SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG] kru_chy / Redukcja - start ze 120 kg

Wysłana -
Cześć,
mam na imię Krzysiek i jak większość zakładam ten dziennik żeby się wreszcie zmotywować do działania.
Zawsze miałem dużo do czynienia ze sportem, ale po skończeniu szkoły średniej nie robiłem już nic. Tym samym od powiedzmy 10 lat zajmuję się już powiększaniem objętości swojego brzucha. Oczywiście przez ten okres nawet nie zliczę ilości prób wzięcia się w garść, ale zazwyczaj się kończyło na 2 miesiącach na siłowni lub jakiś bezsensowych dietach z efektem jojo. Chciałbym, żeby teraz było inaczej i bardzo wierzę w WASZĄ pomoc. Przejrzałem większość dzienników prowadzonych na forum i mam tu też swoich idoli. Wiele osób cenię za determinację i siłę w dążeniu do celu. Będę bardzo wdzięczny za podzielenie się ze mną Waszą wiedzą.

Do rzeczy:
Zamierzam zastosować IF z początkowo oknem 8h. Ponieważ dużo pracuję na ten moment mam w planach jeść w godzinach 13-21.
Dotychczasowo raczej jadłem bez jakiegokolwiek namysłu, bez jakiegokolwiek liczenia kalorii. Teraz korzystając z kalkulatora na potreningu będę starał się jeść kontrolowanie.

Wyliczyłem sobie zapotrzebowanie, które w zależności od wzoru oscyluje w okolicach 3000 kalorii.
Na ten moment planuję obciąć zapotrzebowanie o jakieś 10% i będę obserwował reakcję organizmu.

Wiem, że sama dieta to nie wszystko dlatego planuję wprowadzić też jakiś ruch. Jestem w tym momencie raczej bardzo słaby kondycyjnie, więc zacznę od wprowadzenia szybkiego marszu/biegania 3x w tygodniu po powiedzmy 40-50 min. Jak zaobserwuje efekty działania diety i ruchu nie wykluczam wprowadzenia siłowni. Raczej takie rozwiązanie będzie nieuniknione bo jakoś trzeba wypełnić miejsce po tonach tłuszczu...

DANE:
Wiek - 28 lat
Waga - 119,2 kg (na dzień 19-07-2015)
Wzrost - 189 cm

Wymiary na dzień 19-07-2015
Szyja 48,5 cm
Klatka 124 cm
Talia 116 cm
Biodra 117 cm
Udo (P/L) 74 /74 cm
Łydka (P/L) 44,5 / 44 cm
Ramie (P/L 41 / 41 cm

Wstawiam też zdjęcia jako punkt odniesienia na przyszłość:


Liczę na Wasze wsparcie i porady, bo wiem, że bez pomocy nie będę w stanie osiągnąć zamierzonego efektu. Myślę, że osiągalnym byłoby wrócenie do wagi w okolicach 90 kg. Wtedy będzie można się zastanawiać do dalej.

Pozdrawiam
Krzysiek

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wstawiam co planuję jutro jeść, może należy wprowadzić jakieś korekty:


Wysłana -
Powodzenia. Wymiary znajome ;) dlatego sugeruje większe ciecie kalorii.
Wysłana -
Dzięki Wojtek. Jak myślisz, do jakiego poziomu powinienem na początku obciąć kalorie?
Stwierdziłem, że zacznę powoli bo i tak to będzie ogromna zmiana dla mojego organizmu, ale na pewno masz większe doświadczenie i wiedzę, dlatego chętnie skorzystam z podpowiedzi.


Zmieniony przez - kru_chy w dniu 2015-07-19 22:05:42
Wysłana -
Ja bym to rozrzucił na DT i DNT.
W DT z 2500kcal - 2g białka, 0,8-0,9g tłuszczu i resztę węgli
W DNT z 2200kcal - rozkład makro podobny, mniej więcej.

W przypadku takiej nadwagi, głęboki deficyt działa.
Ty dodajesz IF do tego, co dodatkowo powinno fajnie działać.

Ale to są tylko moje doświadczenia - możesz sam kombinować i po mniej więcej 1-2 tygodniach analizować efekty.
Wysłana -
Faktycznie pomysł może się sprawdzić. Zacznę od takiego radykalnego obcięcia i zobaczymy, podejrzewam , że po tygodniu będzie można już coś oceniać. Siadam, żeby dopracować posiłki.
Wysłana -
Zacznę od takiego systemu.
Niestety brakuje mi teraz wiedzy jak zmodyfikować posiłki tak żeby podbić białko i nie zmieniać kalorycznośći.
Jutro może coś mi lepszego przyjdzie do głowy.
DNT


Wysłana -
DT


Wysłana -
O której robisz trening?
Wysłana -
Przed ostatnim posiłkiem. Niestety nie mam możliwości wcześniej.
Wysłana -
nowy doradca nam wyrasta

good
good
Strona 1 z 45
Dodaj odpowiedź