sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Hidan20 Transformacja od 120kg

Wysłana -
Witam wszystkich ! Zastanawiałem się nad dziennikiem od dłuższego czasu, głównie z racji, iż dość często przeglądam obecne tutaj i w końcu się zdecydowałem, głównie w celu jakiegoś rodzaju motywacji + przydatnych rad.

Może coś w skrócie o mnie : przygodę z siłownią zacząłem półtorej roku temu ( a samą redukcję około 2 lata temu, z samymi sportami walki), startując z dość wysokiej wagi bo prawie 120 kg, Po około roku udało się zredukować do 75, następnie była masa, która trwała rok i była bardzo powolna, obecnie robię pierwszą porządną redukcję, masę skończyłem na 95 kg, obecnie jest około 82-83.

Niestety los tak chciał, że po ostatniej redukcji całkowicie popsułem sobie gospodarkę hormonalna i nie obyło się bez leków, jednym z powodów były niskie kcal, bo trzymałem około 1200 przez ponad 2 miesiące przy 7 treningach mma w tygodniu + do tego doszedł post 23 godzinny a nawet i dłuższe. Co wprawdzie zaowocowało BARDZO szybką utratą wagi, ale również i problemem z nadmiarem skóry, chociaż pewnie i tak by się tego nie uniknęło przy takim spadku wagi, problem głównie na dole brzucha i lekko na klacie, teraz już się zniwelowało na klacie w porównaniu do tego co było jest dużo lepiej.

Co do samej masy i redukcji, to problemem u mnie jest to, że zarówno redukcję jak i masę muszę robić na kuriozalnych kaloriach, masę skończyłem na ponad 4000 kcal, przy 0 wysiłku poza siłownią, a redukcję mam ciężko zrobić na 2000 kcal, no ale jakoś powoli idzie.

Podstawowe dane :
Wiek : 20
Waga : 82
Wzrost : 184


Wymiary :
Pas : 81.5
Klatka : 107,5
Udo : 60
Ramię : 40

Co do samej diety, nie mam większych wytycznych odnośnie rodzaju jedzenia, jak redukuję to staram się trzymać jak najczystszą miskę z powodu niskich kcal, na masie jakość przechodzi na drugi plan, aczkolwiek nigdy więcej niż te 30% śmieci nie wpada.

Co do obecnego celu to : głównym celem jest zobaczenie w końcu kraty na brzuchu

Trening 4x w tygodniu

1. Klatka + Triceps/barki

1)Wyciskanie skos w dół 4x8
2)Skos Hantle 4x8
3)Rozpiętki 4x12
4)Ściąganie drążka 4x12
5)Wyciskanie franc. hantli 4x10
6)Barki Hantle 4x10
7)Wznosy 4x12
8)Face Pulls 4x15

2. Plecy + Biceps

1) Podciągania nachwytem rep goal
2) Wiosło 4x8
3) Ściąganie drążka za siebie - brama 4x10
4) Focze wiosło 4x10
5)Ściąganie drążka za głowe 4x8-12
6) Biceps hantle 4x10-12
7) Biceps na bramie "Herkulesy" 4x12
8)Szrugsy 4x12

3. Nogi
1)Przysiad 4x6 max: 125 x1
2)Martwy na prostych 4x12
3)Uginanie nóg siedząc 4x12
4)Prostowanie nóg 4x12
5)Wypychanie nóg na suwnicy 4x10
6)Łydy siedząc 4x12
7)Łydy stojąc 4x12

4. Siła
1)Płaska 4x5 max :135x1
2)Martwy sumo 4x5 max :170 x1
3)Wyciskanie barki smith 4x6
4)Wyciskanie wąskie 4x7
5)Biceps sztanga 4x6

Suplementacja : Yohimbina 2x20mg na redukcji - niedawno dodana żeby trochę usprawnić redukcję.
Ogólnie poza tym brak jakiejkolwiek suplementacji.

Odnośnie samej diety obecnie
-iifym
-if - post 16h
2000 kcal B : 200 W : 135 T : 75
- Cardio 1x30min - Tutaj nie planuje za bardzo szarżować, jestem dość dużym przeciwnikiem chomikowania na bieżni czy rowerze :D
+ 2 treningi kick boxingu w tygodniu

Zdjęć bez ubrań nie posiadam z wagi 120, najstarsze bez to około 100kg, oraz z wagi 75 gdzie sylwetka wcale nie wyglądała lepiej estetycznie - wrzucę poniżej dla porównania z obecnymi

Pierwsze zdjęcie to waga około 100 kg, 3 pozostałe to wage 75, po pierwszej redukcji.

