SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Krzyżu9218 - Nowy Ja

Wysłana -
Witam wszystkich serdecznie w dzienniku treningowym. Zakładam go w celu motywacji i kontrolowania swoich poczynań ;)
Zabawę z siłownią zacząłem na przełomie maj/czerwiec. Ważyłem wtedy 98kg ;/ dosyć źle się z tym czułem, więc postanowiłem coś z tym zrobić. Jako że wcześniej miałem jakieś tam krótkie przygody z ćwiczeniami to w garażu uzbierało się trochę sprzętu i można było zrobić dosyć fajny trening. Przyszedł też czas ogarnąć się z jedzeniem, zakupiłem wagę i zacząłem liczyć i zmieniać złe nawyki.
Lepsze jedzenie + trening i waga zaczęła lecieć ;)
Jakoś na początku listopada zgadałem się z kumplem który namówił mnie żeby zapisać się na siłownię, i tak już tam zostałem a garaż poszedł w odstawkę.
Do grudnia waga zleciała mi na spokojnie do 78kg.
Teraz chciałem nabrać trochę siły. Jak się już nieco podbuduję to może jakaś redukcja, nad tym jeszcze nie myślałem.
Liczę się z tym że nie mam niskiego bf ale do tego co było to dzień do nocy i tak jestem z siebie zadowolony. Jak to się mówi nie wszystko na raz.
Jestem kierowcą zawodowym i sumie co drugą noc mam nieprzespana, także i z regeneracja różnie bywa ale staram się ćwiczyć regularnie 3 razy w tygodniu, na początku było to FBW, obecnie jest to Push&Pull.

O mnie:
Wiek 24
Wzrost 183
Waga 80kg

W dzienniku może być ja na razie trochę monotonii..
Mile widziane uwagi od bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek, bo dopiero wkręcam się w to.. I pewnie robię masę błędów. ;s

Poniżej foto na szybko z siłki żeby jakieś było. Uzupełnię z czasem o nowe pewnie.






Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
No to witamy! Powodzenia i czekam na dalsze informacje: trening czy jakieś założenia dotyczące makro
Wysłana -
Witamy w dziale .Oraz j.w.
Wysłana -
Dieta IIFYM. W DT mam obecnie BTW - 200/110/350 a DNT staram się zejść z weglami niżej, obecnie jest to pod 200g.
Trening na zmianę jeden tydzień push/pull/push a drugi odwrotnie.
Dziś na wieczór uzupelnie wpisy to będzie widać co tam robię ;)
Wysłana -
12.02.17 - Niedziela - DNT

Niedziela jest to dla mnie niestety dzień pracy, zawsze wyjeżdżam w trase.

Szama

1. Ryż +noga z kurczaka +sałatka z feta.
2. To samo co 1.
3. Bułka orkiszowa x2 z rolada ustrzycka i pierś z zlewy paprykowej
4. Czekolada gorzka


BTW - 185/100/210





Zrobiłem przed chwilą 3 dni w jednym poście przeładowało mi stronę i wszytko poszło....

Aha i zazwyczaj będę wrzucał wszystko z tel bo tylko w trasie mam trochę czasu żeby posiedzieć na forum ;)






Zmieniony przez - krzyzu9218 w dniu 2017-02-16 16:14:15
Wysłana -
13.02.17 - Poniedziałek - DT

Po trasie nawet nie było się kiedy kimnać więc trening taki sobie. Ale musiał być zrobiony bo piątek wyszedł niestety DNT.

Trening

Przysiad 80/8 90/5/5/5/ 80/5
Wyciskanie płaska 50/8 60/5/5/5/ 50/8
OHP 30/8 40/8/6/6/6
Wyciskanie skos dodatni hantle 18/8/8/8/8/8
Wysroki hantle 2x18 /8/8/8/8/8 na noge.

Szama

1. Parówki z szynki + kabanosik
2. Snickers + banan
3. Pierogi z mięsem domowe.
4. Wpc z mlekiem.
5. Podudzie z kurczaka
6. Lody + gorzka czekolada

BTW - 160/120/260
Nie wiem tylko czy pierogi dobrze wliczyłem ale trudno. ;)

14.02.17 - Wtorek - DNT

Znowu trasa, także nic ciekawego..

Szama

1. Ryż + pulpety z indyka + marchewka z groszkiem
2. To samo co 1.
3. Bułka żytnia x2 + ser smażony + pierś z zlewy paprykowej.
4. Serek wiejski.

Posiłek nr1 w domu, reszta w trase.

BTW - 160/60/220







Zmieniony przez - krzyzu9218 w dniu 2017-02-16 17:45:24

Zmieniony przez - krzyzu9218 w dniu 2017-02-16 17:46:15
Wysłana -
pulpety zawsze na czasie
Wysłana -
15.02.17 - Środa - DT

Dzisiaj z pracy udało wrócić się nadzwyczaj szybko więc dzień był dosyć długi, także trening wleciał bez najmniejszego problemu ;)


Trening

Martwy ciąg 90/8. 100/6. 110/6. 115/5. 100/5.
Wiosłowanie sztanga 50 /10/10. 55/10/10/8.
Uginanie podudzi *8dz /12/12/12/12/11
Uginanie stojąc ze sztanga prosta 25/10/10/10/10/10
Szrugsy z hantlami 24x2/12. 27x2/12. 30x2/12.
Łydy + lekko brzuch.

*8dz - oznacza 8 dziurkę w maszynie, nie mam pojęcia ile to może być kg bo niestety są pozrywane oznaczenia na niektórych maszynach ;/

Szama

1. Końcówka piersi z zalewy paprykowej.
2. Po treningu baton.
3. Ziemniaki na smalcu + pulpety + ogór.
4. Wpc
5. Tarta Salmone (z łososiem i cukinia z biedy - nic specjalnego..)
6. Budyń + truskawy.

BTW - 180/115/340












16.02.17 - Czwartek - DNT

Taka ładna pogoda, 10' w plusie a tu trzeba do pracy cisnąc ;p

Szama

1. Ryż + filet i karkówka + sałatka z kiszonego oliwy cebuli i musztardy
2. To samo co 1.
3. Bułka orkiszowa x2 z Twarogiem solankowym wędzonym - pycha ten ser.
4. Serek wiejski.

BTW - 160/100/200










Zmieniony przez - krzyzu9218 w dniu 2017-02-17 01:45:50
Wysłana -
No szamka pierwsza klasa, mega to wygląda

A ten twaróg solankowy wędzony to gdzie kupujesz?

BTW, +10 C na plusie? To gdzieś w Polsce takie temperatury wysokie były?
Wysłana -
Dzięki dzięki ;)
W biedzie jest, teraz chyba nawet w promocji przy zakupie 2 szt ;). Są z dwóch firm i poza nazwa niczym się nie różnią ;)
Ja jestem z małej miejscowości,w dużym przybliżeniu 25km od Trzebnicy i 50 od Wrocławia.
Cały Zachodni pas cielepeko było bo lecialem do Szczecina ;) wieczorem o 22 ten 5-6' ;)
Wysłana -
Szczecin to już prawie moje rejony rodzinne, nawet nie wiedziałem że tam takie ciepełko mają teraz!

A co do tego twarogu to będę musiał kupić jak wrócę do Polski, dzięki!
Strona 1 z 37
Dodaj odpowiedź