SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

[BLOG] Pierwsza masa ekto na poważnie!

Wysłana -
Witam serdecznie! ✋
Jestem Hubert, mówią na mnie Urban (takie imię też przyjąłem na bierzmowaniu). W lipcu kończę 22 lata, a trafiłem tu z konkurencji, gdzie to forum zawsze było przedstawianie w złym świetle, a widzę, że bezpodstawnie, bo tutaj przynajmniej nie krytykuje się ludzi za niewiedzę, a stara się wręcz te wiedzę przekazać. :)
Opowiem trochę o moim doświadczeniu i stażu na siłowni.
Zaczęło się jakieś 4 lata temu, więc miałem niespełna 18 lat, ważyłem wtedy jakieś 63kg przy prawie 180cm wzrostu, a wyciskałem na raz 47kg. Do chodzenia na silke namówił mnie "obeznany" w temacie, 3 lata starszy kolega.. niestety. Na dzień dobry polecił mi kupienie tabletek na masę, które on sam brał, ja jako typowy laik w temacie, posłuchałem go i zjadłem ponad stówe mety. ;/
Trening też polecony od niego po jednym ćwiczeniu na klate, bary, bica i trica. Moja przygoda trwała od stycznia do maja. Później zacząłem znowu, w lutym kolejnego roku, ale już bez pomocy nikogo z zewnątrz, lecz z kumplem, który też dopiero zaczynał. Cwiczyliśmy bez żadnego planu, co 2 dni różne partie, przeszliśmy kilka cykli na kreatynie, lecz wszystko bez diety. Nie ćwiczyliśmy nóg, ani brzucha. Ja próbowałem jakoś tam ułożyć dietę, ale oprócz tego, jadłem wszystko czipsy, słodycze itp.
aż dojechałem do +/- 80kg. Doszedłem do wniosku, że ćwiczenia bez diety nie mają sensu! A przez 3 lata mogłem osiągnąć o wiele więcej. W grudniu zeszłego roku tj. 2016 chorowałem i nie chodziłem na siłownię, a z nowym rokiem postanowiłem zredukować. Zredukowałem do 71kg i zjechałem w pasie z 90 DP 82cm. Mój trening przez 3 lata najbardziej przypominał SPLIT, na redukcji także jechałem SPLITem. Moje osiągi siłowe nie były zbyt duże, a po redukcji spadły jeszcze bardziej. Przez miesiąc podnosilem kalorie i od dzisiaj spożywam ok. 3800kcal. Trening wybrałem FBW 3x w tyg, zobaczymy jak pójdzie. Masę planuje robić do momentu, gdzie w pasie będzie max 87cm. Dieta jest monotonna, jednak mi to nie przeszkadza, a wręcz odpowiada. :) cheat co sobotę. Licze na waszą pomoc w mojej pierwszej poważnej masie!

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Moja dieta:
Śniadanie, godz. 4:40: 3 jajka + 150g chleba wieloziarnistego + owoc

II śniadanie przerwa w pracy, godz 9:00: 120g makaronu razowego + 180g piersi z kurczaka + warzywa + 5g oleju kokosowego

III śniadanie, ukradkiem w pracy godz 12:00: 100g gainera (niestety nic innego na szybko nie wymyśle)

Przed treningiem, godz 15:00: 120g ryżu brązowego + 180g piersi z kurczaka + warzywa + 5g oleju kokosowego

Po treningu: szklanka soku, chwilę później godz ok. 18:00: omlet (100g płatków owsianych + 15g WPC + banan + 2 jajka + garstka żurawiny + garstka ziarna kakaowca + 10g oleju kokosowego + 90g jogurtu naturalnego)

Kolacja godz ok. 20:40: 3 wafle ryżowe + 50g masła orzechowego + 30g wpc.

Suplementacja codzeinna: omega3, zestaw witamin, witamina C, witamina D + K, ZMA, garlicin, sylimaron, kolagen.

Jutro dodam aktualne foty.

Będę starał się pisać coś 2/3 razy tygodniowo minimum. Jeżeli coś nie tak, walcie śmiało. Dopiero się ucze i mam nadzieję, że dzięki temu dziennikowi i wam, naucze się wielu rzeczy!
Wysłana -
Fotka z lutego 2014

Wysłana -
A tu z początku redukcji, styczeń tego roku
Wysłana -
Witamy w dziale, podpowiedzi na pewno na bieżąco będą jak będziesz potrzebował, powodzenia
Wysłana -
Styczeń

Wysłana -
BroStyle
Witamy w dziale, podpowiedzi na pewno na bieżąco będą jak będziesz potrzebował, powodzenia


Dzięki! Szybka odpowiedź i samo to już motywuje do działania! :)
Wysłana -
cześć! i powodzenia. będe lookać
Wysłana -
Powodzenia, też będę zaglądał


Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-04-19 21:01:32
Wysłana -
Wszyscy masują na lato :)
Powodzenia!
Wysłana -
Witaj w dziale!
Powodzenia!
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź