SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] mój blog treningowy!

Wysłana -
co do wyciskan zza karku - nie czuje zadnego dyskomfortu

co do sensu stosowania GVT przy takich ciezarach - to jest sens, ale ogolnie to zrobilem to jednorazowo i bede stosowac 10x5. Te 35kg to wiadomo zanizone o jakies 20kg, bo 55 zrobie na jakies 10. Sens jest taki ze jak bede robic raczej 10x5 w wyciskaniu i na 5 moj rekord to prawdopodnie 62,5kg w jednej serii z zacisnietymi zebami, to zaczynam od 42,5 i po 2 miesiacach robie te 62,5 z idealna technika w 10 seriach co jest przeciez bardzo duzym progresem, a do tego zbuduje mase miesniowa bo tonaz jest wiekszy. Takze sens jest, na razie wszystkie cwiczenia 10x5 glowne, chociaz zastanawiam sie nad 10x10 w wyciskaniu, ale to jeszcze sie zobaczy, chyba wyciskanie tez 10x5.


Wiem, ze ogolnie te progreamy sa zalecane dla wszelkiego typu osob w sensie zawodnicy, poczatkjacy czy sredniozaawansowani i poleca je np Wodyn czy Seba Kot, wiec na pewno sa dobre :)
Wysłana -
18 maj

1. wyciskanie leżąc 10x5x40kg z pauza
2. front squat 10x5x42,5kg full atg
3. pendlay row 10x5x40kg cialo rownolegle do podloza

na koniec sobie jerka 50kg zrobilem ale tak 4fun juz '; D

ogolnie opisujac, to ciezary smieszne i tak w sumie nie wiem czy za bardzo nie zanizylem xD ale w sumie technika przez to idealna, a to ze zaczne 5kg mniej to nic nie zmieni bo to 2 tyg co jest nicyzm jak mam trenowac 10 lat czy wiecej ;D


Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-19 12:32:57
Wysłana -
19 maj

10/8 reps ring pull ups
8/8/10 podciaganie podchwyt
4 reps podchwyt +8kg
biceps 4s
dipy teścik ile powtórzen, maksymalnie gleboko i wyszlo 13 z z zapasem moze dwoch ale to na duzym zmeczeniu

i w ciagu dnia spokojnie grubo ponad 10km rowerem


Zmieniony przez - zlatan07 w dniu 2018-05-19 23:38:56
Wysłana -
Faktycznie ciężary nie duże ale jest pole teraz do progresji z ciężarami i pilnowania techniki wykonania ćwiczeń
Wysłana -
21 maj


3x100m basen kraul na max predkosci
1x100 na luzie

potem regenreacja, sauna, zimne prysznice itd, jacuzzi przed tym
Wysłana -
zlatan07
co do wyciskan zza karku - nie czuje zadnego dyskomfortu

co do sensu stosowania GVT przy takich ciezarach - to jest sens, ale ogolnie to zrobilem to jednorazowo i bede stosowac 10x5. Te 35kg to wiadomo zanizone o jakies 20kg, bo 55 zrobie na jakies 10. Sens jest taki ze jak bede robic raczej 10x5 w wyciskaniu i na 5 moj rekord to prawdopodnie 62,5kg w jednej serii z zacisnietymi zebami, to zaczynam od 42,5 i po 2 miesiacach robie te 62,5 z idealna technika w 10 seriach co jest przeciez bardzo duzym progresem, a do tego zbuduje mase miesniowa bo tonaz jest wiekszy. Takze sens jest, na razie wszystkie cwiczenia 10x5 glowne, chociaz zastanawiam sie nad 10x10 w wyciskaniu, ale to jeszcze sie zobaczy, chyba wyciskanie tez 10x5.


Wiem, ze ogolnie te progreamy sa zalecane dla wszelkiego typu osob w sensie zawodnicy, poczatkjacy czy sredniozaawansowani i poleca je np Wodyn czy Seba Kot, wiec na pewno sa dobre :)



Ja nie kwestionuje skuteczności GVT. Tylko pytanie po co sięgać po taki oręż w przypadku osób początkujących ? Najprostsze metody w Twoim przypadku będą skuteczne a GVT można zostawić na okres stagnacji. Po co iśc z armatą na muchę ? Gdybyś robił 3 x 10 to po 2 miesiącach miałbyś takie same efekty, uwierz Osobiście u początkujących adeptów wyznaję zasadę "minimum wysiłku, maximum korzyści". Nie ma potrzeby się zarzynać skoro w łatwiejszy sposób można osiągnąc te same rezultaty.


Wodyna dobrze znam, a Seba to kto ?
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź