SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]Siłownia to pasja i styl życia.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7429

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 332
Postanowiłem zacząć prowadzić tutaj regularnie wpisy treningowe, będą to wpisy dla ludzi takich jak ja czyli sympatyków siłowni Trenujących dla siebie pokonując swoje możliwości oraz bariery. Mam 29 zaraz 30 lat, trenuję z mocniej od 3 lat cel mój jest zbudować dużą masę mięśniową, powoli wbijam od trzech lat wbijam masę zaczynałem od 89 kg na dzień dzisiejszy jest ona 107kg.
Dziś jak wrócę z siłowni wrzucę pierwsze foto oraz filmiki z treningów. Uzupełnię również wszystkie pomiary oraz napiszę więcej o sobie.
Chętnie pomogę i odpowiem na pytania o ile będę mógł pomóc.
Pozdrawiam Wszytskich.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Będę śledził, czekam na foty Jak wygląda trening i dieta?


Zmieniony przez - OzzyMG w dniu 2015-12-27 13:27:42

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4063 Napisanych postów 45434 Wiek 3 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 347421
Uzupełnij wszystkie dane.Przydadzą się wymiary i fotki ukazujące sylwetke.

Zmieniam nazwę tematu.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2015-12-27 17:29:38