SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] mój blog treningowy!

Wysłana -
Witam, nazywam się Damian i zamierzam w tym miejscu prowadzić swój dzienniczek treningowy. Specjalnie użyłem słowa treningowy, gdyż o diecie prawdopodobnie będzie tutaj zadnej wzmianki. Mam 185cm wzrostu i waze 73kg. Trenuje jakoby to brzmiało we współczesnym świecie funkcjonalnie i nie znajdziecie tu raczej cwiczen na maszynach. Zwyczajnie mnie nudza. Mysle, ze jeszcze warto byloby zamiescic tutaj moje wyniki silowe. Na chwile obecna, 1 maj 2018 jest to:
- clean 65kg
- back squat 80x5
- deadlift 100x5
- wyciskanie leżąc 60x6 z przymruzeniem oka
- podciąganie dawno testowane, podchwyt 1x+15kg, powtórzeniowo jakoś 12 razy.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Myślę, że odpowiednio będzie tu wstawic wczorajsze treningi.

30 kwietnia 2018.
Pierwszy trening zaczalem dokaldnie 5:30. Skonczylem rowniotko godzine pozniej 6:30. Na jednostce zrobilem:
- back squat ATG 3x5x77,5kg
- wyciskanie lezac chwytem neutralnym hantlami 20kg, 3x8
- wioslowanie kettlem jednoracz 24kg, 3x8
- landmine twist +7,5kg, 3x10

Nastepny trening zrobilem gdzies wieczorem. Byl typowo rozruchowy:
1. superseria cuban rotation 3x10
2. powell rasie 3x10
3. wyciskanie leżac 1x5 60kg
4. kettlebell swing 3x10 32kg
5. rack pull wysokosc kolan 8x90kg w celu pobudzenia posladkow

Kolejny trening niebawem, zaraz ide na silownie :)




Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-01 18:42:14

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-01 18:44:35

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-01 23:29:13
Wysłana -
1 maj 2018

Dzisiaj trening bardzo intensywny, dosc sporo serii i niskie powtorzenia, wrecz testy maxow. Dzisiaj 73-74 waga.

1. martwe sumo "ostateczna xD" seria 110kgx2
2. podciaganie 5x/5x5kg/3x10kg/1x15kg/1x16kg/1x20kg/1x21,25kg
3. dipy 5x/5x5kg/5x10kg/3x15kg/3x16kg/1x20kg/1x24kg/1x28kg
4. split squat z noga z przodu na podstawce aby mocniej wyjsc kolanem w przod i aby nie dotykac kolanem nogi zakrocznej ziemi 8x30kg/8x32,5kg/8x32kg
5. 500m bieg 16km/h i od razu po tym 1500m ergometr w jakies 6 minut wiec na koniec taki dodatek a bardziej zabawa aby sie nei zmeczyc a jednak troche sie dotlenic haha


Na jutro prawdopodobnie trening obwodowy / crossfit badz czysta wytrzymalosc, pozdro.


Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-02 00:17:20
Wysłana -
A jakie masz cele treningowe? Bo o nich nic nie wspomniałeś w pierwszym poście. Dlaczego o diecie ani słowa ?
Wysłana -
Moim celem treningowym jest przede wszystkim sila we wszystkich ruchach. Drugorzednie stawiam wyglad, jednak z czasem w jakims tam stopniu ma on dla mnei znaczenie. Wazna dla mnie jest ogolnie rozumiana sprawnosc, wiec dodaje plyometrie, cos dwubojowego i dosc sporo wytrzymalosci.
Dlaczego o diecie ani slowa? Uwazam, ze raczej nikogo ona interesuje wiec raczej nic o niej tu nie umieszczam. Obecnie okolo 4000 tysiace kalorii i na razie raczej nie zapowiada sie na mniej niz 3600 ktore sa minimum dziennym ze wzgledu na to ze po prostu lubie trenowac i mam duzo aktywnosci haha
Wysłana -
Bede zaglądał, powodzenia
Wysłana -
spoglądam co tu ciekawego będzie się dziać
Wysłana -
2 i 3 maj bez treningu ze wzgledu na niespodziewany wyjazd, aczkolwiek w niczym to nie przeszkodzilo.
Dzisiaj bardzoo ciezkie FBW ze wzgledu na to iz od poniedzialku przechodze na inny system treningowy tzn góra dół góra dół przerwa fbw przerwa. Wiec jutro i w niedziele znowu odpoczynek i jazda 8 tyg tym systemem. A wiec dzisiaj rzeznia:
1. high bar 5x5 70kg z dodanymi pauzami, szlo naprawde nisko i glebiej juz sie nie dalo
2. wyciskanie zolnierskie 5x5 30kg
3. martwy ciąg rwaniowy deficytowy, deficyt jakies 3-4cm, bodajze 4x5 bo sie pogubilem w seriach i dodawalem ciezaru konczac na 75 kg, kazde powtorzenie z wolnym opuszczaniem
4. podciaganie podchwyt 5x5 +5kg
5. zakroki 4x10 kolejno 12/14/16/18kg ( ciezar hantli, czli ciezar x2 )
6. wood chopy 3x8 10 kg i troche antyrotacji
7. spacer farmera jednoracz 32/40/44kg
8. żuraw 8/10/12
9. plank 1 min ale to juz tak w ramach zabawy


Takze trening naprawde ciezki, duza objetosc. Jestem bardzo zadowlony z glebokosci moich przysiadow. I dzisiaj jakos duzo wyzej sie podciagalem i ohp lepiej technicznie ale to mozliwe ze dlatego iz wprowadzilem od dzisiaj aktywacje obowiazkowo, wiec przed siadami split squat a przed ohp trap 3 raise i cuban rotation co prawdopodobnie wplynelo tez na podciaganie i stad mysle ze tak wysoko( zawsze drazek jest pod broda a teraz jeszcze wyzej sie podciagalem )
Rwaniowe bardzo fajne cwiczenie, robilem 1 raz i zagosci na dlugo w moich treningach. Nowoscia sa zurawie, ktorych kiedys jeszcze nie moglem robic bo nie mialem sily a dzisiaj full zakres sila samych dwojek, ale mozliwe ze to dlatego ze robilem na czyms takim ( zdjecie ponizej, oczywiscie pokazana jest na nim fatalna technika ale chodzi o sprzet ).
W kazdym razie ogolnei z trenigu jestem zadowolony i od poniedzialku nowa metodyka, pozdro.







Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-04 23:30:18

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-04 23:31:27

Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-05 19:08:30
Wysłana -
To takie ćwiczenia zdrowe dla barków więc warto je wpleść w plan treningowy. A kto na zdjęciu jest?
Wysłana -
Niezły przeprost kręgosłupa
Wysłana -
Nie mam pojecia kto jest na zdjeciu, losowe z internetu, ale tak jak napisalem chodzi o sprzet bo technika to fatalna jest pokazana hahah
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź