SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

[BLOG] W drodze po formę..

Wysłana -
Witam, jest to mój pierwszy dziennik treningowy, więc postaram się w miarę poprawnie wszystko opisać. Celem jest redukcja tkanki tłuszczowej, konkretnie do około 9-10%. Trenuję już od około 5 lat ale nigdy nie przykładałem się do diety, planami treningowymi rotowałem tak często jak znalazłem nowy hit w internecie, próbowałem już kilku lub nawet kilkunastu diet z mniejszymi lub większymi efektami aczkolwiek nigdy forma nie była na tyle dobra aby móc legalnie zdjąć koszulkę i czuć się komfortowo na plaży. Z czasem tj. rosnącą wiedzą, doświadczeniem i przejrzeniem 1000 blogów doszedłem do wniosku że najlepszym rozwiązaniem jest po prostu luz, co rozumiem przez "luz" nie spinać się nad każdą kalorią, jeść tak jak mam na to ochotę a nie wyrzucać każde ziarno ryżu bo przekroczyłem założenie o 2g, wybierać różnego źródła białka a nie tylko pierś z kurczaka bo tak trzeba i korzystać z oliwy z oliwek bo inne są złe. Trening i założenia diety wypiszę niżej, jeśli chodzi o zdjęcia to jak znajdę kogoś co mi szybko pstryknie foty od razu wrzucę. Jeśli chodzi o trening jak już wyżej wspomniałem przetestowałem już wszystko co możliwe ale zaznaczam że nie trwało to dłużej niż miesiąc, wiem brak wytrwałości i chęć efektów na już to powodowała ale wyciągnąłem wnioski i od 3msc używam planu treningowego, który ułożyłem sam więc jeśli macie jakieś wskazówki chętnie wysłucham. Trenowałem z mniejszymi i większymi przerwami, więc proszę nie sugerować się 5lat stażu bo ma się to nijak do sylwetki. Ostatnio miałem dłuższą przerwę ze względu na rodzaj wykonywanej pracy i jej zmianą teraz mam dużo więcej czasu na wszystko, więc biorę się do roboty. Żeby nie przedłużać, trening oraz założenia diety wypiszę niżej.