sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] slawod1/one.more.rep (foto: 1,3,6,10,15,21,35, 49)

Wysłana -
pull 2

wioslowanie polsztanga 3x10x62,5kg (sam naklad)
wioslowanie sztangielka 3x8x52kg
przyciaganie wyciagu dolnego do brzucha siedzac 3x10x70kg
mlotki 3x8x26kg
wyciag gorny pochwytem 3x10x40kg
uginanie ramienia na modlitewniku 10x10kg, 2x8x10kg
+abs unoszenie nog wiszac na drazku 3x10xcc

Trening bez szalu, jakos zmeczony jestem, troche maluszek daje w kosc ale coz, trzeba sobie radzic;p Na stale wyrzucam podciaganie na rzecz wyciagu.
Waga oscyluje okolo 90-91kg. Jak sie uda jutro zrobie trening push1
Wysłana -
Pon

push 1

przysiad przedni 3x3x120kg, 8x70kg
wypychanie nog na suwnicy 3x8x290kg
wyciskanie poziomo sztangielki 2x10x40kg, 8x40kg
krzyzowanie na bramie 3x10x18kg
rozpietki skos gora 30 stopni 3x10x16kg
wyciskanie siedzac sztangielki 2x6x34kg, 4x34kg
dipsy 3x6xcc+25kg
+lydki siedzac - nie robilem

Bardzo ciezko mi dzisiaj szlo, widac brak odpowiedniej ilosci snu i zmeczenie. W tym tygodniu dokoncze ten plan i od nastepnego bede musial cos innego robic.
Wysłana -
Czw

pull 1

podciaganie szeroko nachwytem na drazku 5xcc, 3x5xcc+10kg, 8xcc
wioslowanie sztanga 3x5x110kg, 8x70kg
hamer jednoracz 3x8x50kg
uginanie z supinacja sztangielki 3x6x24kg
dragon curls 3x10x10kg
prostowanie tulowia na lawce rzymskiej 3x10xcc

Trening szedl ciezko, widze po sobie, ze jednak niedosypianie robi swoje. Chyba to bedzie koniec tego typu treningu, pomysle jaki typ treningu bede robil;p
Wysłana -
Pia

wyciskanie skos gora sztangielki 30 stopni 6x32kg, 6x40kg, 6x45kg, 6x40kg
wyciskanie sztanga poziomo z pauza 5x60kg, 5x80kg, 3x100kg, 5x80kg
krzyzowanie linek brama 2x12x15kg
podciaganie na drazku chwyt mlotkowy szerokosc barkow 3x8xcc
sciaganie wyciagu gornego do klatki szeroko nachwytem 100x20kg
narciarz 2x10x30kg
prostowanie nog siedzac 10x21kg, 10x28kg, 10x35kg, 10x42kg, 10x49kg, 10x56kg
uginanie ramion z supinacja nadgarstka 2x10x18kg
prostowanie ramienia stojac za glowa 2x10x10kg

W tym tygodniu moglem tylko raz byc. Troche teraz sie wszystko skomplikowalo, zona do pracy wrocila, wiec ktos z malenstwem musi siedziec jak jej nie ma;p
Teraz treningi bede robil intuicyjne i bede uwazal zeby nie przeciazyc ukladu nerwowego, zwlaszcza, iz malo spie plus szama szwankuje;p Jakos trzeba sobie poradzic i przestawic sie na inny tryb.
Wysłana -
Pia

wyciskanie skos gora sztangielki 30 stopni 6x32kg, 6x40kg, 6x45kg, 6x40kg
wyciskanie sztanga poziomo z pauza 5x60kg, 5x80kg, 3x100kg, 5x80kg
krzyzowanie linek brama 2x12x15kg
podciaganie na drazku chwyt mlotkowy szerokosc barkow 3x8xcc
sciaganie wyciagu gornego do klatki szeroko nachwytem 100x20kg
narciarz 2x10x30kg
prostowanie nog siedzac 10x21kg, 10x28kg, 10x35kg, 10x42kg, 10x49kg, 10x56kg
uginanie ramion z supinacja nadgarstka 2x10x18kg
prostowanie ramienia stojac za glowa 2x10x10kg

