SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Moja kręta droga do bycia dzikiem :)

Wysłana -
Dawno miałem ochotę spróbować, ale jednak wygląd odstrasza
Wysłana -
Mówię szczerze próbować na prawdę robią robotę i zero tłuszczu:) kolejny posiłek tu juz nie było wydziwiania:)

145g indyk, 3 jaja całe, worek kaszy , warzywka, pieczarki z puszki, sos (naturalna passata z pomidorów ok. 60g)
B: ok. 50, T:16 W: 60





Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 18/04/2018 17:51:22
Wysłana -
No i ostatni posiłek i niestety totalna nuda:
150g + 100g jogurtu naturalnego, 1x chleb wielozbożowy, orzechy włoskie.
B: 29g (troche za dużo o 4g, T:20g, W: ok 40g





Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 18/04/2018 20:24:43
Wysłana -
Kurczak smakuje jak kurczak, a krewetki - są dobre.

To ja sobie też popatrzę co tu Trener działa
Wysłana -
Ronnie nie ma łatwo wszędzie obserwują:)
Wysłana -
Cena popularności
Wysłana -
Dzisiaj dzień odpoczynku, ból nóg wychodzi i to dość mocno ale już się chyba do tego przyzwyczaiłem :) Coś mnie jakieś przesilenie wiosenne załapało więc trzeba sie ratować domowymi sposobami:) Poniżej dzisiejsze posiłki:

1. Owsianka, masło orzechowe, rodzynki, 100g jabłka, odżywka proteinowa
2. Bataty, indyk, pieczarki, warzywka, passata z pomidorów do smaku
3. Makaron wielozbożowy, indyk, tuńczyk z puszki, pieczarki, 1 łyżka oliwy z oliwek, passata z pomidorów jako sos.
4. Twaróg, orzechy włoskie, jogurt naturalny odtłuszczony, chleb wielozbożowy.

Jeżeli widzicie gdzieś że można coś zmienić albo usprawnić zawsze jestem chętny do wprowadzenia zmian . W końcu człowiek uczy się całe życie:)














Zmieniony przez - R.o.o.b w dniu 19/04/2018 16:52:57
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź