórzeń)
4.Podciąganie się nachwytem na drążku(3 serie 9/8/7 powtórzeń)
5.Przysiad ze sztangą(4 serie 10/10/10/10 powtórzeń 30/50/60/70kg)
6.Uginanie ramion gryfem łamanym nachwytem(4 serie 10/10/10/10 powtórzeń 15/20/20/20kg)
Wysłana -
Może do końca ferii wpadnie z 2 lub 3 razy FBW, narazie tylko praca i praca. Po feriach rozpoczynam trening hipertroficzny.
Wysłana -
W poniedziałek było 1.5h na hali, dzisiaj również. Do treningu siłowego wracam w poniedziałek.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź