SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

[BLOG] by MattRuuSPort Przygotowania do zawodow

Wysłana -
Witam wszystkich co zawitają w tym temacie. Jestem tu nowy więc napisze krótkie pare zdań na swój temat skoro cały ten dziennik bedzie dotyczył się mojej osoby, myślę że będzie to przydatne.

Od młodego nastolatka do czasu aż zainteresowałem sie kulturystyką na poważnie grałem pół-zawodowo w koszykówke jednak po zerwanie więzadła krzyżowego 2 razy stało się to niemożliwe wiec tak to się zaczeło
Wiek - 26 lat. Waga - 102 kg Aktualnie po 18 tygodniach na diecie. 7 lat stażu na siłowni. 3 lata stażu z dopingiem. Jedne zawody za sobą z 2014 roku w kategorii : +180 cm waga do 95 kg. Zajęłem 3 miejsce na 5 startujących jednak podszedłem do tych zawodów z bardzo małą wiedzą na temat diety jak i dopingu. Od tamtego czasu przygotowywałem sie do powrotu na scene i w tym roku planuję 7 występów. Pierwszy już za 13 tygodnii. Zakładam ten z dziennik aby zdobyć jeszcze większą motywację, otrzymać rady jak i poradzić innych jeśli i taka sytuacja nadejdzię. Mieszkam w Anglii od 10 lat więc proszę o trochę tolerancji jeśli moja gramatyka bedzię niepoprawna. W tym temacie będę umieszczał aktualizacje - Codziennie na temat: Treningu,diety,suplementacji jak i innych czynników którę będą wpływać na mój postęp odnośnie mojej sylwetki jak i ,, kariery '' jako kulturysta która jest teraz moim najwiekszym celem. Dziękuje za uwage odnośnie mojego ,, intro '' Linki do blogu na youtube jak i fanPage na facebooku znajdą się tu wkrótce. Miłego czytania. prowadzę ten dziennik od dziś jednak tygodnię liczę od niedzieli do niedzieli ponieważ jedziela jest moim pierwszym dniem treningowym wiec opiszę cała niedziele jak dzień pierwszy w kolejnym wpisie.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dzień 1.
Załaczniki do zdjęć podpięte do postu

Opis:

Niedziela jest zdecydowanie najlepszym dniem tygodnia. Jest to jedyny dzień w którym przekraczam liczbę spożytych weglowodanów powyżej 70 gram. Tzw ładowanie węglami.. po 6 dniach na niskich węglach i intensywnych treningów organizm chłonie to jak gąbka i widać zmiany dosłownie z posiłku na posiłek. Jak co niedzielę będę zamieszczał pare zdjęć z pozowania - będą one niestety wycięte z filmu video więc jakość napewno nie pokaże tego co jest w rzeczywistości na 100% ale napewno pokażę to całokształt, Dodam również jedno lub dwa zdjęcia wyższej jakości.

Dieta i suplementacja:

8:00 - Pobudka i szybka ,, mixtura aby pobudzić organizm to działania : 5g BCAA, witaminy,tran,extrakt z zielonej herbaty,glukozamina,witamina C, HMB oraz L-karnityna na lepsze transportowanie białka do mieśni.

8:30 ( posiłek przedtreningowy ) - Naleśnik Białkowy: 6 jaj, 1 miarka białka (23g) i 150 ml Mleka migdałowego.

12:30 ( po Treningu ) - 300 g Mięsa z nóg od kurczaka ( bez skóry ) 200 g zielonego groszku, 200 g zielonej fasolki.

15:30 - 250 ml Jogurtu naturalnego zmiksowane z bananem w kostce oraz jedną miarką białka (23g)

19:00 - 200 gr mięsa ze stejka krowiego, 100 g zielonego groszku, 100 g zielonej fasolki, 100 g brokuły

22:00 - 300 gram szprota w pomidorach

W niedziele zazwyczaj nie liczę kalorii, Moim najlepszym wyznacznikiem jest lustro, Waga wacha sie poziomem nawodnienia w organizmie i szczerze mowiąc od 4 tygodni nie stanąłem na wadze więc niewiem ile ważę. Parę zielonych herbat dziennie oraz duża 3litrowa butla wody która zazwyczaj starczy mi na cały dzień to moje płyny.

Niestety w tą niedzielę nie byłem w stanię trenować spowodu nagłej zmiany w pracy więc trening będę mógł dopiero opisac od kolejnego Dnia..

Miłego dnia i miłego treningu !

89 dni do pierwszych zawodów







Wysłana -
Dzień 2

Z tego powodu że wczoraj było ładowanie węglowodanami, dzień po ładowaniu jest oparty łacznie na Białku i zdrowych Tłuszczach.

7:45 - 5g BCAA, witaminy,tran,extrakt z zielonej herbaty,glukozamina,witamina C, HMB oraz L-karnityna

8:00 - Omlet z 8 jaj , Zielona herbata

12:30 - 300g mięsa z nóg od kurczaka ( bez skóry ) 150g zielonej fasolki i 150 gram zielonego groszku

16:00 - 300g mięsa z nóg od kurczaka ( bez skóry )

19:00 - 250 g Jogurtu Naturalnego zmiksowane z pół miarki białka

21:30 - To samo co o 19:00

23:30 - 150 g sardynek z puszki, 300 gram twarożku.


Dzień bez treningu także wróce tu Jutro :)
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź