SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

[BLOG]Xazek/IF

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Mężczyzna
Wiek 24
Masa ciała 80
Wzrost 180
Aktywność fizyczna w skali tygodniowej FBW 3 dni w tygodniu
Aktywność niezwiązana z treningami Cardio 3 razy w tygodniu (30 min bieg/trucht)
Cel Redukcja
Ograniczenia żywieniowe Brak
Stan zdrowia Dobry
Zażywane leki Brak
Ograniczenia treningowe Brak
Przebyte urazy Brak
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty Kreatyna Monohydrat
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów Tak
Stosowane dotychczas diety IF
Wysłana -
Witam, postanowiłem założyć dziennik/blog w celu motywacji i rozwiązywania problemów.

Staż: Ponad 4 lata temu ponad rok czasu, obecnie 4 tygodnie.

Czas stosowania diety: Na diecie jestem od 4 tygodni i zjechałem z 86 kg do 80kg.

Obecna waga: 80 kg

Obecny bilans kaloryczny: 1500 kcal

Cel: 73 kg

Okres: Do 24 Grudnia

Suplementacja: Mam zamiar rozpocząć suplementację kreatyną monohydratem (Vitalmaxa). Mam zamiar zastosować ciągłą suplementację kreatyną.

Plany: Do świąt redukcja. Od stycznia do końca kwietnia masa. Maj i czerwiec redukcja.

Trening:
A
Przysiady ze sztangą 5x5
Wyciskanie na ławce płaskiej 5x5
Wiosłowanie sztangą w opadzie 3x8
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Uginanie ramion ze sztangą płaską 3x8
Wyciskanie francuskie hantla 3x8
Allachy 3x30
Wzniosy nóg w zwisie 3x15

B
Martwy ciąg 5x5
Wyciskanie na ławce płaskiej 5x5
Wiosłowanie sztangą w opadzie 3x8
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Ściąganie drążka do klatki 5x5
Uginanie ramion ze sztangą płaską 3x8
Wyciskanie francuskie hantla 3x8
Allachy 3x30
Wzniosy nóg w zwisie 3x15

Trening A przeplatam z treningiem B.

Produkty spożywcze: chudy twaróg, pierś z kurczaka, jajka, ser żółty, warzywa, ryż, makaron, ziemniaki, otręby, płatki owsiane, pieczywo (sporadycznie), ryby (sporadycznie)

Dieta: Stosuję dietę IF z okienkiem żywieniowym w godzinach 20:00-24:00 (inaczej nie da rady, nie ma problemów jeśli chodzi o okres okienka). Jak już wcześniej pisałem zjechałem już 6 kg w okresie 4 tygodni jednak zauważyłem, że przez ostatni tydzień nie zanotowałem progresu. Możliwe, że za mocno obciąłem kalorie. Według kalkulatora IF wyszło mi początkowo około 1900 kcal (20% ujemny bilans). Następnie co tydzień obcinałem kalorie i obecnie stoję na wartości 1500 kcal. Jeśli chodzi o procentowe BTW to wynosi ono 40%/20%/40%.

Pytania: Co powinienem zrobić by waga znowu zaczęła spadać? Co prawda w pasie 1-2 cm mniej w ciągu tego tygodnia, jednak waga stoi. Czy powinienem podnieść kalorie, jeżeli tak to w jaki sposób i do jakiej wartości? Czy może powinienem zrobić cheat day? Zdaję sobie sprawę, że nieco przegiąłem z ucinaniem kalorii, jednak szczerze powiedziawszy w trakcie dnia nie czuję głodu (nawet jak wstaję o 6:30, idę na uczelnię, po uczelni na siłownię, potem spokojne cardio i o 20:00 jestem w domu).

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie za mało tych kcal?
Wysłana -
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Trenujesz dość intensywnie, a ilość spożywanych kcal jak dla "drobnej" kobiety.
Wysłana -
Wiem o tym, tylko kwestia tego, w jaki sposób podnieść kalorie? Co tydzień dodawać 100kcal?? Mimo wszystko zależy mi, żeby do 24 Grudnia zjechać do tych 73 kg ;p
Wysłana -
O matko.
Dowal do michy raz a porządnie. 1500kcal jem ja teraz na ostatecznej docince.
Wysłana -
moja zona jest na 2 000 kcal
Wysłana -
Nadal nie dostałem konkretnej odpowiedzi, do ilu kcal zwiększyć? Będę zwiększał co 100 kcal na tydzień i przestanę w momencie gdy waga zwiększy się o 0,5 kg na tydzień
Wysłana -
Obserwacja organizmu. Możesz trochę więcej niż 100kcal na tydzień. W ten sposób do końca cyklu treningowego nie wyjdziesz ponad swoje BMR
Wysłana -
Domer, jednak pytanie, czy zwiększając w ten sposób, będę tracił wagę (skoro teraz idzie już opornie)??
Wysłana -
To, że jesz poniżej swojego BMR nie znaczy, że efekt będzie lepszy niż w przypadku gdybyś jadł troszkę poniżej zapotrzebowania kalorycznego.
Wysłana -
No tak, ale skoro utrata wagi zależy od deficytu kalorycznego i ten deficyt będzie mniejszy to zapewne utrata wagi też będzie mniejsza :P. No ale nic skoro tak, mówisz a wiesz lepiej ode mnie, to się posłucham.
Strona 1 z 16
Dodaj odpowiedź