SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG]Yurati - byle do lata...

Wysłana -
Witajcie w moim dzienniku treningowym!
Nazywam się Łukasz, jestem w ostatniej klasie technikum (w tym roku matura) i w końcu zdecydowałem się na dziennik.
Któregoś dnia zawędrowałem tutaj i z ukrycia podglądam, kibicuje wszystkim którzy takie blogi prowadzą. Głównym celem jest oczywiście motywacja, a także monitorowanie postępu.


Dlaczego akurat ten dział?
Proste, jedyny dział w którym promuje się zdrowe podejście do jedzenia, a nie, że wszystko oprócz kury z ryżem jest zakazane, nie mówiąc o batonikach czy chrupkach.


Trochę historii:

Przygoda z siłownią zaczęła się w sierpniu 2015, bez diety, bez żadnego planu, po prostu by ćwiczyć. A tak na serio wszystko się zaczęło jakoś w lutym 2016.
Na początku jak chyba każdy dieta 100% albo nic. Jak się domyślacie efekty bardzo mizerne, często nie wytrzymywałem diety ryż+kurczak, bo kocham jedzenie, a w szczególności milkę oreo i laysy pikantna papryka :). Następnie strasznie
kombinowałem, efekty zaczęły się pojawiać, jednak nadal było to takie 100% jak wcześniej, więc co do przodu, to zaraz trochę do tyłu. Efekt taki, że od 2015 co prawda 10kg mniej
(z 87 do 77), ale wiem, że mogłoby być o wiele lepiej. Później w końcu trafiłem do tego działu i tak oto jestem!

Obecnie:
Cel to 10% bf i forma na lato, więc obecnie głównym celem jest redukcja. Od zawsze miałem nadawgę, dlatego spojrzenie na swój wygląd mam trochę wypaczone,
ale mam nadzieję że w końcu uda mi się dojść to wyglądu z którego będę zadowolony. Od miesiąca dieta IF + IIFYM, nigdy nie czułem się lepiej, a dodatkowo 2kg w dół.
W końcu zrozumiałem, że to nie jedzenie, a nieumair tuczy, więc są efekty.

Kuchnia:
Przede wszystkim ma być szybko i smacznie. Co prawda lubię gotować i się bawić, ale to w weekend, na tygodniu mam ważniejsze rzeczy (próbka "umiejętności" na foto). Dominuje kurczak i wszelakie jego odmiany, po prostu uwielbiam.


Informacje:

Wiek: 19
Waga: obecnie ok. 75kg
Wzrost: 173
Cel: redukcja
Dieta: IF + IIFYM, okno 12-20
DT(B/W/T) : 150+/250/100 = 2600kcal
DNT(B/W/T): 150+/150/100 = 2100kcal

Wyniki siłowe (nigdy nie sprawdzałem maxów, obecnie) :
PRZYSIAD: 112,5x5x5
MARTWY CIĄG: 110x5x5 (zapas spory, problem z utrzymaniem ciężaru, ale w końcu mam magnezję także będzie lepiej)
PŁASKA: 65x5x5 (zdecydowanie najsłabsza partia)

BF, wymiary: zdjęcie (troche słabe, ale są)





Trening obecnie FBW 5x5, 3x w tygodniu na przemian (prawdopodbnie w następnym tygodniu ulegnie zmianie na PPL):

Trening A
Przysiad 5x5
Wyciskanie sztangi płaska 5x5
Wiosło 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Prostowanie ramion na wyciągu 3x12
Uginanie ze sztangą 3x12
Allaszki 3x12

Trening B
Martwy ciąg 5x5
OHP 5x5
Podciąganie 5x5
Wyciskanie wąsko płaska 3x8
Młotki 3x8
Plank 3xmax

2x w tygodniu po treningu krótkie aeroby (nie przepadam), ze względu głównie na chęć poprawy kondycji i czasu na 1km.

Próbka "umiejętności" (lenistwa):






Do dzieła!





Zmieniony przez - Yurati w dniu 2017-02-27 20:16:46

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Także pierwsza wypiska:

27.02.2017

Trening:
Przysiad 5x5x110kg
Wyciskanie leżąc 2x5x67,5; 2x5x65; 1x5x60kg
Wiosłowanie 5x5x60kg
Wznosy bokiem 3x8x8kg
Prostowanie na wyciągu 3x12x30kg
Uginanie 3x12x20kg
Allaszki 3x12x50kg

Aero 10min
Rozciąganie lekkie

Komentarz do treningu:
Trening bardzo dobry, chociaż w połowie przyszło tyle ludzi, ze już sztang brakowało na siłowni (a jest ich chyba 8). Jak wspomniałem, klata najsłabsza, spróbowałem dołożyć, ale jednak trochę za dużo, szczególnie, że teraz redukcja (chociaż w przysiadzie mam zamiar dołożyć) . Co do aero to 1,5km przebiegłem, 1km w 6min i od tego zaczynam, będe się starał cały czas ten czas skracać.

