SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

[BLOG] DT by Basket035

Wysłana -
Siemanko po dłuższej przerwie znowu zawitałem na siłownie, ponieważ jestem galancie ulany zacznę od redukcji. I wszystkie moje poczynania w tym kierunku będę umieszczał tu na forum. regularnie zacząłem ćwiczyć z dniem 1.07 z 97 kg zrobiło sie 95kg. oby tak dalej każdego wieczora będę dodawał wpis z podsumowaniem dnia:)
wiek 21lat
waga 95kg
wzrost 183cm
cel: redukcja
staż: łącznie może z 2lata ale z dużymi przerwami bez jakiś większych rewelacji
dostęp do sprzętu: full

pozdro!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Edytowałem nazwę tematu. Wrzuć trening jakim lecisz. Powodzenia w redukcji, będę zaglądał z partyzanta.
Wysłana -
Hej. Też będę śledził
Wysłana -
Od piątku nic nie dodawałem ponieważ nie miałem za bardzo czasu;/ W sobotę mój trening wyglądał tak że zrobiłem lekki trening barków i cardio 45min. Później pojechałem do rodzinnego domu (80-dziesiąte urodziny babci ) i wiadomo lejce z jedzeniem trochę popuściłem :) Wczoraj wieczorem wróciłem, a dziś właśnie lecę na trening. Plan którym będę leciał to FBW 3 razy w tyg, polece nim jakiś dłuższy czas przez pierwsze 2 tyg będę robił 15 powtórzeń następne 2tyg 10 i później 5. Zobaczymy jak to wyjdzie plan wziąłem z forum :) Miske wstawię na koniec dnia:)
A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

Chcę dodać tu aktualną fotkę ale wyskakuje mi jakiś błąd ? jakieś rady ?:) pozdro!
Wysłana -
Jest fotka :)

Wysłana -
To jakiś bardzo stary plan. Weź coś sensowniejszego. Poukładaj ćwiczenia w planie wg trudności/ciężkości.
Wysłana -
Ok od następnego treningu to ogarnę :)
Dziś po treningu zrobiłem jeszcze cardio 30 min. Miska na poziomie 2500kcl


Wysłana -
Dzis dzień bez treningu silowego zrobiłem tylko 45min cardio na bieżni :) zaraz ostatni posiłek i wstawię jak wyglądało makro w dniu dzisiejszym :D
Wysłana -
Trochę za mało kcl ale jakoś czuje się najedzony a nie chce jeść na siłę
Wyszło okolo 2100kcl

Wysłana -
A co do planu to zmienię go na taki:
A
Przysiady 5x5
Wyciskanie Leżąc 5x5
Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps + Triceps 3X8
Allahy 3x8
Łydki 3x8

B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Zołnierskie 5x5
Podciąganie Wasko 5x5
Wyciskanie Wąsko 3x8
Biceps 3x8
Deska x3
Łydki 3x8
Wysłana -
Przy Twoich parametrach 2100kcal to nie jest dieta ale głodówka. Czemu masz tak nisko kalorie ułożone?
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź