SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie Dzienniki Juniorów

Dodaj odpowiedź

[DT] Dream - syn marnotrawny

Wysłana -
17.06.2015

Rower na kozaku, pobiłem rekord trasy, średnia prawie 32km/h, max prędkość prawie 48km/h, jestem zadowolony, w przyszłym tygodniu spróbuję wykręcić 32km/h średnią i 50km/h maxa

Trening

1. Cardio na czczo



FBW B

1. push press 8x30kg - 8x35kg - 8x40kg - 7x45kg - 6x50kg - 6x55kg
2. martwy ciąg 8x60kg - 8x65kg - 8x70kg - 8x75kg - 8x80kg - 6x85kg - 6x90kg - 5x95kg
3. podciąganie nachwytem 5x0kg - 4x2,5kg - 3x5kg - 2x7,5kg - 4x0kg
4. wyciskanie sztangi wąskim chwytem na ławce poziomej 10x40kg - 10x45kg - 10x50kg - 8x55kg - 5x60kg

Dieta

Dzisiaj też zdjęcia szamki: kurak z ryżem i ananasem i szejk arbuzowy








Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2015-06-17 18:19:54
Wysłana -
18.06.2015

Fajnie rower dzisiaj, potem miałem jechać na orlik, pojechałem, 16 chłopa pod orlikiem, a głupia cipa, która to prowadzi nie przyszła. No bo po co? Przecież tylko 16 osób rezerwację ma, niech stoją jak te pajace pod orlikiem..

Trening



Dieta

Wysłana -
Ty, tak patrzę na tę mapkę, gdzie jeździsz, skocz se na wyciekę do Czech Bo tak mizernie dzisiaj z tą aktywnością u ciebie niż normalnie, aż się dziwiłam, spodziewałam się 28328392 km
Wysłana -
bo miałem iść na tę nogę a nie było. Jakbym wiedzial że nie będzie to bym poleciał do Łasku a potem do Widawy, której nawet nie ma na mapie
Wysłana -
I tak zazdro terenów do jazdy. U mnie w mieście nie poszalejesz, okolice też nie za dobre do jazdy między miastami, bo mnóstwo rozpędzonych aut albo lasy z błotem po widełki
Wysłana -
no u mnie na tych trasach to też szaleństwo, po 150 prują czasem jak nic. dzisiaj jakiś tir myślał chyba że jest rowerem i mnie wyprzedizł tak, że jakbym przejechał 3cm w lewo to bym mu się wkręcił w koło...
Wysłana -
19.06.2015

Elegancja francja. Rowerek spoko, siłka bardzo spoko, potem sobie 4h rów pokopałem, niestety do roboty nie poszedłem. Jedzonko jak zwykle fajne

Trening

ROWER NA CZCZO



FBW A2

1. PRZYSIADY x10 40-45-50-55-60-65-70
2. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ x10 30-35-40-45-50-55-60
3. WIOSŁOWANIE SZTANGĄ x10 30-35-40-45-50-55-60
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ: 5x12-8 20-25-30-35-40

Dieta



Wysłana -
Sporo tego roweru, wcześniej chyba bardziej biegałeś, skąd taka zmiana?
Wysłana -
trzeba wszystkiego spróbować ;P kontuzja biodra, bieganie wróci w lipcu
Strona 62 z 62
Dodaj odpowiedź