SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Przygotowania do Sezonu 2018 Mateusz Cereda

Wysłana -
Cos dodam od siebie.
Cisnw caly czas . Dzis z rana klatka + biceps i 10 min cardio + 10 min interwalu.
Forma sie znacznie pogorszyla niestety od wtorku jelitowka .. nie mam pojecia od czego bo codziennie jem praktycznie to samo..
Sroda bol niesamowity myslalem ze sie z pracy zwolnie ale jakos dalem rade wrocilem do domu mialem jechac na trening ( wiem d****izm ) wzialem preworkouta i bol brzucha taki mnie zlapal ze myslalem ze sie posram wiec odpuscilem ..
W czwartek wstalem znacznie lepiej i zamiast odpuscic pojechalem zrobic plecy no i po treningu to samo ...
Kaloriu wpadlo mniej niz zwykle i jadlem 3 razy dziennie bo co zjadlem to odrazu po porcji np 100g ryzu i 200g kurczaka 3x kibel .. brzuch przez 3-4 dni caly w zylach ale jak pilka dzis cos puscilo znacznie waga poszla do przodu 4 kg ale pewnie jak woda zejdzie to znowu spadnie ten caly syf z jelit.
Od jutra juz normalnie 5 posilkow jak bylo wczesniej bo dzis juz zero problemow ba juz wczoraj nie odwiedzalem kibla jak przez ostatnie dni i 0 dyskomfortu
Dzis z Samem ktory jest tydzien przed zawodami walnalem foto , forma petarda ale jak sam mowi bez spiny przez 1 startem we wtorek mowi ze leca nogi i cardio normalnie i ze bez keto czy diurow bo poprostu wychodzi na przetarcie







Wysłana -
Żyły na brzuchu nawet na foto widać a ty mówisz że forma słaba jest dobrze przecież kolega też super sylwetka, taki oldschool. W jakiej kategorii wychodzi?
Wysłana -
Oj dokladnie nie wiem ale na bank w Juniorach tu w kazdej federacji jest inaczej ale ma szanse na top3
Mysle ze juz w przyszlym tyg jak wroce do siebie forma sie poprawi , lato za pasem zeby wstydu nie bylo
Wysłana -
Dobrze wygladasz Mati ;) Jestem spowrotem to bd sledzil twoje poczynania heheh
Wysłana -
pewnie złapał Cie po prostu jakiś wirus i nawet zależne od żarcia to nie było, jakieś 3-4tyg temu miałem podobnie, trzeba po prostu to przeczekać i tyle, ale najważniejsze, że już jest lepiej
miałeś coś nagrać jakiegoś vloga i poopowiadać o planach itp, może coś o startach myślisz? ja dalej czekam na ta nagrywke
Wysłana -
Kiedyś mówiłeś że 30 czy 50 białka nie robi dla Ciebie różnicy. Skąd zmiana żeby podbijać białko?
Wysłana -
Wszystko zalezy poczes od planow, intensywnosci i ilosci saa
30g b lecialo na posilek jak bylem prawie natural i cwiczylem 3-4 x w tyg jak pipka bez wiekszego zajezdzania sie - ogolnie i tak wychodzilo 180g b dziennie wiec tragedii nie bylo . Byl plan zeby wyjsc w tym roku ale niestety raczej odpuszczam stad podniesienie ilosc protein w ostatnim czasie
Wysłana -
Ok rozumiem. Pytam bo sam teraz daje 30g na posiłek i jak na razie różnicy nie widzę. Wspomaganie też raczej lekko
Wysłana -
Najlepiej poprostu wszystko sprobowac na sobie
Teraz lece spokojnje redu z saa czy cardio a jakos se tam "wygladam" a kiedys walilem wiecej i lecialo cardio znacznie wiecej i malo jedzenia a wiekszej roznicy nie widzialem w sylwetce , to samo przy ilosci bialka na kgmc a organizm byl zajechany i bylem glodny i npj stop wkurviony.
Bcaa czy glutaminy tez nie uzywam od dluzszego czasu i nie widze roznicy a moge miec za darmo. Natomiast uzywam probiotyku , octu i innych rzeczy i czuje znaczna roznice w samopoczuciu. Ale ja jestem zwyklym kowalskim wiec ze mnie nie ma co brac przykladu tak samo jak moj progress na przestrzeni ostatni lat jest zaden. Robie to dla siebie tylko i wylacznie . Progress moglby byc znaczny jakbym spial dupe i nawiazal wspolprace np z Lukim czy Adamem ale jak mowie bez sensu im zawracac glowe bo mam inne priorytety


Zmieniony przez - MalyMati w dniu 23/04/2018 14:58:28
Strona 322 z 322
Dodaj odpowiedź