SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG] Cayek - Road to Aesthetics 2017 Start redu 298 str.

Wysłana -
A no to fail . Pewnie dlatego że od niedawna wzięło mnie na takie lody (nigdy ich nie lubiłem, jedynie te wodniste w tubce) więc nigdy ich makro nie sprawdzałem

Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-08 22:07:15
Wysłana -
lody mozesz znalezc nawet do <20g węgli
czy z fatem 4%

z reguły im bardziej wymyślne smaki/czy z dodatkami - tym więcej i wegli i fatu
Wysłana -
Trening masakra. Klatkę strasznie rwało.
Węgle przekroczone o 0,1g
Nie no, ogólnie fajna opcja z lodami po treningu. Smaczne i nie muszę wpychać na siłę 150g węgli w formie ryżu/makaronu.
Do tego kupiłem sobie oranżadę "Vivat" w biedronce - dopiero ogarnąłem, że to cukru nie ma, jest dobre, a smakuje kilkadziesiąt groszy za 2L.
Do tego nie wiem jakim cudem zrobiłem, że pierś z kurczaka smakuje jak wątróbka.

Okno od 0:00 do 16.00

Trening:

Dzień 1.Poniedziałek: Klatka i Plecy

A1: 6x Wyciskanie hantli na ławce poziomej - 28 kg/28 kg/26 kg
przerwa 10 sekund
A2: 12x Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej. 18 kg/18 kg/ 16 kg
przerwa 10 sekund
A3: 25x Ściąganie linek wyciągu górnego.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy


B1: 6x Podciągnięć na drążku podchwytem (póki co nie potrzebuję ciężaru)
przerwa 10 sekund
B2: 12x Martwy ciąg 90 kg x3 - next razem dobiję do 100 kg.
przerwa 10 sekund
B3: 25x Przyciąganie "V" wyciągu dolnego do brzucha. 45 kg.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy

Do tego 15 min HIIT + 5 min rozgrzewki. Niby pokazało, że spalone 155 kcal. Dziś poszło wyjątkowo łatwo, mimo że tętno = 180 przy każdym interwale.

Suple:

1.Spalacz finaflex px black 2 tabsy na czczo.
2.BCAA 8:1:1 10g przed i w trakcie treningu
3.WPC 40g po siłowym przed HIIT.



Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-09 21:03:54

Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-09 21:17:26
Wysłana -
Będę zaglądać.
Wysłana -
bialko byl proponował dac po HIIT
nie przed
Wysłana -
Czasami tak robię o ile nie pokręci mi się z powodu pośpiechu do domu by się siostrzeńcem zająć, tak jak dziś.
Wysłana -
11 luty 2015r

Ostatni trening, aż do niedzieli. Jutro przerwa, a w piątek studniówka, a w sobotę siłownia do 16, a do tej pory pewnie będę odsypiał.
Czuję się do dupy. Zmęczony, wykończony, ospały, a tu jeszcze do polaka się uczyć muszę. Serce chyba czasem boli, czuje dyskomfort po lewej stronie, po prawej czasem też do tego jak naciskam lekko na miejsce na klatce gdzie jest chyba przyczep (tam gdzie się urwało Karmowskiemu) to boli. Muszę w końcu badania zrobić Pomyśleć, że zaczęło się od 4g więcej Stimul8.

Co do treningu - bardzo fajny i ciężki. Podoba mi się ten plan. Ciężary już prawie idealnie dobrane.

Miałem zjeść jeszcze cycka z kury zamiast twarogu, ale nie chciało mi się przygotowywać i jeść tego...

Trening:

Dzień 2.Środa: Barki i Ramiona

A1: 6 Wyciskanie hantli siedząc 22 kg/ 22 kg/ 22 kg
przerwa 10 sekund
A2: 12 przyciągania sztangi do brody chwyt szeroki 22 kg/ 22 kg/ 22 kg
przerwa 10 sekund
A3: 25 Wznosów sztangielkami bokiem 6 kg/6 kg/ 5 kg (technika kulała przy większych ciężarach w takim stopniu, że tylko tył barków czułem )
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy

B1: 6x wyciskanie 1-hantli za głową oburącz. 26 kg/ 26 kg/ 26 kg
przerwa 10 sekund
B2: 12x Wyciskanie francuskie leżąc na ławce poziomej 22 kg/ 22 kg/ 22 kg
przerwa 10 sekund
B3: 25x Prostowanie ramion na wyciągu górnym. 35 kg/ 35 kg/ 30 kg
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy

C1: 6x Sztanga łamana stojąc. 32 kg/ 32 kg/ 32 kg
przerwa 10 sekund
C2: 12x Uginanie ramion z hantlami oburącz siedząc z supinacją. 8 kg/8kg/8kg
przerwa 10 sekund
C3: 25x Uginanie z linkami wyciągu dolnego stojąc 25 kg/25 kg/ 25 kg
Odpoczynek 2 minuty
Powtórz 3 razy

Do tego HIIT po treningu 15 min.

