SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

[BLOG] rutkow z Marianem czyli wspólna praca ...... nad moją sylwetką ! foty str 37

Wysłana -
Witam w dziale !

otwieram bloga treningowego w dziale gdzie jestem doradca(chyba jeszce jestem ) wiec czesciej bede tu wpadać

cały czas wspólpracuje z Marianem który ma tez gdzieś tu dziennik ale nie tylko na tym nasza współpraca sie konczy ponieważ tez razem pracujemy na siłowni Fabryka Formy w Stargardzie , gdzie wszystkich zapraszamy na treningi

Marian po lewej ja po prawej



celem jest aby z roku na rok sylwetka poprawiała sie i jak narazie to sie udaje

tu male porównanie jak to sie zmieniało



Trening bedzie opierał sie w wiekszości na hammerach , gdzie mamy nawet sporo ich u nas na siłce zwłąszcza na plecy i maszynach , ponieważ mam problemy z odcinkiem ledzwiowym i jestem w trakcie rehabilitacji z fizjo i dopóki nie poprawi sie mój stan nie bede nadwyrężać go na wolnych .

Obecnie jestem w okresie redukcji , mase w tym roku skonczyłem na najwiekszej wadze jak dotychczas w tym okresie czyli 88-87kg i wygladało to tak :












Zmieniony przez - rutkow w dniu 2017-05-20 20:03:53

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Waga obecnie ok 85kg

Dieta :

obecnie makro wyglada tak
DT - 200b 250ww 140t
DNT - 200b 150ww 190t

Cardio od dzisiaj 4x30min

Suplementacja to same podstawy plus takie dodatki




Zmieniony przez - rutkow w dniu 2017-05-20 20:09:43
Wysłana -
Heja ile czasu upłynęło od starszego Pana z kosiarka do umiesnionego mlodziaka? :)


Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2017-05-20 20:46:58
Wysłana -
Jestem ciężki przypadek nie dość że muszę dbać o jego formę to jeszcze w pracy z nim żyć hahaha
Wysłana -
od 1 do 3 zdjecia jak sie nie myle 2 lata

to chyba ja musze ciebie znosić w pracy i te humory
Wysłana -
dziś pierwszys raz wyszedłem w teren pobiegac rano na czczo , słabo było ale pierwsze koty za płoty

Wysłana -
21 maj DT

nudna niedziela wiec wizyta na siłce i poleciały bareczki



Trening

1.wyciskanie sztangi siedzac smith 3 serie



2.wznosy bokiem hantla + hammer 3 serie łączone
3.wznosy przodem linki wyciag dolny stojąc 3 serie
4.face pull lezac 4 serie
5.szrugsy sztangą 4 serie
6.trx unoszenia do góry i w bok 3 serie

Suple

Omega - 2x do posiłku
Vit D3+K2 - 2x do posiłku
Vit C - do posiłku
Vitamin A-Z - 2 x do posiłku
Glukosamine - 2 x do posiłku
Bcaa - 5g do kazdego posiłku
ZMA - 2 kap przed snem
C6 - po treningu
AMG - przed treningiem
Creasteron - po treningu

Szama

1.300g całe jaja + 30g salami + 5g olej kokosowy
2.70g ryż biały + 35g C6 + 100g Creasteron
3.350g pierś z kurczaka + 75g ryż basmati + 50g orzechy włoskie + 10g olej kokos
4.250g schab +70g ryz basmati + 10g olej kokosowy
5.50g wafle ryżowe + 30g masło migdałowe

Wysłana -
a posledze, co mi szkodzi
Wysłana -
fajnie
Wysłana -
kolorek zmieniony%)
melduje sie
Wysłana -
Nie mogło Cie tu zabraknąć
Strona 1 z 61
Dodaj odpowiedź