SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] POMPON- czas dorosnąć podsumowanie roku i fotki str 17

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć M
Wiek 27
Waga 93
Wzrost 184
Cel treningowy Poprawa samopoczucia
Staż treningowy na siłowni 6 miesięcy
Uprawiane inne sporty -
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) full
Dieta Obecnie reverse do zera. Wcześniej redukcyjna 2600 DT, 2200 DNT
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) przykurcze, brak mobilności
Zażywane suplementy wpi
Ostatnio przerabiany plan SPLIT
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) nie bije rekordów
Wysłana -
Zakładam ten dziennik aby podsumować okres redukcyjny, który trwał od grudnia '15 do 31.03.26 i rozpocząć nowy etap w swojej walce o lepsze samopoczucie :) Pierwsza redukcja przeprowadzona bardzo słabo, zbyt szybko obcięte kalorie do zbyt niskiego poziomu (prawdopodobnie gdyby ktoś mi wtedy powiedział, żeby pierw wejść na zero to bym nie posłuchał ;) teraz jednak wiem więcej i wiem, że to było słabe) Trening tez nie bardzo: początkowo split 3 dniowy, potem 4 dniowy. Po każdym treningu aeroby/ interwały. Jeśli chodzi o wyniki redukcji to można zobaczyć je na zdjęciach. Schudnąć to nie schudłem prawie nic - 3kg. Jednakże obwody poszły całkiem nieźle (- 10 cm w pasie, - 3 w udzie, + 3 w bicu, + 5 w klacie) Teraz w ramach opamiętania jestem na rewersie diet, chcę trochę napędzić metabolizm. Teraz jestem na 200B, 340 WW, 90T. W przyszłym tygodniu wchodzę na "zero" czyli ok 3200 kcal 200B, 360 WW, 105 T i zobaczymy jak to będzie. Co do treningów to rozpocząłem teraz trening by Wodyn rozpisany w temacie Podstawowa Sprawność Fizyczna (o ile dobrze pamiętam). Na "zerze" i tym treningu będę do 27.05.16 czyli ok 6 tygodni potem tygodniowa przerwa w tym DWA WESELA (sic!) i zobaczymy co dalej ;)
Dzisiaj na treningu
Podciąganie 10 serii
Dipsy 10 serii
Barki stojąć 5x5 - 10 kg talerz
Poniżej zdjęcia z moich dotychczasowych "osiągnięć'












Zmieniony przez - Kozisław w dniu 2016-04-11 22:08:45

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Też właśnie założyłem temat z redukcją. Będę śledził i życzę powodzenia .

Myślę też żebyś ułożył sobie trening FBW. Bo taki trening jak podałeś to moim zdaniem słaby, warto każdą partie ciała doskonalić.
Wysłana -
Poranny trening
Przysiady 10 serii
Wspiecia na palce 1 seria max
Dzień dobry 10 x 5
Talerze w opadzie bokiem i następnie prosto 5x15
Ciągle pracuje nad mobilnoscia żeby lepiej przysiad wchodził. Początkujący pamiętajcie o tym przy przysiadach :)
Wysłana -
Dzisiaj DNT.
Zaj**ista pogoda za oknem to po pracy wpadł przyjemny spacerek z ukochaną. Po spacerze okazało się że byłem w miarę grzeczny i wlecialo brownie z fasoli (dzieło Klaudii, ja umiem tylko wodę przypalic :) ) makro ciasta w 100g B 9.6/ T 8.9/W 14g
Zdjęcia z tel nie chce mi załadować wrzucę później z kompa :)
Wysłana -
Oto wspomniane ciacho chwile przed zniknięciem ;)

Wysłana -
Dzisiaj DT
Podciąganie 10 serii
Dipsy 10 serii
Talerze bokiem na bary 5x5
W dipsach progress idzie konkret, natomiast jeśli chodzi o podciąganie to jest trochę ciężej ;)
Micha czysta. Powoli dążymy ku 3200 kcal i zobaczymy czy będzie zalewać. Póki co wody trochę wpadło, ale przy wzroście węgli to chyba nieuniknione :)


Zmieniony przez - Kozisław w dniu 2016-04-14 09:23:05
Wysłana -
Jeden z popołudniowych obiadków
Frytki z pieca na 5g oleju kokosowego :)





Zmieniony przez - Kozisław w dniu 2016-04-14 18:32:55
Wysłana -
DT
Z rana trening wszedł jak śmietana
Przysiady 10 serii x 10 ciągła progresja ciężaru z treningu na trening póki co
Wspięcia łydek - 1 seria max
Dzień dobry 10 serii x 5 powtorzen (zaj**iscie czuje jak mi się rozciągają dwójki a mam z nimi dość duży problem)
Wymachy ramion na boki z talerzami na barki w pochyle 5x15 i bokiem stojac 5x15
Generalnie ciągle pracuje nad przysiadem. BUTT WINK to moja zgroza! Mobilność mocno kuleje, chociaż już c raz lepiej zdaje sobie sprawe w którym miejscu jest problem. Przy schodzeniu z w dół mocno ciągnie mnie po wewnętrznej stronie ud. Rozciągam się codziennie dzisiaj przyszedł też nowy nabytek ROLLER
Przy rolowaniu plecow tak mi pierdyknelo, ze pomyslalem ze to juz moj koniec :D Na szczęście jest tylko lepiej ;)
Micha czysta zgodnie z planem
Ponizej nowy nabytek i jeden z obiadków ;)




Wysłana -
Roller to dobra inwestycja

Ciekawy tylko jestem jak wygladają te Twoje przysiady, bo braki mobilności mocno rzutują na technike w tym boju. Może nagraj jakiś film i wstaw do oceny.

Powodzenia !


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-04-15 22:09:34
Wysłana -
Wrzucę we wtorek bo wtedy mam siady. Póki co ostro się rozciagam pomiędzy treningami a sam siad robie do momentu w którym się butt wink zaczyna
Wysłana -
Dzisiaj DT
Podciaganie 10 serii - mały progress ale zawsze :)
Dipsy 10 serii - chyba nastepnym razem doloze sobie ciężaru ;)
Barki z talerzami 5x5
Rollowanie i rozciąganie do przysiadu w domu ;)
Na razie odpuszczam cardio na biezni czy orbitreku, pogoda troche dopisuje to smigamy na spacery. Chce jak najbardziej metabolizm napędzić, żeby przy następnej redukcji przełamać zastój z marca ;)
Co do jedzonka micha w miarę czysta. W sobotę wypiłem 3 drinki z colą zero, mam trochę wyrzuty, ale lecimy dalej ;)
Dzisiaj moto w końcu zabrali na serwis! Pogoda już całkiem niezła, więc wypadałoby trochę polatać ;)
Mamy na forum jakiś motocyklistów ?:)




Zmieniony przez - Kozisław w dniu 2016-04-18 19:59:07
Strona 1 z 25
Dodaj odpowiedź