sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Ciągła walka ze sobą || dziennik Ciuciek

Wysłana -
Witam wszystkich.

Wielu z Was na wstępie pewnie pomyśli, że to kolejny marny dziennik, który padnie po paru dniach. Cóż, zapewnić że tak nie będzie nie mogę. Jedyne co mogę to to, że chcę dać z siebie 110 %. Do sedna..

Od dziecka byłem otyły. Pomimo dużej aktywności, waga rosła, bo bardzo lubie jeść. Budowa endo (tu 100% pewności nie mam) nie pomogła. Tak to się ciągło do gimnazjum, gdy licznik wybił 86 wziąłem się za siebie. Spadło 16 kg.. No ale brakło determinacji i tak z roku na rok waga rosła. Po ostatnich wakacjach (robota za granicą itd..) licznik wybił 90.. Przeraziłem się i po raz kolejny wziąłem za siebie. . Zrobiłem redukcje, o ile można to tak nazwać. 1500 kcal, chore ładowania co weekend, albo co dwa. Zbiłem do 80.. Zacząłem revers. Doszedłem do 2200. No i chciałem dalej redukować. Był to jakoś grudzień/styczeń. I od tamtego czasu, kombinuje, tworze nie wiadomo co.. A waga dalej 80 kg.. "Co se schudne, to se przytyje"..

Koniec smutków, dziennik zakładam po to, żeby w końcu dobić tą redukcję do końca. Tzn. 75 kg chyba. Okaże się po wyglądzie. Mam 20 lat (21 kończę we wrześniu), studiuje. Moim największym problemem jest brak silnej psychiki. Dostrzegłem, że zajadam stres..

Aktualnie jestem na LEANGAINS (okno od 13 do 20-21 zależy jak dzień wypada). Podział makro:
HIGH 2350 W315 T50 B160
Medium 2200 W200 T85 B160
LOW 1900 W do 100/B160/ T reszta

Waga dziś wskazała 80,3. Staram się jeść czysto, ale jak wiadomo jestem tylko człowiekiem i dążę do tego, aby makro było jak najbardziej ok.

Co do treningu to PUSH PULL z podziałem na siłowe i hiper:
PUSH siła- hyper
Siady 4x 12 Siady 5x 10 (mniejszy ciężar z pauzą)
Wykroki 3x8
WL 3x5 WL 3x12
WL+ hantle 3x6-8 WL+ hantle 3x12
OHP 5x5 OHP 3x12
Arnoldki stojąc 3x6-8 Wznosy na boki 3x 12
Wyciskanie wąskie 5x5 Wyciskanie zza głowy sztanga 3x12
Franc. hantlem 3x6-8 Ściąganie linek wyciągu górnego 3x12

PULL siła hyper
MC 3x8 Podc. chwytem neutralnym 3x8
Podc. szerokim 5x5 Wiosłowanie hantlem 3x12
Wiosłowanie podchwyt 3x6 Focze wiosło 3x12
Tył barku hantel 3x12 Przyc. sztangi do brody 3x12
Uginanie ramion sztanga 3x8 Suplinacja 3x12
21 na dobicie Uginanie ramion na zewnątrz siedząc hantlami 3x12


Staż na siłowni około pół roku z czego cały czas na redukcji.. Ciężary też nie powalają. Mam nadzieje, że w końcu przyjdzie czas na czystą mase.
Waga od około tygodnia oscyluje w granicach 80. Wczoraj wprowadziłem zmiany w diecie a więc czekam jak sprawy się rozwiną.
Mam nadzieję, że dzięki Waszym radą i aktywności na tym dzienniku dojdę do tego co sobie założyłem

Kolejne zdjęcia będą w sobote.
Zdjęcia z 12.06








Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
redukować to już za bardzo nie ma co
i witamy w dziale
Wysłana -
Panie tutaj trzeba jesc i najprostsze FBW z wielostawowymi, bo te 9 serii na nogi przy 14 na triceps to chyba jakies nieporozumienie.
Wysłana -
Właśnie jestem ograniczony co do nóg.. i nie mam pomysłu jakimi ćwiczeniami je styrać, ćwiczę w domu. Nie mam stojaków, po prostu brak mi pomysłu na ćwiczenia. Wiem, że trzeba coś dorzucić.

PS. Bardzo lubię trenować PUSH/PULL, skupiony jest na wielostawach, traktuje je jako priorytet a pozostałe dorzucam jako dodatki, ale dziękuje za opinię. Dają mi do myślenia..


Zmieniony przez - ciuciek3 w dniu 2016-07-05 21:32:06
Wysłana -
Dziś wpadł PULL HYPER
waga dziś 80,1

Podciąganie chwytem neutralnym 8/6/6
Wiosłowanie hantlem 27 12/12/12
Focze wiosło 15 8/8/8
Przyc. sztangi do brody 26 10/10/10
Suplinacja 15 10/9/8
Uginanie ramion siedząc 9 10/10/10
Uginanie nóg leżąc na brzuchu 36 12/10/8

W tym tygodniu stosuję LOW CARB, ze względu na wesele, które odbędzie się w sobote i niedzielę.
Wysłana -
W czwartek był trening PUSH SIŁA i w sumie jestem w szoku bo mimo tej długiej redukcji to cały czas jest progresja


WL 78 3x5
WL+ 26 5/4/4

OHP 44 3/3/3/3/3
Arnoldki 15 6/6/6

Wąskie 56 5x5
Franc. hantlem 7 8/8/8

Dodatkowo zgodnie z tym co napisał kolega powyżej to dołożyłem nogi
Siady 72 10/10/10/10
łączone : Wykroki 16 x 12/12/12 + Syzyfki CC+5kg x 8/8/8

Jak będę miał czas to wrzucę zdjęcia szamy.


Zmieniony przez - ciuciek3 w dniu 2016-07-09 11:03:02
Wysłana -
Dzisiejsze zdjęcia po miesiącu od ostatniego, z czego ten tydzień to low carb.

waga dziś 79.0 :) pas 89. mam szeroką miednicę więc cudów nie ma..

"Forma" życiowa, nigdy nie miałem lepszej.. Ale całe życie byłem otyły więc czego oczekiwać..











Dziś wesele, z tego względu zaplanowany CHEAT DAY.

Postaram się zrobić przed trening i może jakieś interwały


Zmieniony przez - ciuciek3 w dniu 2016-07-09 11:07:20
Wysłana -
Wrzuć jakieś stare foto, w najgorszym okresie. Nie musi być topless.
Wysłana -
ten plan treningowy mi sie nie podoba... a poza tym to powodzenia! ;) I będe zaglądac do kolegi :)
Wysłana -
normalny trening dzielony z naciskiem na wolne ciężary
dopiąć miskę , nie jakieś powymyślane pierdoły
Wysłana -
FBW wjedzie od połowy sierpnia

Zdj. z lutego





Zmieniony przez - ciuciek3 w dniu 2016-07-10 19:35:04
Strona 1 z 11
Dodaj odpowiedź