SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

[BLOG] bialutki21- bieganie i budowanie jakościowej masy

Wysłana -
@ronie220
Zawsze jedną taką robię z mniejszym obciążeniem 8-10p i wtedy przechodzę do tych ciężarów.


Zmieniony przez - bialutki21 w dniu 2017-07-30 16:52:10
Wysłana -
ze zrzutów "workoutów" poznaję że używasz garmina. jaki model i jakie doświadczenie z użytkowania masz?
Wysłana -
Garmin forerunner 235. Ma wbudowany czujnik tętna, więc nie potrzebuje dodatkowo pasa zakładać. Jest on stworzony w szczególności dla biegaczy, ale na rower też się dobrze sprawdza. Szybko znajduje zasięg GPS i go nie gubi. Bateria trzyma około 10h, więc można zrobić parę treningów. Możesz z niego korzystać także jak ze smartwatcha. Bada fazy snu oczywiście krokomierz i to chyba już praktycznie wszystko. Dla mnie sprawdza się idealnie, prędzej korzystając z endomondo często traciłem treningi no i oczywiście o wile łatwiej jest mi teraz kontrolować tempo biegu. Jeśli myślisz o stratach, na pewno warto zainwestować. Bardzo ułatwia przygotowania.
Wysłana -
Na biegacza super forma, jakosciowo bardzo dobrze. Szama tez 1liga ale przy takich treningach kaloryka musi grac
Wysłana -
Siemanko,
Jak nie deszcze to upał taki, że człowiek ledwie chodzi. Ehh.. cóż trzeba jakoś z tym żyć Dzień bardzo leniwy, nic mi się nie chciało. Zrobiłem szamę na nockę, wpadł trening i do pracy. Jeszcze 9 dni i urlop. Przyda się nieziemsko, bo padam na ryj Dzisiaj weszło kolejne +100 kcal, razem już pula wynosi 3300. Zapomniałem się zważyć i zmierzyć z rana, zrobię to jutro i może jakieś fotki wrzucę. Ok to tyle. Szama, trening i praca. Pozdro!
Trening
MC 50x8 80x5 90x5 100x5 110x5 120x5
podciąganie na drążku 5x8,8,8,8
ściąganie drążka do klatki piersiowej 80x15,15,15
Wyciskanie hantli skos dodatni 25x12,12,12,12
rozpiętki hantle 13x15,15,15
OHP 35x5,5,5 45x5,5
unoszenie hantli bokiem 12x10,10,10,10
wyciskanie sztangi wąski chwyt 50x10,10 60x10,10
uginanie ramion hantle 14x12,12,12
Wznosy kolan 3 serie x max
Szama
Szakszuka

Mielone z grilla, ziemniaki, buraczki i lody

Zestaw do pracy, sałatka z tuńczykiem i omlet z piekarnika



Zmieniony przez - bialutki21 w dniu 2017-07-31 20:07:25
Wysłana -
Siemanko,
Dzisiaj niestety znowu mocno zabiegany dzień i nie zdążyłem zrobić zdjęć ani ważenia. Jutro zejdę z nocki, nareszcie dzień wolny to obiecuję poprawę
Wrzucam trening i szamę i to wszystko. Pozdro!
Trening
Wczoraj i dziś nocka, więc musiałem ruszyć na trening po 15 w tym upale. Jednak nie przywykłem odpuszczać i trening zrobiony. 16 km po asfalcie. Ogień

Szama




Wysłana -
Siemanko,
Nareszcie udało się zważyć i zrobić zdjęcia. Ostatnio mega zapracowany, jednak udało mi się dziś znaleźć chwilę czasu i strzelić małą sesję Na wadze z rana 76.5 kg, obwód w pasie 81 cm. Jak zaczynałem 19 czerwca na wadze było 76.4 kg, a w pasie 82.5 cm. Co do kcal od 2600 dobiłem do 3300 kcal. Jeszcze pewnie będę podbijał przez jakiś czas, ponieważ z tygodnia na tydzień coraz większy kilometraż. Zmiany w treningu wprowadzone były już kilka razy. Teraz ze względu na zbliżający się urlop, siłowo trenuję 3 x w tygodniu. Jeśli zobaczę, że będzie dobrze, pozostanę przy tej ilości. Myślę, że jest optymalna dla mojego organizmu. Bieganie 3 x w tygodni i 3 treningi siłowe i dorzucę jedynie rekreacyjnie rower. Dobre nie będę się tu więcej rozpisywać, wrzucam fotki, szamę i trening. Pozdro!












Trening
Skwar na siłowni nieziemski, tak samo jak na dworze. Trening wyszedł taki sobie.
Nogi+ przedramiona
Przysiady 70x5 80x5 90x5 100x5 110x2
wykroki 22.5x8,8,8,8
prostowanie nóg na maszynie 20x20,20,20
MC na prostych zapomniałem zrobić
odwodzenie nogi 15x10,10,10,10
Wspięcia na palce ze sztangą 100x10,10,10
Wspięcia na palce siedząc 40x20,20
Uginanie nadgarstków podchwyt i nachwyt 3 serie x max
Szama






Wysłana -
Siemanko,
Dwanaście godzin w pracy, więc szybko, zwięźle i na temat.




Strona 7 z 7
Dodaj odpowiedź