Dieta:
1. Po treningu WPC
2. Tosty z mozarellą i filetem wędzonym z kurczaka + jabłko
3. Makaron z jajkiem i cebulką + banan
4. Kulki ziemniaczane z piersią i kurczakiem (jedyne zdjęcie jakie dzisiaj mam)



Łącznie około (B/W/T) 160/250/100 = 2540kcal.
Wysłana -
Witaj w dziale
Powodzenia!
Wysłana -
"[BLOG]Yurati - byle do lata... "Co to za sezonowiec...
Bede zagladal Powodzenia !


Zmieniony przez - ZielonyKrzys w dniu 2017-02-27 20:29:17
Wysłana -
Najpierw do lata trzeba dotrwać, później dalej, nie robię dużych planów, żeby nie zapeszać :)
Wysłana -
28.02.2017

Dzisiaj bez treningu, węgle miały pójść w dół, ale nie do końca się udało, gdyż okazało się, że moja ukochana mamusia zrobiła pizze i nie mogłem odmówić :) Jutro trening B także mam nadzieję, że uda się dołożyć w martwym.

Dieta:

1. Placuszki + jabłko
2. Kurczak ze smażonymi ziemniakami + surówka z czerwonej kapusty (nie wygląda, ale mega smaczne) + Milky Way



3. Pizza <3



Łącznie (B/W/T) 160/170?/90? = ok. 2130 (nie wiem jakie pizza ma makro także przyjmuję że kawałem miał jakieś 20/40/15
Wysłana -
będę śledził :) powodzenia
Wysłana -
Powodzenia :D
Wysłana -
No nie mamie nigdy się nie odmawia, śledzimy..:)
Wysłana -
1.03.2017

Dzisiaj treningowo. Początek marca zaliczę do udanych, w końcu ogarnąłem swój chwyt i w martwym poszedł rekord tzn 5x5x115. Poszło z zapasem także w poniedziałek mam zamiar przymierzyć się do 120, może pójdzie :) Miałem niby zmieniać już na PPL, ale na razie dobrze mi się ćwiczy, także chyba jeszcze nie będzie żadnej zmiany.
Wydaje mi się że smalec spada, w sobotę się zważę i pomierzę, możliwe że troche kcal trzeba będzie uciąć, bo zdaje mi się, że jest i tak sporo.

Trening:
Martwy ciąg 5x5x115
OHP 5x5x40
Podciąganie 1x5; 4x5x6kg
Wyciskanie wąsko płaska 3x8x52,5
Młotki 3x8x10
Plank 3xmax

Po miały być lekkie aeroby, ale po minucie czułem, że zaraz w łydkach dostanę skurczu, także odpuściłem i pochodziłem 10min + rozciąganie. Może przydałoby się kupić ZMA, chociaż nie pamiętam już kiedy ostatnio miałem skurcze.

Dieta:
Okno 12-20

1. Kanapki z filetem wędzonym z kurczaka i mozarellą + jabłko - w DT zazwyczaj to jem w szkole ok 12.30, wtedy wszyscy wyciągają jedzenie i samemu się momentalnie głodny robię... A dodatkowo obecnie przy 2600 kcal po powrocie ok 17.00 nie dałbym rady zjeść wszystkiego, szczególnie że po 20.00 już zazwyczaj nie mam ochoty na nic.

2. WPC po treningu

3. Tosty z jajkiem sadzonym - chyba mój ulubiony posiłek na szybko (tak jem nożem i widelcem, jakoś wtedy mi lepiej idzie i smakuje)



4. Frytki z kurczakiem + warzywa + nerkowiec



Ogólnie (B/W/T) 170/240/90 = 2450kcal


Zmieniony przez - Yurati w dniu 2017-03-01 19:58:45
Wysłana -
2.03.2017

DNT
Już dawno nie czułem tak pleców. Szczególnie góra po podciąganiu obolała, ale cóż, minie. Nie moge się doczekać soboty i przysiadów, tutaj też spróbuję trochę dołożyć. Dzisiaj trochę nudy, złe samopoczucie przez te zmiany pogody, raz pada, potem zaraz słońce świeci i znowu pada...

Dieta:


Okno 12-20

1. Placuszki białkowe + jabłko



2. Ziemniaczki pieczone z kurą + warzywa + baton



3. Papka z cebulki, kurczaka i mozzarelli + marchewka + nerkowiec



Ogólnie (B/W/T): 175/140/100 = 2160kcal
Strona 1 z 23
Dodaj odpowiedź