Suple:

- 2 kapsy finaflex px black na czczo rano.
- BCAA 8:1:1 10g przed i w trakcie treningu (a w sumie to tylko w trakcie, bo zapomniałem w szkole łyknąć niestety)
- WPC 40g po HIIT.

Dieta:

Wysłana -
Dziś DNT więc nuda. Planowałem iść, ale wszystko boli, a nóg robić nie będę. Ogólnie dziwne jest to, że w dni treningowe jestem o wiele mniej głodny.

Nie wytrzymałem dziś i zjadłem pączka, więc post trwał 13h.
Co do niskich węgli - w pasie po zjedzeniu pączka, 600g kury i wypiciu 2 szklanek wody mam 85 cm, czyli tyle samo co tydzień temu na czczo, zaś waga po całym dniu jedzenia = 74,2 kg, czyli ok. 2-2.5 kg wody itp. w dół Z jednej strony fajnie, bo widzę, że jednak o wiele lepiej działa na mnie LOW CARB, a z drugiej dupa, bo coś czuję, że zrobiłem mało mięcha

Jutro coś al'a cheat day - trochę alko wleci na studniówce, jedzenie podawane, soki + coś zjeść przed.

Jak zdążę to wrzucę jutro wymiary na czczo.
Wysłana -
Od 12 lutego aż do dzisiaj nie trzymałem diety nic a nic. Studniówka (kozak było, a ja idiota chciałem nie iść ) więc trochę alko wpadło i żarcia typu frytki, łosoś, ciasta, dużo 7up'a. mirindy i coli z whiskey i wódką (max 300 ml alko w 9h to nie tak wiele ), ale i tak chyba większość spaliłem na parkiecie Wróciłem, odespałem, a tego samego dnia z kumplami polazłem pić (znaczy nie ja, ja parę drinków, ale ptysiów dużo wleciało ). Tak samo brak ćwiczeń przez ten czas, ale na wadze tylko 1 kg na +, nadal mniej niż w dniu rozpoczęcia low carb. Teraz już chyba nic mi nie przerwie diety, więc czas palić smalec.

Okno: 16/8

Trening:

* Tempo wykonywania:
Dla 6-tek: 4 sek w dół, w górę jak najmocniej.
Dla 12-tek: 2 sek w dół, w górę jak najmocniej.
Dla 25-tek: 1 sek w dół, w górę jak najmocniej.

Poniedziałek: Klatka i Plecy

A1: 6x Wyciskanie hantli na ławce poziomej 26 kg/26 kg/ 26 kg
przerwa 10 sekund
A2: 12x Wyciskanie hantli na ławce skośnej dodatniej. 16 kg/16 kg/ 16 kg
przerwa 10 sekund
A3: 25x Ściąganie linek wyciągu górnego.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy


B1: 6x Podciągnięć na drążku podchwytem.
przerwa 10 sekund
B2: 12x Martwy ciąg 90 kg/90 kg/ 90 kg
przerwa 10 sekund
B3: 25x Przyciąganie "V" wyciągu dolnego do brzucha.
Odpoczynek 2 minuty

Powtórz 3 razy


Do tego HIIT, ale tylko 10 min. Nie miałem dziś siły - pewnie przez to, że wczoraj wróciłem nad ranem i przespałem cały dzień, więc jedyne co zjadłem to 275g twarogu chudego i wpc 40g z mlekiem.

Suple:

-Finaflex px black 2 kapsy na czczo.
-BCAA 8:1:1 10g przed i w trakcie treningu.
-Przez to dziwne osłabienie zapomniałem wypić WPC po treningu.

Dieta:

1.Szynka wieprzowa 500g z sosem fix 4 sery.
2.Kuskus z mlekiem i wpc ciasteczkowym.
3.Serek wiejski z miodem.
4.WPC 35g z wodą przed snem.







POZDRO SPORTOWE ŚWIRY

Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-16 21:45:45

Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-16 21:46:38

Zmieniony przez - Cayek w dniu 2015-02-16 21:47:41
Wysłana -
I jak po treningu?
Strona 2 z 633
Dodaj odpowiedź