Co do obecnej sylwetki daleka ona od tego jaką chciałbym chociaż w połowie, ale mimo to jestem zadowolony z tego ile do tej pory udało mi się wypracować. To chyba tyle Pozdrawiam







Poniżej obecna forma:











Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-03 12:02:23

Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-03 12:05:00

Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-03 12:05:32

Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-03 12:18:06

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Przemiana zaj**ista gratulacjie i powodzenia cisnij dalej
Wysłana -
redukcjia1
Przemiana zaj**ista gratulacjie i powodzenia cisnij dalej


Dzięki za miłe słowa, jasne, że dalej dopiero zaczynam
Wysłana -
witamy i powodzenia ! :)
Wysłana -
Pierwszy dzień, pierwszy wpis

Suplementacja przed treningiem :

-Johimbine 2x10mg

Dzisiaj klatka + triceps/barki :

Klatka:
1) Wyciskanie skos w dół 1x8 105kg , 3x8 100kg
2) Skos Hantle klata 4x10 35 kg
3) Rozpiętki 4x12 14 kg

Triceps:

4) Ściąganie drążka 4x12 55 kg
5)Wyciskanie francuskie oburącz hantel 4x10 30kg

Barki

1)Barki wyciskanie hantli 4x10 27.5kg
2)Wznosy stojąc 2x12 12 kg 2x12 10kg
3)Face Pulls 4x12 45kg

+ 30 min cardio

Post 16h

Dieta 2000 kcal 200g B ; 135 W , 75 T

Posiłki :

1) 240g jaj, 30g ser gouda tłusty, 20 g szynka z kurczaka + pieczarki = omlet
2) Kisiel bez cukru; 35g
3) 300g mięsa z piersi kurczaka, 115 g chleba pełnoziarnistego + warzywa około 200g
4) 120g jaj, 45g kabanos z kurczaka, 30g ser gouda tłusty, chleb pełnoziarnisty 130g + warzywa około 150g
5) Serek wiejski lekki 200g, 45 g chleb pełnoziarnisty


Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-03 21:35:31
Wysłana -
juz mi sie podoba to co zrobiłes z ciałem :) zaglądam
Wysłana -
natalijka
juz mi sie podoba to co zrobiłes z ciałem :) zaglądam


Miło słyszeć, dzięki
Wysłana -
witamy w dziale
kawal dobrej roboty
Wysłana -
lodzianin1
witamy w dziale
kawal dobrej roboty


Dziękuje również, za miłe słowa

Drugi dzień i drugi wpis

Suplementacja przed treningiem :

-Johimbine 2x10mg
+ 1 Posiłek przed treningiem - bywają takie dni, że pomaga to utrzymać ciężar z masy, bo głównie na tym się skupiam podczas redukcji

Plecy + Biceps

Plecy :
1) Podciągania nachwytem rep goal 5x10
2) Wiosło hantlem 45kg x8
3) Ściąganie drążka za siebie - brama 4x10 60kg
4) Focze wiosło 4x10 25kg
5)Ściąganie drążka za głowę 2x10 75kg 2x10 70kg

Biceps
6) Biceps hantle 2x12 18 kg 2x8 18kg
7) Biceps na bramie "Herkulesy" 4x12 20kg

Kaptury
8)Szrugsy 4x12 80kg


Post 15h - dzisiaj niestety musi się przedłużyć okno o godzinę, głównie z powodu zbyt dużej ilości czasu na uczelni

Dieta 2000 kcal 200g B ; 135 W , 75 T

Posiłki - Tutaj podobnie jak i wczoraj, minus redukcji...najważniejsza jest sytość mimo if mój niekończący się apetyt daje się we znaki, więc monotonia wygrywa z głodem. W sobotę można poszaleć bo reefed jak co tydzień, resztę dni muszę się skupiać na tym, żeby nie chodzić głodnym.

1) 240g jaj, 30g ser gouda tłusty, 20 g szynka z kurczaka + pieczarki = omlet
2) Kisiel bez cukru; 35g
3) 300g mięsa z piersi kurczaka, 115 g chleba pełnoziarnistego + warzywa około 200g
4) 120g jaj, 45g kabanos z kurczaka, 30g ser gouda tłusty, chleb pełnoziarnisty 130g + warzywa około 150g
5) Serek wiejski lekki 200g, 45 g chleb pełnoziarnisty



Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-04 20:57:11
Wysłana -
dlaczego mc nie robisz ??
Wysłana -
dlaczego mc nie robisz ?? Martwy robię podczas treningu siły a nie pleców

Suplementacja przed treningiem :
-20 mg Yohimbine
-1 posiłek również przed treningiem, bez węgli oprócz tego co z pieczarek, więc dla mnie bez węgli.

Dzisiaj bez treningu na siłowni.
Tylko kick boxing 1.5h sporo sparingów z trenerem, pewnie od groma kcal przepalonych.

Waga od soboty -0.5 kg, obecnie 81.5kg
Więc wszystko idzie ok, wydaję mi się, że trochę fatu z nóg zeszło.


Post 16h
14-22 Okno jedzenia

Dieta 2000 kcal 200g B ; 135 W , 75 T

Posiłki (może następnym razem wrzucę jakieś zdjęcia, chociaż nie uważam się za mistrza dekoracji posiłków jak niektórzy tutaj )

1) 240g jaj, 30g ser gouda tłusty, 20 g szynka z kurczaka + pieczarki = omlet
2) Kisiel bez cukru; 35g
3) 300g mięsa z piersi kurczaka, 135 g chleba pełnoziarnistego + warzywa około 200g
4) 120g jaj, 45g kabanos z kurczaka, 30g ser gouda tłusty, chleb pełnoziarnisty 130g + warzywa około 150g
5) Serek wiejski lekki 200g, 25 g chleb pełnoziarnisty



Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-05 22:22:16

Zmieniony przez - Hidan20 w dniu 2017-01-06 13:45:56
Strona 1 z 29
Dodaj odpowiedź