W tym tygodniu moglem tylko raz byc. Troche teraz sie wszystko skomplikowalo, zona do pracy wrocila, wiec ktos z malenstwem musi siedziec jak jej nie ma;p
Teraz treningi bede robil intuicyjne i bede uwazal zeby nie przeciazyc ukladu nerwowego, zwlaszcza, iz malo spie plus szama szwankuje;p Jakos trzeba sobie poradzic i przestawic sie na inny tryb.
Wysłana -
Czw

zajecia na swiezym powietrzu;p

podciaganie na drazku szeroko nachwytem do klatki 1xcc,2xcc,3xcc,4xcc,5xcc,6xcc,7xcc,8xcc,7xcc,5xcc,4xcc,3xcc,2xcc,1xcc
dipsy klatkowe 1xcc,2xcc,3xcc,4xcc,5xcc,6xcc,7xcc,8xcc,9xcc,10xcc,9xcc,8xcc,7xcc,6xcc,5xcc,4xcc,3xcc,2xcc,1xcc

Taki trening zrobilem na swiezym powietrzu, akurat wspolnie z malenstwem i zona bylismy w parku to przy okazji wykorzystalem fakt i zrobilem co nieco. Jak czas pozwoli to moze jutro skocze na silownie.
Wysłana -
Sob

przysiad przedni sztanga 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x90kg, 6x80kg, 6x70kg, 6x60kg
martwy ciag 6x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 6x120kg, 6x140kg, 6x160kg, 6x140kg, 6x120kg, 6x100kg, 6x80kg, 6x60kg
wyciskanie skos gora sztangielki 30 stopni 8x20kg, 8x32kg, 8x40kg, 6x45kg, 6x40kg, 6x32kg, 6x20kg

Taki trening zrobilem, niestety z braku czasu jestem ograniczony. Niby w teorii trening wydaje sie lajtowy ale praktycznie bylo dosc ciezko. Na silowni mega duszno i ciezko sie cwiczylo, widze po sobie, ze kondycyjnie leze. Calosc wraz z rozgrzewka zajela mi 90minut.
Wysłana -
Sr

wyciskanie sztangi lezac poziomo z pauza 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x90kg, 6x80kg, 6x70kg, 6x60kg
przysiad tylni sztanga 6x60kg, 6x80kg, 6x100kg, 6x120kg, 6x100kg, 6x80kg, 6x60kg
wioslowanie sztangielka 8x20kg, 8x32kg, 8x42kg, 8x52kg, 8x42kg, 8x32kg, 8x20kg

Mialem przez kilka mega domsy po sobotnim treningu, w dodatku mialem w sobote wesele, wiec niedziela byla bardzo ciezka. Dopiero dzisiaj w miare sie czulem i moglem sobie pozwolic na taki trening. Jak wszystko pojdzie wedlug planu to jutro rowniez skocze na silownie;p
Wysłana -
Czw

podciaganie na drazku szeroko nachwytem 3x8xcc
przyciaganie wyciagu gornego do klatki szeroko nachwytem 8x40kg, 8x50kg, 8x60kg, 8x70kg, 8x60kg, 8x50kg, 8x40kg
wyciskanie skos gora sztangielki 45 stopni 8x20kg, 8x32kg, 2x8x40kg
wyciskanie zolnierskie 6x40kg, 6x50kg, 6x60kg, 6x50kg, 6x40kg
uginanie z supinacja nadgarstka sztangielki 8x12kg, 8x16kg, 8x18kg, 8x20kg, 8x18kg, 8x16kg, 8x12kg

Taki trening zrobilem, bardziej skupilem sie na gorze ciala, bo ostatnio mocniej dostal dol. Planuje teraz wizyte na silowni w sobote.
Wysłana -
Sob

przysiad przedni sztanga 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x110kg
prostowanie nog siedzac 8x35kg, 8x42kg, 8x49kg, 8x56kg, 8x63kg, 8x70kg, 8x77kg, 8x84kg, 8x91kg, 8x98kg
wioslowanie sztanga 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x90kg, 6x80kg, 6x70kg, 6x60kg
wyciskanie skos gora sztanga 45 stopni 6x60kg, 6x70kg, 6x80kg, 6x90kg, 6x80kg, 6x70kg, 6x60kg
krzyzowanie linek na bramie 7x10x15kg
wznosy boczne sztangielki 8x8kg, 8x10kg, 8x12kg, 8x16kg, 8x12kg, 8x10kg, 8x8kg
california press 8x30kg, 3x8x40kg

Trening wyszedl spoko. Najgorzej bylo przy 6x110kg, reszta w miare. Robilem po raz pierwszy california press;p
Teraz najblizszy trening na silowni pewnie bedzie w srode;p
Strona 81 z 81
Dodaj odpowiedź