SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

Wysłana -
Pia

podciaganie szeroko na drazku nachwytem 4x8xcc
wyciskanie skos gora 30 stopni sztangielki 4x8x40kg
przysiad tylni sztanga 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x120kg, 5x140kg
przysiad na hack maszynie (sam naklad) 15x65kg, 12x85kg, 10x95kg, 8x115kg, 6x125kg
przysiad bulgarski sztangielki 3x8x10kg
prostowanie jednonoz siedzac 10x21kg, 10x28kg, 10x35kg, 10x42kg

Mialem ochote na mocniejszy trening nog niz zazwyczaj. Jak dobrze pojdzie jutro moze skocze na silownie.
Wysłana -
Nie lepiej siady wrzucić na początek ? U mnie zauważyłem, że po wyciskaniach czy innych ćwiczeniach na górę siady idą o wiele słabiej. Zas w wyciskaniu po przysiadzie to różnica dosłownie 1-2 powtórzeń.
Wysłana -
ronie220
Nie lepiej siady wrzucić na początek ? U mnie zauważyłem, że po wyciskaniach czy innych ćwiczeniach na górę siady idą o wiele słabiej. Zas w wyciskaniu po przysiadzie to różnica dosłownie 1-2 powtórzeń.


U mnie to nie ma znaczenia, akurat pozniej byla wolna klatka do przysiadow to skorzystalem;p

Sob

wyciskanie skos gora 45 stopni sztangielki 15x32kg, 12x36kg, 9x40kg, 6x45kg
wioslowanie sztangielka jednoracz 15x32kg, 12x40kg, 10x45kg, 8x52kg, 8x62kg
wyciskanie lezac sztangielkami poziomo 10x32kg, 10x36kg, 8x40kg
wioslowanie polsztanga (sam naklad) 12x45kg, 10x67,5kg, 8x77,5kg
krzyzowanie linek na bramie stojac 3x12x15kg
wioslowanie na maszynie typu t-bar (sam naklad) 10x25kg, 10x35kg, 10x45kg
wyciskanie sztangielek siedzac 8x20kg, 8x24kg, 8x28kg, 7x32kg
unoszenie sztangielek jednoracz przodem 10x5kg, 10x7kg, 10x8kg
uginanie ramion z supinacja nadgarstka 12x16kg, 10x18kg, 8x20kg
dipsy tricepsowe 3x10xcc
drag curls sztangielkami 3x10x10kg
prostowanie ramion na wyciagu gornym 3x15x50kg

Wczoraj byl bardziej dol dzisiaj skupilem sie na gorze ciala. Mialem czas to skoczylem na silownie i zrobilem na co mialem ochote. Nastepnym tydzien pewnie raz pojde na silownie.
Wysłana -
Sr

przysiad przedni sztanga 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 3x120kg, 10x60kg
wyciskanie poziomo sztanga 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 2+1x120kg, 10x60kg
podciaganie na drazku szeroko nachwytem 3x8xcc
wyciskanie zolnierskie stojac sztanga 5x40kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 10x40kg
uginanie mlotkowe sztangielki 3x8x26kg
prostowanie ramienia za glowa 3x8x14kg

Trening bez szalu. Jak dobrze pojdzie moze skocze w sobote przed weselem na silownie. Jutro jak dobrze pojdzie skocze na trening pilki recznej.
Wysłana -
Sob

wyciskanie skos gora sztangielki 30 stopni 8x32kg, 8x40kg, 8x45kg, 6x45kg
sciaganie wyciagu gornego do klatki szeroko nachwytem 10x35kg, 10x40kg, 10x45kg, 10x50kg, 10x55kg, 10x60kg
wyciskanie poziomo sztangielki 8x32kg, 8x36kg, 7x40kg
podciaganie na drazku szeroko nachwytem 8xcc, 7xcc
krzyzowanie linek na bramie 12x12kg, 12x15kg, 12x18kg
sciaganie linek wyciagu gornego siedzac do klatki 12x24kg, 12x30kg, 12x40kg
uginanie ramion z supinacja nadgarstka 8x18kg, 8x20kg, 8x22kg
drag curls 10x10kg, 2x10x12kg
prostowanie ramion na wyciagu gornym - 10x60kg, 2x10x70kg
prostowanie ramion na wyciagu gornym sznurki 3x8x40kg

Trening zajal mi jakies 65 minut. Na spokojnie bez szarzowania. W nastepnym tygodniu moze byc ciezko z treningami;p
Wysłana -
Pon

przysiad tylni sztanga 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x120kg, 6x140kg
wyciskanie sztanga skos gora 45 stopni 5x60kg, 5x80kg, 6+1x100kg
wioslowanie sztangielka jednoracz 8x32kg, 8x40kg, 8x52kg, 2x8x62kg
dipsy klatkowe 8xcc, 6xcc+20kg, 6xcc+30kg, 6xcc+40kg
wioslowanie polszanga (sam naklad) 8x45kg, 8x67,5kg, 8x90kg
uginanie ramion z supinacja sztangielka 2x20x12kg
prostowanie ramienia za glowa 2x20x8kg

