SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

Wysłana -
Witajcie


Stwierdziliśmy, że taki dziennik zmobilizuje nas do poprawienia formy i wyników siłowych-w szczególności Wojtka, u którego z treningami i dietą ostatnio różnie bywało. Ja ze swojej strony mogę dopisać, że Wojtek zawsze był ode mnie o wiele silniejszy (w niektórych ćwiczeniach dzieliła nas wręcz przepaść), zatem będę starał sie go gonić a on pewnie przede mną zacznie uciekać jak najdalej. Będziemy ponadto wrzucać tutaj różne ciekawostki nt. treningu/ diety i i efekty naszych podopiecznych, a więc warto do nas zaglądać



Parę informacji o Wojtku :

"Na zdjęciach zobaczycie moją formę a raczej bez formie….
Ponad 4 miesiące czasu raz były ćwiczenia raz nie było, co do diety to jej po prostu nie było co sami możecie zobaczyć.
Do rzeczy- dieta będzie rotacyjna a wartości liczone na oko:
białko : 200-250 gram
węglowodany: 300-200-100 gram
tłuszcze: 80-120 gram

Trening:
Bardziej intuicyjnie na razie będzie, trening siłowy 3 lub 4 razy w tygodniu do tego treningi na macie oraz interwałowe.

Suplementy:
Jedynie WPC SFD i w sumie tyle na razie.

Doping:
Brak


W następnym poście parę info o mnie.









Wysłana -
Usunięty przez ronie220 za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Teraz coś o mnie



Krótko i na temat :

Waga: ok. 104kg
Wzrost: 192cm

Dieta bardzo prosta, rzekłbym, iż mocno intuicyjna. Liczę kcal na oko i nie odmawiam sobie przyjemności. W okresie masy nie chcę być niewolnikiem jedzenia, zatem nie zajadam się dzień w dzień kurczakiem, ryżem i warzywami.

Białko: od 160 do 200g w zależności jak z czasem w ciągu dnia
Węglowodany: 400-550g
Tłuszcz: trudno powiedzieć, bo często wpada smażone mięso ale cos koło 150g


Plan treningowy :


Żadna intuicja. Wszystko z góry zaplanowane a na treningach jedynie podążam za schematem wyrytym w głowie. Progresji ciężaru też pilnuje bardzo skrupulatnie i rzadko ulegam presji, by zaatakować niezaplanowany ciężar.

Aktualnie trening 4 razy w tygodniu, góra ciała/dół ciała.

Jestem 3 lata po kontuzji kręgosłupa (dyskopatia).


Z suplementów jedynie białko i czasem przedtreningówka. Dopingu nigdy nie brałem ale nie wykluczam tej opcji

















Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2017-11-11 22:59:59
Wysłana -
W takim radzie będę zaglądał i... uczył od lepszych.
Wysłana -
Wypiski zaczniemy od poniedziałku pewnie , wrzucę także tabelkę z pomiarami jak widać u mnie jest tragedia ale mam nadzieje że to ostatni taki okres w moim życiu.
Wysłana -
będę obserwował
Wysłana -
Wojtku, zdaje mi się czy prawy bark masz niżej? Też mam taką wadę i zastanawiam się jak zniwelować różnicę pomiędzy stronami "domowymi" sposobami. Na szukanie i latanie po fizjo nie specjalnie mam czas... Nie wiem czy w ogóle zauważasz ten problem?
Wysłana -
Kiedyś większa była dysproporcja teraz nie widoczna praktycznie, wtedy praca nad rotatorami. W treningu wszystkie wyciskania hantlami i powoli się wyrównało.
Wysłana -
podlaczam sie do obsrwowania
Wysłana -
Że też jest ktoś, kogo Ronie musi gonić. To chyba jak byście na bananownię wpadli we dwójkę to talerzy na obiekcie by nie starczyło . Powodzenia!
Wysłana -
Ripley, jak Wojo jeszcze regularnie trenował to szło 200 x 8 w siadzie z podwójnym dnem
Wysłana -
Hesus Mariiija
Strona 1 z 61
Dodaj odpowiedź