SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Moja kręta droga do bycia dzikiem :)

Wysłana -
Witam Serdecznie

Postanowiłem założyć dziennik treningowy żeby ułatwić trochę współpracę sobie i Ronnie220 który mnie prowadzi. Celem jest wyeliminowanie ewentualnych błędów w treningu i diecie.

Ćwiczę prawie 2 lat, ale tak celowo zacząłem, mam wrażenie dopiero od 2 miesięcy :) Mój obecny cel to redukcja z tkanki tłuszczowej.

Jedyny problem zdrowotny jaki posiadam to chyba brak woreczka co niestety spowalnia trawienie i daje czasami uczucie przesycenia.

Celem ćwiczeń jest redukcja a w dalszej perspektywie zbudowanie fajnej proporcjonalnej sylwetki.

Od 2 miesięcy ćwiczę z planem i dietą od Ronnie220. Spadłem w pasie ze 113cm do 106cm, waga 113,5 do 110.

Dieta :

B: 150g (tylko liczę zwierzęce)
T: 80g
W: 260g

Zapraszam do śledzenia:)



Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 4/17/2018 12:00:06 PM

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zmieniłem Ci tytuł dziennika na prawidłowy. Będę zaglądał z partyzanta jak idą postępy
Wysłana -
Dzięki i zapraszam:)

Dzisiejsze posiłki :

1. 85g płatków owsianych, 20g masła orzechowego, 100g kiwi, miarka Optimum Nutrition Whey Gold Standard.
B: 25g, T: 20g, W: 75g
2. 2 jaja, 160g smażonej wieprzowiny, torba ryżu, warzywa, sos pomidorowy do smaku:)
B: ok 50g, T: 15-20g, W: 100g





Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 4/17/2018 12:47:09 PM
Wysłana -
Pewnie bys się pogniewał gdybym nie zaglądał, więc będę Powodzenia
Wysłana -
Spoko :) jak nie to dopadnę cie na FB:)

Końcówka dnia więc wrzucam ostatnie 2 posiłki:
3.
220g Indyka pieczonego , 250g Batatów, łyżka oliwy, warzywa
B:50, T:15-20 , W: 50

4.
160 g twarogu półtłustego, 1x chleb pełnoziarnisty, orzechy włoskie 15g
B: 25, T:15-20, W: 35











Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 4/17/2018 9:18:00 PM

Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 4/17/2018 9:18:24 PM
Wysłana -
Zgłaszam się jako obserwator!
Wysłana -
Dzisiaj było ciężko co oznacza że dzisiaj był dzień nóg. Rozgrzewka przed i czas zacząć:

Przysiady 4x6 85kg
Martwy 4x6 97,5kg
Uginanie podudzia na maszynie 4x10 59kg
Wspięcia na suwnicy (łydki) 4x15 30kg

Niestety przyblokowałem się na przysiadzie.... Więc za radą trenera odejmuje 5 kg i zobaczymy jak to wyjdzie... Martwy poszedł nie super lekko ale czuję że jest jeszcze miejsce na progresję. Uginanie to chyba najgorszy kat jaki miałem na na nogi, ale za to mogę sobie zrekompensować to w jedzeniu:)

1. Owsianka, masło orzechowe, odżywka białkowa, jabłko.
B:25, T:20 W:75
Nie mam zdjęć bo jak zwykle byłem zbyt głodny
2.krewetki (pieczone), pasta z awokado, 2x torrtilla, warzywka (surowe i pieczone)
B:51, T:26, W: 80









Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 18/04/2018 13:36:45

Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 18/04/2018 13:37:11
Wysłana -
To tortilla wygląda zacnie gdyby jeszcze zamiast robali był kurczak lub wołowina to by było wypas
Wysłana -
Co ty masz to robali :) dobre białko :) 17g na 100g:) a tak na poważnie to robię coś takiego raz w tygodniu żeby indyk odpoczął:)
Wysłana -
Nie no wartościowe to one są ale jakoś ich widok do mnie nie przemawia
Wysłana -
Smakują jak kurczak :) ja to wszystkie owoce morza zawsze chętnie i w każdej ilości :)
Strona 1 z 30
Dodaj odpowiedź