Trening na spokojnie, bylo sporo osob, wiec troche musialem zmienic cwiczenia, ktore chcialem robic.
Wysłana -
Pon

wyciskanie poziomo sztanga 6x60kg, 6x80kg, 3x100kg, 2+1x120kg, 8x100kg, 8x60kg
wioslowanie na maszynie typu hammer chwyt mlotkowy jednoracz 8x30kg, 8x40kg, 8x50kg, 8x60kg
wioslowanie na maszynie typu hammer nachwytem jednoracz 8x30kg, 8x40kg, 8x50kg
wyciskanie skos gora 45 stopni sztangielkami 8x32kg, 8x40kg, 6x45kg
wioslowanie na maszynie typu t-bar (sam naklad) 8x30kg, 4x8x50kg
wypychanie na suwnicy obunoz (sam naklad) 10x135kg, 10x157,5kg, 10x180kg, 10x202,5kg, 10x225kg, 10x247,5kg, 10x270kg

Trening bez szalu, cos mi ciezko szlo.
Wysłana -
Pon

przysiad tylni sztanga 6x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 10x120kg
wyciskanie skos gora 30 stopni sztangielki 8x30kg, 8x40kg, 8x45kg, 5x50kg
podciaganie na drazku szeroko nachwytem 3x8xcc
wyciskanie siedzac sztangielki 8x20kg, 8x25kg, 8x30kg
uginanie ramion z supinacja nadgarstka sztangielki 3x8x20kg
prostowanie ramion na wyciagu gornym - 8x55kg, 8x65kg, 8x75kg

Trening w miare, na silowni do ktorej chodze zmienil sie sprzet, sa nowe sztangielki oraz hammery. Troche bylem zdziwiony jak latwo mi szlo 40 a pozniej 45 a 50 juz slabiej szly. Testowalem pozniej hammery i musze sie nauczyc ich aby to lepiej wchodzilo.
Wysłana -
Sob

wyciskanie skos gora 30 stopni sztangielki 8x30kg, 8x40kg, 2x8x50kg
wioslowanie sztangielka jednoracz 8x30kg, 8x40kg, 8x52kg, 2x8x62kg
wyciskanie poziomo sztanga 5x60kg, 3x80kg, 3x100kg, 2x120kg
wioslowanie polsztanga (sam naklad) 8x20kg, 8x40kg, 8x60kg, 8x70kg
hammer na gorna czesc klatki (sam naklad) 10x20kg, 10x40kg, 10x60kg, 10x70kg
hammer srodkowa czesc plecow (sam naklad) 10x40kg, 10x60kg, 10x80, 10x100kg
rozpietki poziomo sztangielki 12x10kg, 12x12,5kg, 12x15kg, 12x17,5kg
hammer najszerszy grzbietu (sam naklad) 10x22,5kg, 10x32,5kg, 10x42,5kg, 10x52,5kg
krzyzowanie linek na bramie 10x10kg, 10x15kg, 10x20kg, 10x25kg
hammer dolna czesc plecow (sam naklad) 10x40kg, 10x60kg, 10x70kg, 10x80kg

Trening zrobiony taki na jaki mialem ochote. Pierwszy raz robilem w takiej ilosci hammery, inny bodziec ale na pewno bazowo zostana wolne ciezary. Cieszy mnie to, ze na nowych sztangielkach super sie robi klatke, nie sadzilem, ze bede mogl robic 50 serie wyciskania na klatke. W tym tygodniu bylem na dwoch treningach pilki recznej i dwoch treningach na silowni, a jutro mam mecz ligowy. Jak dobrze pojdzie w poniedzialek zrobie trening;p
Wysłana -
Pon

przysiad przedni sztanga 2x5x60kg, 2x5x80kg, 2x5x90kg
przysiad bulgarski sztangielki 3x8x10kg
wyciskanie skos gora 30 stopni sztangielki 8x30kg, 8x40kg, 8x50kg
podciaganie na drazku szeroko chwyt neutralny 4x8xcc
uginanie ramion z supinacja nadgarstka sztangielki 8x15kg, 2x8x20kg, 8x17,5kg
prostowanie ramienia za glowa sztangielka 2x8x12,5kg, 2x8x15kg

Trening trwal jakies 65 minut z rozgrzewka, bylem troche zmeczony po niedzielnym meczu ligowym. Teraz jak dobrze pojdzie zrobie trening w srode, pewnie ciezsze cwiczenia wpadna;p
Strona 88 z 88
Dodaj odpowiedź