SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG]aklord/Szybka redukcja, pierwszy IF:)

Wysłana -
Hmm,albo jakosc foto albo nie wiem ale słabo widoczne cegły,z skutkami mam to samo :x
Wysłana -
Jest fajnie fitnessowo - plażowo

A że kratki tak dokładnie nie widać, to nie ma się co dziwić, na czczo na pewno brzuch inaczej wygląda a zresztą dużą rolę odgrywa też światło.
Wysłana -
Wszystko jeszcze w czasie redukcji, na koniec myślę będzie git:)

13.04.2014

Wczoraj miałem iść na siłkę, ale musiałem jechać na działkę drzewka powycinać.... cały las wyciąłem łapki to odpadają, 2 siekiery połamałem i cały dzień żarcia serków wiejskich i buł, plus śniadaniowy omlecik...

DT:

Ciężko było dzisiaj wstać, ale zebrałem się w sobie zjadłem omlecika i poszedłem na trening, niestety nadgarstki odpadają, więc dzisiaj nieduży ciężar, taki na wyczucie, klatę, trica, kaptury i brzuch zrobiłem ale nie mam siły rozpisywać co i jak, tak jak zawsze tylko mniejszy ciężar porostu. Dziś już bez cardio wczoraj zrobiłem chyba za wszystkie czasy:D

Na śniadanko omlecik, potem niedzielny obiad z rodzinką kurak z rękawa plus ziemniaki. Potem poszedłem jeszcze na Tuńczyka grillowanego z nort-fisha, z 2 bułami opierdzieliłem, tak czy inaczej kolejny dzień na plus:)



Wysłana -
16.04.2014

DNT:

Wczoraj w pracy cały dzień prawie wieczorem na trening, nóg wpadłem zrobić, mega dobrze się ćwiczyło:)

Dziś spacerek bo ładna pogoda

Dieta:
1. Na śniadanie omlecik
2. na obiad mintaj z ryżem sałatą i migdałami z odrobiną sosu z ketchupu i jogurtu
3. racuchy drożdżowe z jabłkiem z przetworami od WF











Wysłana -
Płeć : mężczyzna
Wiek : 25
Waga : 77
Wzrost : 176
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 12-14%
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczno-umysłowa
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3-4x trening siłowy, plus aeroby w postaci marszu na bieżni pod górkę, lub jak ładna pogoda to normalne spacery
Odżywianie : if, okno żywieniowe 8-9h
Cel : redukcja do 7-8% fatu, potem masa z głową :)
Ograniczenia żywieniowe :
Stan zdrowia : B. DOBRY
Preferowane formy aktywności fizycznej : co drugi dzień siłownia + lekkie aeroby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : WPC, Cm3
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : TAK
Stosowane wcześniej diety : od paru lat ten sam schemat

Hej, dawno, dawno nie wchodziłem.... sporo zamieszania w moim życiu, duże zmiany ale treningi zostały :) Od czasów ostatniego posta sporo się pozmieniało w mojej sylwetce. Przybyło troszkę suchej masy :) Mogę stwierdzić, że znam już swój organizm bardzo dobrze i doskonale wiem po licznych eksperymentach (a dużo eksperymentowałem :D), jak na co reaguje i jak działa. Postanowiłem na nowo zacząć prowadzić dziennik, żeby dalej dopracowywać swoje systemy, na podstawie wiedzy innych oraz żeby sam dzielić się własnymi doświadczeniami. Uznaje zasadę, że czym wolniej tym dokładniej. Jem naprawdę dużo "zakazanych rzeczy" oraz bywają dni kiedy lecę po całości, (wiadomo o co kaman:D)... zachowuję jednak przy tym wszystkim zdrowy rozsądek oraz zdrowie co potwierdzają badania jakie robię okresowo. Powoli osiągam cele jakie zakładam sobie... Takie stawianie wobec siebie wymagań i pewnej dyscypliny w treningach i żywieniu bardzo dobrze też wpływa na podejście do życia w innych sferach jak np. zawodowych :) Moim celem nie jest mega super wyrąbana idealna sylwetka, chcę porostu czuć się dobrze w swoim ciele i stawiam na siłę, bo podbijanie rekordów jara mnie niemiłosiernie :)

Trening: Split podzielony na 3 treningi, oraz 2-3x w tyg. brzuszek w domciu.
1 część: Nogi, łydki, bic, + lekkie aeroby
2 część: Martwy ciąg, plecy, barki + lekkie aeroby
3 część: klata, tric, kaptury + lekkie aeroby

Dieta: ok 2000kl, B~180g, T~50,60, W~200, + raz na jakiś czas (najczęściej co 7-10 dni) cheatday, albo duży cheatmeal :)

aktualne foto na red... zamierzam dociąć jeszcze troszku i spokojnie dobudować troszkę mięska (jak już mówiłem powolutku ale porządnie :)

Wysłana -
reaktywacja po 3 latach, no no no :)
Wysłana -
02.03.2017

DT

trening: nogi, łydki, biceps
1. Przysiady: 10x60kg; 6x100kg; 5x120kg; 5x100kg; 8x80kg; 6x60kg
2. martwy ciąg: 10x60kg; 8x100kg; 4x160kg; 6x130kg; 6x100kg
3. wykroki z hantlom: 10x50kg; 8x50kg; 6x50kg; 10x30kg
4. suwnica: 10x; 10x; 8x; 8x; 6x; (nie mam pojęcia ile tam ciężaru zakładam :D)
5. prostowanie nóg w siadzie: 15x; 10x; 10x; 10x; 8x; 6x;
6. uginanie nóg w leżeniu: 10x; 10x; ostatnia seria ile dam rady
7. łydki, uginanie palców na suwnicy: 20x; 20x;
8. wspięcia na palce w siadzie: 10x; 10x; 10x
9. Biceps, modlitewnik: 10x30kg; 8x40kg; 4x40kg; 8x30kg; Xx25kg
10. biceps, wymach hantlami + sztanga odwróconym chwytem na zmianę (do czerwoności mięcha :D)
11. marsz po bieżni 30min

Dieta:




a tu śniadanko przed treningiem :)




Zmieniony przez - aklord w dniu 2017-03-03 09:02:10
Wysłana -
Dobre cieżary, powodzenia :D
Strona 15 z 15
Dodaj odpowiedź